Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen katteeiere som kjenner seg igjen i denne, forresten?

http://theoatmeal.com/comics/cat_vs_internet

Haha. Meget men min driver også og tar over pc, tastatur og skjerm eller bare legger seg oppå hånden min til hun får oppmerksomhet og kos :fnise: Før pleide hun å ligge på toppen av stolen min om jeg var på pcen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jaaaaaa! :jepp::klemmer: Når gjelder det å ikke sovne på sofaen foran tv i kveld! :sjenert:

Ja,kjenner til den gode soffen på kvelden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå til legen og få deg en sykemelding - du kan ikke ha det sånn!!!!! :klemmer:

Ja, jo... :sjenert: Plutselig flytte, da kan jobben kyssa meg visse steder :lur: Neida, jobben i seg selv er grei, det går mer på ledelsen (dog, det og har blitt litt bedre.) Mulig jeg ikke blir tatt seriøst ang ryggen før jeg enten griner av smerte på jobb, eller sykemelder meg... hmmm...

Rumle også? :sjenert:

Selvfølgelig skal Rumle få være med! De Tre Glade Ganer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jo... :sjenert: Plutselig flytte, da kan jobben kyssa meg visse steder :lur: Neida, jobben i seg selv er grei, det går mer på ledelsen (dog, det og har blitt litt bedre.) Mulig jeg ikke blir tatt seriøst ang ryggen før jeg enten griner av smerte på jobb, eller sykemelder meg... hmmm...

Selvfølgelig skal Rumle få være med! De Tre Glade Ganer!

Åhhh du må være forsiktig med ryggen! :unsure: Kan ikke vente med å gå til legen til det gjør så vondt at du griner altså, det går ikke! :riste:

De Tre Glade Ganer! I like! :takke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen alle sammen, god morgen far og mooooor, god morgen trær og blomster... :romeo:

Velkommen til den levende skogen. Til trær som kan synge og danse og le :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Velkommen til den levende skogen. Til trær som kan synge og danse og le :romeo:

levende skog!? :overrasket:

kjøttetende blomster og trær? :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh du må være forsiktig med ryggen! :unsure: Kan ikke vente med å gå til legen til det gjør så vondt at du griner altså, det går ikke! :riste:

De Tre Glade Ganer! I like! :takke:

Det var like før igår..behandling igjen på mandag. Jeg vet jeg bør ta grep, og må bare få gjort det. Skal i første omgang snakke med sjefen å si jeg er på randen av å be om sykemelding. Blir det noen forandring (les: meg vekk fra kassa) så skal jeg se hvordan ryggen oppfører seg. Hvis ikke; Hei legen!

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

levende skog!? :overrasket:

kjøttetende blomster og trær? :redd:

Sang ikke dere den på barneskolen? :fnise:

----

Ooo. Har jeg nådd 11.000! Jammen skravlete. Har jeg ikke snart 1 årsjubileum (på denne brukeren) og tro? (ser det ikke fra mob)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en litt annen tekst fra hva jeg kan huske :fnise:

God morgen alle sammen

God morgen far og mor

God morgen lillesøster

God morgen storebror

God morgen (etellerannetomfuglerogblomster)

(ogendaetgodmorgenjegikkehuskerhvavar) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...