Rofl Skrevet 8. mai 2012 #75561 Del Skrevet 8. mai 2012 Slik man roper høyt Odisi: HANNEE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2012 #75562 Del Skrevet 8. mai 2012 Fuglemafiaen er farlig, Surre! Men Rumle og jeg kjemper imod. *You did not read this. I never posted it.* Ide til huset ditt Giacomo? Stakkars hvor kjipt det må være at du ikke får sove Og nei vi vil ikke skyte deg. Vi liker deg i livet! Det der var bare helt vanvittig kult, Rofl! Vet du hvor det bildet er fra? Har plantet litt Stemor i noen krukker jeg har stående ute på terrassen,for å få litt farve der ute,håper bare jeg husker å vanne de hele sommeren,blir artig å se... Så fint! Husk å knipe av alle blomster med en gang de begynner å bli litt daffe - så får du masse nye blomster, og plantene varer mye lengre Har du litt gjødsel som du kan gi innimellom når du vanner så er det kjempebra! Den Bergene melk du tenker på Jelly? Syntes sjokoladen til bergene melk er jeg og jeg er søtmoms av hele mitt hjerte Liker du virkelig ikke den? Jeg synes det er en av de aller beste sjokoladene nå! Klagesutre Jeg har aldri, aldri hatt vondt etter en fysikalsk behandling. Før nå. Ryggen/hofte/nakke/skuldre blæææ!! Har måtte sitte i kassa i nesten 7 timer i dag i tillegg, og har hatt lyst til å grine i 90% av tida. Hofta svir, og nakkenekk gav meg migrene. Drittjobb. Du må gå til legen og få deg en sykemelding - du kan ikke ha det sånn!!!!! Kanskje vi skal omskolere oss FruN? Vi kan blive internasjonale mad- og kakeanmeldere. Bare reise rundt og få betalt for å meske oss på fine restauranter og konditorier... Rumle også? Fugler som spiser med gaffel??????? Jeg tror jeg må drøfte dette med Rumle. Vær forsiktig, FruN! Skummelt!!! Psssst Gia! Hold oransje flagg klart til enhver tid! Følg planlagte nødinstruksjoner om nødvendig! Vær obs på "flyvende kvister" og fjærnedfall!!! *nikk-nikk-kvekk-plystre-vink* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2012 #75563 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Har nylig begynt å se på "ein idiot på tur", som må være noe av det vittigste jeg har sett Dette handler altså om en fyr som er så heldig at han får reise rundt hele verden, for å oppleve helt utrolige ting, men ettersom dette er snakk om klodens mest negative person, så er ingenting bra ! Ricky Gervais har kåret ham til "verdens ufrivillig morsomste mann", og jeg sier meg veldig enig. Jeg er dårlig til å forklare, men ta en titt ! Ligger gratis på nrk webtv Andre som har sett det ? Jeg har sett den! Utrolig morsomt! Ligger mye bra på youtube som ikke har vært sendt på Nrk enda tror jeg Jeg savner Hannees koselige morgenhilsener. Hvor er du for tiden, Hannee??? Kanskje vi kan rope høyt HANNEE(forsøk på store bokstaver) Jeg savner Hannee også!!!!!!!!!!!!!!!! Hanneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vi savner deg!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 8. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2012 #75564 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Endret 8. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 8. mai 2012 #75565 Del Skrevet 8. mai 2012 Nei vet nok ikke det Rumle Ja likte virkelig ikke den Bergene melk altså :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 8. mai 2012 #75566 Del Skrevet 8. mai 2012 Så fint! Husk å knipe av alle blomster med en gang de begynner å bli litt daffe - så får du masse nye blomster, og plantene varer mye lengre Har du litt gjødsel som du kan gi innimellom når du vanner så er det kjempebra! Takk for gode råd! Du vet ikke hvor ofte en må vanne de sånn ca? Rundt annenhver dag eller? De står delvis under tak,så de får ikke vann (regn) på annet vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2012 #75567 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Takk for gode råd! Du vet ikke hvor ofte en må vanne de sånn ca? Rundt annenhver dag eller? De står delvis under tak,så de får ikke vann (regn) på annet vis. Bare hyggelig! De pleier å drikke ganske mye på sommeren, har de gode forhold brer de seg litt utover og lager veldig rask masse rotnett under jorden. Men, hvis du kjenner nedi jorden sånn med et par dagers mellomrom, så merker du fort når de trenger mer vann. Jorden skal være fuktig, men det gjør ikke noe om de tørker litt mellom hver gang du gir dem vann, bare de ikke blir helt uttørket. Siden de blir en del større, så det kan være fint å ikke plante dem så veldig tett, men det er kanskje litt sent å komme med det rådet nå når du allerede har plantet dem :gjeiper: De er egentlig veldig greie planter å ha med å gjøre, så lenge så du er flink å knipe av blomster. Og ikke vær redd for å knipe av for mange, jo mer du kniper av jo mer kommer tilbake senere - i alle fall på den tiden og fremover Blir stilkene veldig lange kan du knipe av noen "ledd" ned på planten, for å fornye hele planten, og få helt nytt blomsterflor senere på sommeren. Så lenge det står noen "ledd" igjen går det helt bra. Og ja, de er som sagt veldig glad i gjødning Og snegler er fryktelig glad i stemorsblomster. Så kan du sette de slik at snegler ikke lett kommer til de, så er det veldig fint! *slutte å mase om blomster* Endret 8. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2012 #75568 Del Skrevet 8. mai 2012 Nei vet nok ikke det Rumle Ja likte virkelig ikke den Bergene melk altså :S Jeg likte ikke sånn kjempegodt den med bare melkesjokolade heller, den var helt ok. Men den med smørbukk er helt faaaantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 8. mai 2012 #75569 Del Skrevet 8. mai 2012 Denne er katten til min søster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2012 #75570 Del Skrevet 8. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 8. mai 2012 #75571 Del Skrevet 8. mai 2012 Hmmm...du har veldig god greie på blomster Rumle. De som du har i hagen din,er det sånn at de spirer hver vår av seg selv eller dør de helt ut hver vinter? Overlever ikke røttene og knollene i jorden til neste vår? De står i krukker oppe på terrassen min i 3 etasje så snegler slipper jeg nok heldigvis,og godt er det,har nesten en fobi mot de ekle krypene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 8. mai 2012 #75572 Del Skrevet 8. mai 2012 Åh, ble litt forelsket i den paletten og skjermen Har planer om kjøpe meg et sånt tegnebrett etterhvert når jeg får råd... Dere flinke gartnere her inne, er det noen som vet hvordan man gror pengetrær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2012 #75573 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Hmmm...du har veldig god greie på blomster Rumle. De som du har i hagen din,er det sånn at de spirer hver vår av seg selv eller dør de helt ut hver vinter? Overlever ikke røttene og knollene i jorden til neste vår? De står i krukker oppe på terrassen min i 3 etasje så snegler slipper jeg nok heldigvis,og godt er det,har nesten en fobi mot de ekle krypene... Ja, da er det vel ikke mye sjanse for at snegler kommer seg oppi! :gjeiper: Jeg har noen blå fioler som kommer igjen hvert år, ellers kjøper jeg sånne 10-pakninger med stemorsblomster hver vår. De overlever ikke frosten, men det synes jeg er greit nok - de er rimelige og gir mye blomster gjennom hele sommeren om man passer på de, og så er det litt gøy å prøve forskjellige farger og kombinasjoner hver sesong Ellers enig med deg, snegler er forferdelig ekle, og da spesielt brunsneglene! Her må de plukkes hver eneste kveld, og slik har det vært i flere år - det er skikkelig kvalmt! Endret 8. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 8. mai 2012 #75574 Del Skrevet 8. mai 2012 Noen katteeiere som kjenner seg igjen i denne, forresten? http://theoatmeal.com/comics/cat_vs_internet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mai 2012 #75575 Del Skrevet 8. mai 2012 litt musikk for veteranene idag er på sin plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2012 #75576 Del Skrevet 8. mai 2012 Noen katteeiere som kjenner seg igjen i denne, forresten? http://theoatmeal.com/comics/cat_vs_internet En smule? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. mai 2012 #75577 Del Skrevet 8. mai 2012 Noen katteeiere som kjenner seg igjen i denne, forresten? http://theoatmeal.com/comics/cat_vs_internet Ha,ha,ha den var herlig. Tror de fleste kjenner seg igjen der ja,eller hva Rofl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. mai 2012 #75578 Del Skrevet 8. mai 2012 Hei Rumle du har vært flink å sovet i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. mai 2012 #75579 Del Skrevet 8. mai 2012 Jaaaaaa! Når gjelder det å ikke sovne på sofaen foran tv i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 8. mai 2012 #75580 Del Skrevet 8. mai 2012 Når jeg ikke reiser meg fort nok opp i senga om morgenen så går det utover veggen på badet Har alltid lært at negativ oppmerksomhet skal overses,men det virker ikke på katter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg