Giacomo_P Skrevet 9. mai 2012 #75661 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg er oppstanden! God morgen til store, små, tykke, tynde, snilde, slemme, rike, fattige, trette, våkne, eksamensstressede, bedagelige, sinte, lykkelige, frustrerte og hva man ellers måtte komme på av sindsbevegelser og situasjoner i vår lille "familie". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2012 #75662 Del Skrevet 9. mai 2012 God morgen Giaaa! Hva skjer her? Er alle blitt morgenfugler som sover søtt hele natten igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. mai 2012 #75663 Del Skrevet 9. mai 2012 Hold grønt flagg i beredskab - jeg mistenker at noe er forestående. I disse eksamenstider er folk kanskje for slitne til å fjase om natten? Eller er det fuglemafiaen som tvinger dem i seng? Jeg mistenker at de har tatt Hannee som gissel. Og verst av alt - DET ER TOMT FOR KAFFE HER!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. mai 2012 #75664 Del Skrevet 9. mai 2012 Coffee car to the rescue! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. mai 2012 #75665 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg blir vekket av fuglemafiaen halv fem hver morgen. Jeg tror de ønsker å holde eksamenskarakteren mine nede! Jeg tror jeg overanstrengte hodet i forrige uke. Jeg har ikke konsentrasjon eller inspirasjon for alt i verden! Heldigvis er jeg nesten ferdig med det lengste essayet, så nå er det bare den på 4000 ord igjen. "Religion og modernitet - drøft temaet". Tror det kan bli ganske gøy, da! Fikk du sovet litt ordentlig, Gia? Når skal du på jobb igjen neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. mai 2012 #75666 Del Skrevet 9. mai 2012 Grazie, signore Hogwascio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. mai 2012 #75667 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg har sovet godt. Skal småjobbe lidt i eftermiddag og kveld, men ikke nattevakt før på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 9. mai 2012 #75668 Del Skrevet 9. mai 2012 Prego! Hvis jeg nå bare kan huske hva den typen kjøretøy kalles i Italia blir jeg en glad mann. Har hørt at Isae kan dempe eksamensnerver Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. mai 2012 #75669 Del Skrevet 9. mai 2012 Har hørt at Isae kan dempe eksamensnerver Tekola Ååh, ikke frist meg! Med seks dager igjen til studielån er nok ikke lommeboken åpen for slike utskeielser. Dessuten drar jeg til Oslo i morgen og jobber kveld resten av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2012 #75670 Del Skrevet 9. mai 2012 Hold grønt flagg i beredskab - jeg mistenker at noe er forestående. Du mener ikke DET grønne flagget, vel? Jeg blir vekket av fuglemafiaen halv fem hver morgen. Jeg tror de ønsker å holde eksamenskarakteren mine nede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2012 #75671 Del Skrevet 9. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 9. mai 2012 #75672 Del Skrevet 9. mai 2012 Mac! :kjefte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2012 #75673 Del Skrevet 9. mai 2012 Mac! :kjefte: ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 9. mai 2012 #75674 Del Skrevet 9. mai 2012 Pc er jo feil. Burde heller stått windows der men ellers er jeg enig Bra du har fått sove godt i natten Giacomo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. mai 2012 #75675 Del Skrevet 9. mai 2012 Du mener ikke DET grønne flagget, vel? Jeg argumenterer ikke mod overkommandoen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. mai 2012 #75676 Del Skrevet 9. mai 2012 ^^ Jeg tror jeg nettopp fant masteroppgaven min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. mai 2012 #75677 Del Skrevet 9. mai 2012 (endret) Jeg er oppstanden! God morgen til store, små, tykke, tynde, snilde, slemme, rike, fattige, trette, våkne, eksamensstressede, bedagelige, sinte, lykkelige, frustrerte og hva man ellers måtte komme på av sindsbevegelser og situasjoner i vår lille "familie". jeg føler meg litt sinnsforvirra... god morgen Master Gia og alle andre selvfølgelig Endret 9. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 9. mai 2012 #75678 Del Skrevet 9. mai 2012 Agent Felix rapporterer fra fronten: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2012 #75679 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg tror jeg nettopp fant masteroppgaven min Giro kommer i posten! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 9. mai 2012 #75680 Del Skrevet 9. mai 2012 Agent Felix rapporterer fra fronten: Har Agent Felix fanget noen fra fuglemafiaen Gia? God morgen eller god formiddag Nozze og dere andre jeg ikke har sagt det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg