Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velokmen hjem! Fri i natt?

Må bare dele denne fra tråden om kjærster som snakker i søvne. :skratte:

Samboeren min snakker i søvne hver eneste natt, og etter fire år sammen har det blitt noen historier. Skal se hvilke jeg klarer å huske. Her er noen:

Han: Herregud, det er så varmt her!

Jeg: Ta av deg dyna da.

Han: Jeg sitter jo i bilen.

Jeg: Javel?

Han: Jeg skulle hatt et dusjpanser! Hvorfor har jeg ikke dusjpanser?

Jeg: *sukk*

Han: Jeg fikk en idé! Jeg tar med meg to bøtter ned til vannet og fyller dem med forskjellige ting som f. eks. fisk, vann og elg. Så setter jeg én bøtte ved siden av bilen! Genialt!

Jeg: Javel?

Han: (nå blir han sur) Og så tømmer jeg den andre bøtta over deg! Vet du hva du blir da? En fluesnapper!

Jeg: Fluesnapper?

Han: Hæ? Sa jeg fluesnapper? Jeg mente selvfølgelig fiskesnapper. Det skjønte du vel.

En annen gang jeg kom og la meg, begynte han å stryke meg over kneet.

Han: Kneet ditt er så rart... Det er akkurat som et babyhode.

En annen natt:

Han: Heeei! Hvordan går det med deg?

Jeg: Øh, jeg har det bra?

Han: Hysj, jeg snakker ikke til deg. Jeg snakker til Ida.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er skjedd med deg nå? Dette høres illevarslende :fnise: .

Ikke andet end at jeg har mistet gangsynet og oversikten, og sagt ja til ekstra nattevakter når jeg jobber på dagtid. Så nå har jeg sovet seks timer til sammen siden søndag. Jeg skal snart sove, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du trenger deg et glass rødvin for så og hoppe i sengen før du krasjer eller brenner opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gia,du er sprø mann :sjokkert:

Har ikkje sove så mykje siste veka sjølv,men har då fått meir søvn enn 6 timarpå 3 dagar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Har ikke lest bøkene ennå, så vet ikke helt hvem Davos er? Men holder på med første bok.

Davos er han eks-smugleren som Stannis gjorde til Ridder.

Fra og med bok 2 er han ganske mye med i bøkene, og jeg har blitt skikkelig glad i ham :rodmer:

post-12452-0-18741500-1336511208_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Ikke andet end at jeg har mistet gangsynet og oversikten, og sagt ja til ekstra nattevakter når jeg jobber på dagtid. Så nå har jeg sovet seks timer til sammen siden søndag. Jeg skal snart sove, tror jeg.

Pass på deg selv nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk, skal klikke meg inn å se Le litt!

Jeg har ledd meg gjennom 5 sider nå! Mulig jeg er litt overtrøtt nå som ler meg skakk, men jeg synes sånne ting er vanvittig morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Davos er han eks-smugleren som Stannis gjorde til Ridder.

Fra og med bok 2 er han ganske mye med i bøkene, og jeg har blitt skikkelig glad i ham :rodmer:

Ah han ja. Jeg tør ikke å gå inn i Got tråden, redd for bok spoiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

GoT-tråden skal være ganske trygg nå, vi som vil diskutere bøkene har blitt forvist til en egen tråd (og der må de som har lest lenger enn bok 3 putte avslørende ting inni spoiler-bokser) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fant en resept på en flakse vin her, Giacomo.. Tror den ble sendt feil, og at den skulle til deg!

Så kan du ta deg et glass eller tre, og senke skuldrene :jepp:

OG SOVE LITT!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en meget god resept til Giacomo Frun. Vi må få overlevert den straks!

Da var det natta tid for Rofler og Fluffyer så dere får ha en fortreffelig aften videre.

:goodbye::natti::sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...