pinar Skrevet 7. mai 2012 #75461 Del Skrevet 7. mai 2012 Hvorfor er det plutselig orkan og tornado ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. mai 2012 #75462 Del Skrevet 7. mai 2012 Pappa er også med i foreningen Men jeg bestemte meg for godteriforbud fra og med i går det er ikke noe gøy. Gjesten slår seg nok gledelig sammen dere i denne klubben deres Tekola- det var en morsom sjriaffvideo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. mai 2012 #75463 Del Skrevet 7. mai 2012 Foreningen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. mai 2012 #75464 Del Skrevet 7. mai 2012 burde du ikke å prøve å komme inn på andre tanker nå som du ikke får lov å spise sjokolade da my? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. mai 2012 #75465 Del Skrevet 7. mai 2012 Hehe joooooo Har vært i butikken i dag og handla ting jeg kan spise når godisbehovet melder seg! Jorbær, banan, valnøtter, fiskekaker. Også har jeg frokostblanding og youghurt hvis jeg trenger noe med tilsatt sukker Også har jeg masse bær til smoothies i frysern Bør klare meg gjennom denne uka da håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. mai 2012 #75466 Del Skrevet 7. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2012 #75467 Del Skrevet 7. mai 2012 Foreningen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 7. mai 2012 #75468 Del Skrevet 7. mai 2012 Den med smørbukk er bedre,(syns jeg iallefall)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 7. mai 2012 #75469 Del Skrevet 7. mai 2012 Nom nom. Må nesten kjøpe meg en slik plate i morgen Om du skal løpe om natten kan jeg komme og kjøre ved siden av deg slik at ingen finner på noe tull Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. mai 2012 #75470 Del Skrevet 7. mai 2012 Hehe joooooo Har vært i butikken i dag og handla ting jeg kan spise når godisbehovet melder seg! Jorbær, banan, valnøtter, fiskekaker. Også har jeg frokostblanding og youghurt hvis jeg trenger noe med tilsatt sukker Også har jeg masse bær til smoothies i frysern Bør klare meg gjennom denne uka da håper jeg heheee, herregud, du er jo godt utrusta da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 7. mai 2012 #75471 Del Skrevet 7. mai 2012 Den Bergene melk du tenker på Jelly? Syntes sjokoladen til bergene melk er jeg og jeg er søtmoms av hele mitt hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 7. mai 2012 #75472 Del Skrevet 7. mai 2012 Sjokko-chicks - dere veit at sjokoladen er fy fy og stor skam? Blir bare fett og valker, rynker og ranker - det veit dere vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. mai 2012 #75473 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Den Bergene melk du tenker på Jelly? Syntes sjokoladen til bergene melk er jeg og jeg er søtmoms av hele mitt hjerte Enig med du! Nidar sjokolade er ikke noe godt. Bare de Nidarsjokkisene som ikke er vanlig sjokolade. Sånn som Smash f.eks. Den med smørbukk har jeg ikke smakt da. Endret 7. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2012 #75474 Del Skrevet 7. mai 2012 Freia vinner over bergene melk syns jeg. Og sjokolade og karamell er jeg ikke fan av, utenom smil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 7. mai 2012 #75475 Del Skrevet 7. mai 2012 Sjokko-chicks - dere veit at sjokoladen er fy fy og stor skam? Blir bare fett og valker, rynker og ranker - det veit dere vel? Jeg har jo sluttaaaa jooo! Sitter med en pose valnøtter nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 7. mai 2012 #75476 Del Skrevet 7. mai 2012 Sjokko-chicks - dere veit at sjokoladen er fy fy og stor skam? Blir bare fett og valker, rynker og ranker - det veit dere vel? Så lenge det er så godt som det er får valkene bare komme! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2012 #75477 Del Skrevet 7. mai 2012 Sjokko-chicks - dere veit at sjokoladen er fy fy og stor skam? Blir bare fett og valker, rynker og ranker - det veit dere vel? Sjokolade er ikke fy fy men mm mm. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 7. mai 2012 #75478 Del Skrevet 7. mai 2012 Sjokko-chicks - dere veit at sjokoladen er fy fy og stor skam? Blir bare fett og valker, rynker og ranker - det veit dere vel? næææ-æææh,det var revolusjonerende nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 7. mai 2012 #75479 Del Skrevet 7. mai 2012 næææ-æææh,det var revolusjonerende nyheter Skikkelig sjokko-sjokk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 7. mai 2012 #75480 Del Skrevet 7. mai 2012 Sjokolade er nom nom nom! Og jeg tror neppe det er sjokolade som skaper mest valker som du så fint kaller det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg