Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75381 Del Skrevet 7. mai 2012 Men kanskje du soirer, og bliver til et Rumletre? Arbora Rumliforme! Tør nesten ikke tenke på hva som hadde vokst på det treet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. mai 2012 #75382 Del Skrevet 7. mai 2012 Virkelig? Det er godt gjort om de klarer det Det er det! Og det krever blod, svette og tårer! Et av bevisene mine er at både Israel og Palestina samarbeider med dem. Om ikke det er bevis på at noen er nøytrale, så må jeg revurdere hele oppgaven min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75383 Del Skrevet 7. mai 2012 Det er det! Og det krever blod, svette og tårer! Et av bevisene mine er at både Israel og Palestina samarbeider med dem. Om ikke det er bevis på at noen er nøytrale, så må jeg revurdere hele oppgaven min Godt poeng! Men, de må vel likevel forholde seg til gjeldende religion i noe grad for å ikke støte noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. mai 2012 #75384 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg tror Rumletreets frukter er chokoladebær og ostekake. Dessuden liker katter å klatre i Rumletrær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2012 #75385 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg blir gal. Og kjenner på huden min at jeg er stressa! For bare legge det fra meg å fortsette imorgen. Jeg har stagnert fullstendig her. Håper jeg får fri! Hvis ikke kommer jeg til å støte på en bitteliten vegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75386 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg tror Rumletreets frukter er chokoladebær og ostekake. Dessuden liker katter å klatre i Rumletrær. Ja, man kan jo håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. mai 2012 #75387 Del Skrevet 7. mai 2012 Godt poeng! Men, de må vel likevel forholde seg til gjeldende religion i noe grad for å ikke støte noen? Ja, det er helt riktig. Det er derfor de har de ulike emblemene og så videre. Men sånn jeg har kommet frem til, så kan man ta hensyn, uten å bryte nøytraliteten? Eller har jeg sett meg så blind på oppgaven at det egentlig er selvmotsigende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75388 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg blir gal. Og kjenner på huden min at jeg er stressa! For bare legge det fra meg å fortsette imorgen. Jeg har stagnert fullstendig her. Håper jeg får fri! Hvis ikke kommer jeg til å støte på en bitteliten vegg. Jeg tror du stresser aaaaaaltfor mye! Det kommer til å gå superduperfint! Spis litt sjkolade og sov, så ser nok oppgaven lettere ut i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. mai 2012 #75389 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg blir gal. Og kjenner på huden min at jeg er stressa! For bare legge det fra meg å fortsette imorgen. Jeg har stagnert fullstendig her. Håper jeg får fri! Hvis ikke kommer jeg til å støte på en bitteliten vegg. Sov du, det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeee Skrevet 7. mai 2012 #75390 Del Skrevet 7. mai 2012 Lykke til dere som skriver oppgaver, misunner dere ikke! Syns både Eplebit og Tekola har valgt bra dog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2012 #75391 Del Skrevet 7. mai 2012 Takk er bare stresset fordi jeg har to dager, står fast og egentlig skal jobbe imorgen. Gleder meg sååååå til neste uke. Da er jeg ferdig med eksamener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75392 Del Skrevet 7. mai 2012 Ja, det er helt riktig. Det er derfor de har de ulike emblemene og så videre. Men sånn jeg har kommet frem til, så kan man ta hensyn, uten å bryte nøytraliteten? Eller har jeg sett meg så blind på oppgaven at det egentlig er selvmotsigende? Nei, det vet du nok myyyyyyyyye mer om enn meg - Jeg tenker vel egentlig at det er som du sier, et definisjonsspørsmål. Om de ved å forholde seg til religionen også må forandre sin måte å utføre oppdragene sine på er de vel ikke lenger nøytrale? Og så tilbake til definisjonsspørsmålet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. mai 2012 #75393 Del Skrevet 7. mai 2012 Nei, det vet du nok myyyyyyyyye mer om enn meg - Jeg tenker vel egentlig at det er som du sier, et definisjonsspørsmål. Om de ved å forholde seg til religionen også må forandre sin måte å utføre oppdragene sine på er de vel ikke lenger nøytrale? Og så tilbake til definisjonsspørsmålet :gjeiper: Jeg tror jeg konkluderer med at det er et definisjonsspørsmål, men om man definerer det slik jeg har valgt å gjøre det, så er de nøytrale Egentlig må jeg få B på begge disse for å komme inn på master-programmet til høsten, men om jeg klarer å få C skal jeg alltids få tatt opp noen fag til høsten og jekke opp snittet mitt med dem i stedet! Rumle, Gia, Eplebit og alle andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2012 #75394 Del Skrevet 7. mai 2012 Lykke til resten av natten tekola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75395 Del Skrevet 7. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75396 Del Skrevet 7. mai 2012 Lykke til med skrivingen, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. mai 2012 #75397 Del Skrevet 7. mai 2012 6800 ord, tror jeg prøver å tusle meg tilbake til senga igjen. Så sender jeg den til de jeg intervjuet i morgen ,og faren min, og så får jeg begynt på den andre oppgaven i morgen, skrevet den ferdig i løpet av en ukes tid og så sett igjennom begge grundig (og skrevet ferdig den lengste) før fredag 18. mai før klokken 12:00. Det burde funke. Satser jeg på God natt alle sammen! Og takk for litt tankehjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75398 Del Skrevet 7. mai 2012 Vi heier på deg, Tekola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75399 Del Skrevet 7. mai 2012 *hvisker* Gia, har du lagt merke til de fuglene som "flyr" oppe i Nivea-reklamen oppe på toppen av siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. mai 2012 #75400 Del Skrevet 7. mai 2012 *hvisker* Gia, har du lagt merke til de fuglene som "flyr" oppe i Nivea-reklamen oppe på toppen av siden? SSSSHHHHH!!!!!! Use the safe channel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg