Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke til hensikt å offentliggjøre adressen min her, så jeg tror ikke jeg skal si om du har fundet ud av det eller ikke. Men du er i hvert fald flink til å bruke finn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lover på tro, ære og min kjære farmors grav :opplyser:

Skal ikke gjøre noe som helst med opplysningene, annet enn å sannsynligvis drømme meg bort i nabolaget ditt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke mase jeg :fnise: Ikke mer ihvertfall!

Er bare nysgjerrig vet du, herr Giacomo :sjenert:

Oooo, forresten! Jeg besøkte en fin, liten privat vinkjeller forrige uke! :kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare hyggelig med mas! Men jeg er lidt urokkelig. Dessuden har jeg ikke oppgitt helt nøyaktig pris, så du kan ha bommet der også. Men det er gøy å drømme seg vekk i boligannonser.

Jeg vil også i en privat vinkjelder!!!! I hvert fald heller end å være trett på jobb, og vide at jeg bare kan sove 3.5 time imorgen før jeg må opp igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo. De 2 første husene likte jeg veldig godt. Det første var nok litt stort for meg og Fluffy men det var fint! De 2 andre trenger nok litt oppusing av bad og kjøkken utifra bildene tror jeg.

Om du bor i noen av de strøkene har du det nok meget fint. Tror ikke helt banken hadde gitt meg så mye i lån men det spørs jo litt hvor mye jeg hadde gått i pluss på denne leiligheten også. Trygg jobb har jeg men neppe nok til å betjene et slikt lån :sukk:

Men nå tror jeg at jeg skal falle inn i søvnes verden noen timer før jeg må opp igjen så dere får ha en meget hod natt videre og sove godt når den tid kommer.

God natt :goodbye::natti::sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natta, Rofl og Fluffy!

Her har de fjærkledde fått ny mat og nytt vann, og de gafler i seg som bare det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fugler som spiser med gaffel???????

Jeg tror jeg må drøfte dette med Rumle. Vær forsiktig, FruN!

Endret av Giacomo_P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diablo hadde sikkert spist med gaffel om han fikk en :skratte: Han har en utrolig gripeevne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert. Det findes jo kråker som klarer å lave redskaber av ståltråd, for å fiske mark ud av reagensrør. Det forskes på mangt og meget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? :overrasket:

Men Diablo er en kakariki da, er newzealandere imponerende intelligente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om det i en avis for mange år siden, og mener det var godt dokumentert. Det er virkelig imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tovi1a.jpg@

Sånn sitter karen til stadighet her! (Dette er ikke Diablo da, bare en som ligner litt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har nylig begynt å se på "ein idiot på tur", som må være noe av det vittigste jeg har sett :) Dette handler altså om en fyr som er så heldig at han får reise rundt hele verden, for å oppleve helt utrolige ting, men ettersom dette er snakk om klodens mest negative person, så er ingenting bra ! Ricky Gervais har kåret ham til "verdens ufrivillig morsomste mann", og jeg sier meg veldig enig. Jeg er dårlig til å forklare, men ta en titt ! Ligger gratis på nrk webtv :)

Andre som har sett det ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med oppgaven, Eplealven?

Snork. Sånn går det. Er så lei!

Skriver om verdighet, slagpasienter med inkontinens og etikk. Fin grøt. Drøfte drøfte. Aner ikke om jeg er på rett spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...