Gjest NozMonster Skrevet 9. mai 2012 #75681 Del Skrevet 9. mai 2012 hallo Odisi! hvordan står det til i Odisiland? Nozzen må nesten ut på tur med den sprettne voffsen sin! woohooo- vi skal ut å leke i søledammene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 9. mai 2012 #75682 Del Skrevet 9. mai 2012 Halloooo Jeg burde lese til eksamen nå, men det var så mye bedre å sitte her med en God tur ut med sprette voffs. Jeg skal snart ut med min kenguru også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. mai 2012 #75683 Del Skrevet 9. mai 2012 Hvordan er forresten vær og temperatur i Oslo? Lurer litt på hva slags jakke jeg skal ta med meg sørover i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. mai 2012 #75684 Del Skrevet 9. mai 2012 Det er sol, skiftende skydekke og kaldt om kveld, natt og morgen. De sidste dager har det vært ca. 11 - 13 grader om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. mai 2012 #75685 Del Skrevet 9. mai 2012 Har Agent Felix fanget noen fra fuglemafiaen Gia? God morgen eller god formiddag Nozze og dere andre jeg ikke har sagt det til Agent Felix har angivelig satt en mindre celle i Spydeberg ud av spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. mai 2012 #75686 Del Skrevet 9. mai 2012 hallo Odisi! hvordan står det til i Odisiland? Nozzen må nesten ut på tur med den sprettne voffsen sin! woohooo- vi skal ut å leke i søledammene I Odisiland står alt bra til,er litt av og på på jobben pga ryggen. Deg da? Går du på skolen nå eller er det mer praksis i vente? Ellers er det drittvær her men håper det blir finere for fuglene synger jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. mai 2012 #75687 Del Skrevet 9. mai 2012 Agent Felix har angivelig satt en mindre celle i Spydeberg ud av spill. Stakkars lille celle fra Spydeberg nå er den på de evige jaktmarker. Ganske blodtørstige de der agentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 9. mai 2012 #75688 Del Skrevet 9. mai 2012 ÅÅÅ, SÅ DEILIG VÆR I TRONDHEIM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. mai 2012 #75689 Del Skrevet 9. mai 2012 Crap vær i Bergen. Glad jeg ikke skal noen annet en hjem i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2012 #75690 Del Skrevet 9. mai 2012 jeg skal ut på sotra og skru bil. stønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2012 #75691 Del Skrevet 9. mai 2012 true story 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 9. mai 2012 #75692 Del Skrevet 9. mai 2012 :tristbla: Jeg vil ha sol Også vil jeg at eksamen skal være overstått, og ikke minst tenk om selvangivelsen min hadde fyllt seg ut selv. Eller at jeg hadde vert skikkelig flink til å ta vare på alle papirer på kjøp/salg. Tenke seg til, nå må jeg.....Lese til eksamen, lete etter de drittpapirene som ligger rudtforbi (fant ett i klesskapet hin dagen) Sende følgebrev til Universitetet -det er igrunnen det viktigste siden fristen går ut imorgen. Men så må jeg gå tur med Boffen og kanskje jeg skulle kjøpt meg en kjole? Jeg kan ikke prioritere riktig, så derfor sitter jeg her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. mai 2012 #75693 Del Skrevet 9. mai 2012 Hmm, må jeg komme kjefte litt på deg Surrehodet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 9. mai 2012 #75694 Del Skrevet 9. mai 2012 Nei, jeg får så mye kjeft ellers jeg at det trenger jeg ikke. Men jeg trenger Øl og en regnskapsfører som leter i kasser-skuffer-skap og under senga. Og en ny hjerne tror jeg hadde passet godt, evt, en liten brikke som kunne gitt meg matematiske genitendenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 9. mai 2012 #75695 Del Skrevet 9. mai 2012 Usj...har blitt solbrent etter å ligget ute i sola i går ettermiddag,smørte meg inn med solkrem,men ble brennt likevel,kremen er nok ett par år gammel... er det sånn at de går ut på dato eller? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. mai 2012 #75696 Del Skrevet 9. mai 2012 Aww masse kjeft ikke noe koselig Får heller gi deg motivasjon med vin/øl da Du får be om en ransaking fra økokrim da de sikkert leiter over alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. mai 2012 #75697 Del Skrevet 9. mai 2012 MEH! Nå skal jeg ned i kjelleren å trene men jeg har så lite lyst at det nesten ikke går an. Men får vel komme meg ned så jeg kommer i litt bedre form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. mai 2012 #75698 Del Skrevet 9. mai 2012 ^^ Hmm.. jeg er mer av den oppfattelsen at Windowsbrukere har en intens trang til å snakke dritt om Mac (bare se hvis det dukker opp en mactråd i forumet, evt at noen på face spør om hjelp til noe med mac)... Uten at jeg har skjønt hvorfor. Men jeg kjenner jo noen som har macen som kjærste og når jeg tenker meg om Skjønner ikke hvordan folk blir så glødende opptatt av andres datamaskinvalg jeg _____ Siste innspurt på lesing til denne eksamen. I morgen blir det bokbål! Hvis jeg tør før sensurfristen er ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 9. mai 2012 #75699 Del Skrevet 9. mai 2012 har du treningsrom i kjelleren rofl? Praktisk. Jeg skal også starte dagens treningsøkt...snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. mai 2012 #75700 Del Skrevet 9. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg