Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Vi har en eplebit og en eplekjærne og det er mange som har eplemaskiner i forskjellige versjoner her, mangler bare en eplestilk så har vi hele eplefamilien i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannee

Stakkars deg Hannee :sjokkert: Bra det går bra med deg nå hvertfall!

Tusen takk :)

Det var godt å se deg tilbake igjen, Hannee!

Jeg hadde en følelse av at noe ikke var riktig fatt, og var faktisk lidt bekymret. Det var godt du fikk hjelp i tide.

Ja, det var heldigvis folk rundt meg som visste at jeg har astma, så da ble jeg tatt hånd om :)

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh så godt at du er tilbake, Hannee! nå begynte jeg å bli skikkelig bekymret for deg!!!!! :klemmer:

Så utrolig skummelt at du måtte på sykehus og alt - stakkars deg, altså!!!! :troest: Det må ha vært veldig skremmende! Glad for at du er tilbake jaffal! :blomst:

Det var skremmende, men jeg ble litt borte og, skjedde veldig mye. Men i dag skal jeg på skolen, og håpe at jeg ikke møter på noe parfyme. :klemmer: til deg :)

:overrasket:

Så godt å se at du er tilbake Hannee :klemmer: huff,for en opplevelse du har hatt.

Men jeg trodde de fleste skjønte at vi ikke skal drive å parfymere oss hvor det er andre folk,det er ganske mange som er alergiske,så det er jo snakk om å ta litt normalt hensyn.

God bedring og ha en fin skoledag i morgen Hannee :goodbye:

Ja, det er slik jeg håper det blir en dag. I grunn at folk slutter helt å bruke parfyme, men det er nok urealistisk. Det er godt å være tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på plass på eksamen!

Spiser litt frokost og ser på de panikkslagne og nervøse rundt meg :) 15 min igjen.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser litt frokost og ser på de panikkslagne og nervøse rundt meg :) 15 min igjen.

Jeg heier på deg! :duskedame: GO MYNOOOOOOONA! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Lykke til, Mynona!

Jeg er en av dem som alltid ser panikkslagen ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Er uforskammet rolig. Sitter å surfer på nett og slapper av :fnise:

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :goodbye:

Gratulerer med levert eksamen frøken eplebit :jepp:

Ønsker deg masse lykke til :ninja: Mynona. Går nok meget bra.

Ooo likte den nye bilen din WT. Tror kanskje jeg må låne den :sjenert:

Kjempe :klem: til deg knudze3n. Du er veldig velkommen inn i tråden :jepp:

Lykke til til deg også frøken tekola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Du er veldig velkommen inn i "gjengen", knudze3n!

Jeg funker så dårlig med lite søvn! Be om snille passasjerer til meg, ellers tror jeg kanskje det er en mulighet for... interessante overskrifter på nettavisene :fnise:

Er endelig i gang med skrivingen på denne oppgaven, så da har jeg åtte dager på ca, 4000 ord. Det skal gå!

:kaffekopp: til alle!

Jeg er ikke gammel nok til at det skal være naturlig at foreldrene til folk jeg gikk på videregående med dør. Nå har det vært to i løpet av ett år. Det er alt for tidlig! Men jeg sender henne et kondolansekort. Så får hun bestemme selv om hun vil ha kontakt med meg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukke åt My,går sikkert flott dette :)

Eplebit,grattis med ferdig eksamen :)

:velkommen: knudze3n :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på lang togtur, Tekola!

Så fint at du skriver kort, tror hun vil sette pris på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske greitt,einaste eg trur eg byrja å bli sjuk :sjenert: Nokon gode råd mot sår hals? Drikk iskaldt vatn :gjeiper:

Enn med deg då? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...