Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Hmm.. jeg er mer av den oppfattelsen at Windowsbrukere har en intens trang til å snakke dritt om Mac (bare se hvis det dukker opp en mactråd i forumet, evt at noen på face spør om hjelp til noe med mac)... Uten at jeg har skjønt hvorfor. Men jeg kjenner jo noen som har macen som kjærste og når jeg tenker meg om :sjenert:

Skjønner ikke hvordan folk blir så glødende opptatt av andres datamaskinvalg jeg :klo:

_____

Siste innspurt på lesing til denne eksamen. I morgen blir det bokbål! Hvis jeg tør før sensurfristen er ute...

Folk litt rar og gammeldags i tenkingen sin egentlig. Både de som eier og som "hater" dem. Mac er meget greie maskiner til sitt bruk selv om de er ganske overpriset bare fordi det er en Mac. Man kan jo nå installere windows på en mac så forstår ikke helt problemet til folk. :klo:

har du treningsrom i kjelleren rofl? Praktisk.

Jeg skal også starte dagens treningsøkt...snart....

Vi har på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Agent Felix rapporterer fra fronten:

Huff, stakkars lille spurven :tristbla:

:trist:

Usj...har blitt solbrent etter å ligget ute i sola i går ettermiddag,smørte

meg inn med solkrem,men ble brennt likevel,kremen er nok ett par år gammel...

er det sånn at de går ut på dato eller? Noen som vet?

Ja, de går ut på dato. Tror det skal stå datomerking på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KRISE!! Fant ut at jeg muligens har gjort feil på den ene caseoppgaven som jeg skal ha med og bruke på eksamen i morgen. Og funnet en annen måte å gjøre det på - men har ikke printer :(

Vurderer å skrive alt for hånd, men det er et svært excelark... kanskje jeg skal prøve å banke på hos noen naboer... :sjenert: Som jeg aldri har møtt før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med oppgaveskriving, eplealven? :)

Prøver å komme med en god avslutting før jeg skal dra å printe ut... må levere imorgen tiiiiiiidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KRISE!! Fant ut at jeg muligens har gjort feil på den ene caseoppgaven som jeg skal ha med og bruke på eksamen i morgen. Og funnet en annen måte å gjøre det på - men har ikke printer :(

Vurderer å skrive alt for hånd, men det er et svært excelark... kanskje jeg skal prøve å banke på hos noen naboer... :sjenert: Som jeg aldri har møtt før...

Huff, så kjedelig! Men, er vel helt ok å spørre om det? De kan jo bare si nei :) Eller kanskje du når et bibliotek eller noe i nærheten? Eller spørre i en butikk eller kiosk? Håper det ordner seg! :)

Prøver å komme med en god avslutting før jeg skal dra å printe ut... må levere imorgen tiiiiiiidlig!

Så bra, snart ferdig da jooooo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Doh! Kan ikke møte opp tidligere på skolen i morra å printe da? Ellers er jo dette en god anledning til å bli kjent med naboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doh! Kan ikke møte opp tidligere på skolen i morra å printe da? Ellers er jo dette en god anledning til å bli kjent med naboer :)

Nei, eksamen er i tennishallen på Halse, og skolen er i Nydalen - så det er i to forskjellige retninger..

Tror jeg må prøve de som bor under eller over meg.. Hvis ikke det går, får jeg ta meg en tur på jobb :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen hjemme :(

Får vel ta med meg en bysykkel på tur i steden da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

lykke til på eksamen i morgen my!

heheee, da jeg skulle ha eksamen i haslehallen da jeg gikk på¨BI, så gikk strømmen på t-banenettgreiene da jeg satt på banen! fikk litt angst da ja! ..ikke for å skremme deg altså, men det er greit å ha god tid, pluss at det er så innihampen mange som skal ha eksamen, så det går jo "17.maitog" fra alle t-banestasjoner i sentrum til hasle :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannee

Tusen tusen takk for etterlysninger på min profilside :) Det varmer at dere har lurt på hvor jeg har blitt av :klemmer:

Det går bra med meg. Jeg har vært innlagt på sykehuset ei lita stund, fordi jeg har hatt problemer med astmaen. Vært en litt pollen nå, vært mye stress med skole, så jeg hadde ikke et godt utgangspunkt da ei jente i en forelesning sprayet seg to rader foran meg med parfyme. Dette resulterte i et ganske så kraftig astmaanfall, og jeg ble hentet av ambulanse. Dette har skjedd en gang tidligere da jeg fikk sprayet parfyme rett i ansiktet på ungdomsskolen. Det gikk bra med meg etter medisin, men kroppen min var tappet for energi, så jeg ble på sykehuset, og etter det var det å ligge i senga. Jeg har derfor ikke hatt energi til å være her inne, men er bedre nå og har virkelig savnet dere alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi er vel et tusen som har eksamen samtidig. Har hatt alle eksamene mine der (untatt 1), og pleier å være der 30 min før. Da får jeg tid til å se over notatene en siste gang, spise litt og roe meg ned. Hater stress før eksamen.

Sykla en tur til jobb og tilbake da for å printe ut det ene arket. Håper virkelig jeg får bruk for det og! :fnise:

Men da fikk jeg litt trening og. Jogga siste biten hjem.

Heeei Hanne :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå.. så skummelt Hanne!! Bra du fikk slappet av og hentet inn litt energi på sykehuset da. Håper ikke du har mistet for mye eksamenslesing. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Uff, da, Hanne! Godt å ha deg tilbake igjen! :klemmer:

Jeg synes sånt er fælt, og jeg har ikke astma en gang! At ikke folk bare kan trappe ned på den sinnsyke parfymebruken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Åh, tusen takk Tekola og Mynona :) Ligger etter på eksamenslesning, men får bare prøve så godt jeg kan. Håper alltid at flere og flere vet at parfyme er skummelt for andre.

Åh, sett litt igjennom her. Koselig at flere har savnet meg :klemmer: Og jeg var ikke i kjelleren til Pene sko :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

hanneeeeeeee! endelig er du tilbake igjen! :kose: ..for en tragisk opplevelse du hadde :overrasket: godt å vite hva som har skjedd, så ingen trenger å bekymre seg her lenger.. har faktisk tenkt en del på det, for jeg tror ikke alle her har noen på facebukk eller liknene, så om noe skulle ha skjedd med en av disse, så får man jo aldri vite det? :bond:

hvordan tok hun jenta som sprayet parfyme på seg det hannee? jeg tror jeg hadde nesten dødd av dårlig samvittighet!!

du er fortsatt like struktuert og pliktoppfyllende du My! håper inderlig du får brukt for den utskriften i morgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Da hun sprayet så jeg det. Og jeg kjente det veldig fort, så jeg rakk ikke noe mer enn å reise meg for å gå ut, da jeg fikk pustebesvær og falt. Heldigvis falt jeg litt over sidemannen, så slo meg ikke nevneferdig. Jeg ble dermed så fokusert på å prøve å puste, samtidig som jeg fikk panikk, at jeg ikke merket hva som skjedde rundt meg. Jeg har ikke snakket med personen, vet ikke hva hun heter, og har ikke hørt noe. Har ikke vært på skolen enda, men skal i morgen, så får se om hun er der. Da vil jeg snakke med henne, si at det går bra med meg, og hvis hun ikke skjønner det selv, fortelle henne at det er lurt å ikke bruke parfyme i det offentlige rom, og hvertfall ikke spraye seg offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...