Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Pappa er også med i foreningen :jepp:

Men jeg bestemte meg for godteriforbud fra og med i går :sjenert: det er ikke noe gøy.

Gjesten slår seg nok gledelig sammen dere i denne klubben deres :fnise:

Tekola- det var en morsom sjriaffvideo :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

:fnise:

burde du ikke å prøve å komme inn på andre tanker nå som du ikke får lov å spise sjokolade da my?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe joooooo :sjenert:

Har vært i butikken i dag og handla ting jeg kan spise når godisbehovet melder seg! Jorbær, banan, valnøtter, fiskekaker. Også har jeg frokostblanding og youghurt hvis jeg trenger noe med tilsatt sukker :fnise:

Også har jeg masse bær til smoothies i frysern :)

Bør klare meg gjennom denne uka da håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nom nom. Må nesten kjøpe meg en slik plate i morgen :jepp:

Om du skal løpe om natten kan jeg komme og kjøre ved siden av deg slik at ingen finner på noe tull Mynona :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hehe joooooo :sjenert:

Har vært i butikken i dag og handla ting jeg kan spise når godisbehovet melder seg! Jorbær, banan, valnøtter, fiskekaker. Også har jeg frokostblanding og youghurt hvis jeg trenger noe med tilsatt sukker :fnise:

Også har jeg masse bær til smoothies i frysern :)

Bør klare meg gjennom denne uka da håper jeg :)

heheee, herregud, du er jo godt utrusta da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Bergene melk du tenker på Jelly? Syntes sjokoladen til bergene melk er :spy: jeg og jeg er søtmoms av hele mitt hjerte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokko-chicks - dere veit at sjokoladen er fy fy og stor skam? Blir bare fett og valker, rynker og ranker - det veit dere vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Bergene melk du tenker på Jelly? Syntes sjokoladen til bergene melk er :spy: jeg og jeg er søtmoms av hele mitt hjerte

Enig med du! Nidar sjokolade er ikke noe godt. Bare de Nidarsjokkisene som ikke er vanlig sjokolade. Sånn som Smash f.eks.

Den med smørbukk har jeg ikke smakt da.

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freia vinner over bergene melk syns jeg. Og sjokolade og karamell er jeg ikke fan av, utenom smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokko-chicks - dere veit at sjokoladen er fy fy og stor skam? Blir bare fett og valker, rynker og ranker - det veit dere vel?

Jeg har jo sluttaaaa jooo! Sitter med en pose valnøtter nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Så lenge det er så godt som det er får valkene bare komme! :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjokolade er ikke fy fy men mm mm. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

næææ-æææh,det var revolusjonerende nyheter :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade er nom nom nom!

Og jeg tror neppe det er sjokolade som skaper mest valker som du så fint kaller det :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...