Gjest Tekola Skrevet 7. mai 2012 #75361 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg får ikke sove. Jeg stresser med alt mulig rart. Så jeg stod opp og sitter nå og skriver videre på oppgaven min. Vi får se hvor langt jeg kommer før søvnen kaller igjen. Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg med problemstilling på en eller annen måte, Eple! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75362 Del Skrevet 7. mai 2012 Nå må du ikke stresse for mye, Tekola! Sjokolade og til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. mai 2012 #75363 Del Skrevet 7. mai 2012 jeg har dårlig døgnrytme -.- Jeg har ingen døgnrytme.... Velkommen i de uinteressantes rekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75364 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei og hopp, Gia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. mai 2012 #75365 Del Skrevet 7. mai 2012 Mere hei end hopp, tror jeg. Hvorledes går det med nattens haveengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2012 #75366 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg får ikke sove. Jeg stresser med alt mulig rart. Så jeg stod opp og sitter nå og skriver videre på oppgaven min. Vi får se hvor langt jeg kommer før søvnen kaller igjen. Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg med problemstilling på en eller annen måte, Eple! Takk og føler med deg! Huff, den skal omhandle hjerneslag, eliminasjon, og etikk. Jeg må ha en eller annen problemstilling som skal kunne drøftes. Hyl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. mai 2012 #75367 Del Skrevet 7. mai 2012 Hvordan kan man etisk godta at hjerneslag eleminerer menneskets kommunikasjonsevner? Av alle ting sitter jeg og skriver om Røde Kors-bevegelsens arbeid i Israel og Palestina. Det blir ikke mer religionsaktuelt enn det føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2012 #75368 Del Skrevet 7. mai 2012 haha nei! Hva studerer du? Når skal du levere? Jeg må være ferdig til Onsdag og så til min store skrekk at jeg er satt opp på vakt imorgen, og det går ikke!!!! Hehe jeg tenkte på noe sånt som "hvordan ivareta verdigheten til slagpasienter med inkontinens"... eller noe sånt. Men det er så bla bla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. mai 2012 #75369 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg studerer religionsvitenskap og har tatt meg vann over hodet og vel så det da jeg valgte å skrive en oppgave om hvor vidt Røde Kors-bevegelsen klarer å være helt nøytral i forhold til religion. Oppgaven skal ha 8000 ord og leveres 18. mai, jeg har nå passert 6600. Problemet mitt er bare at jeg A. først nå har skjønt hva slags kilder jeg egentlig burde skaffet meg, noe som er alt for sent i forhold til å faktisk skaffe dem og B. må få begynt på 4000-ords oppgaven som også skal inn 18. mai. Jeg synes det høres ut som en bra problemstilling, jeg! Det er jo et viktig tema! (dog, jeg skjønner ikke helt eliminasjonsbegrepet, tror jeg?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75370 Del Skrevet 7. mai 2012 Mere hei end hopp, tror jeg. Hvorledes går det med nattens haveengel? Du har forsåvidt rett i det, ja; hei og hei, da! Joda, går greit, men ingen haging før været oppfører seg! :gjeiper: Hvordan står det til på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75371 Del Skrevet 7. mai 2012 eple; jeg enig med Tekola - bra tema Og Tekola; hva blir konklusjonen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. mai 2012 #75372 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg har noen faktorer her som kan kreve en del indsats, men det går greit. Jeg håber dine smekre tulipaner henger snekåben i skabet snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. mai 2012 #75373 Del Skrevet 7. mai 2012 Oj Tekola det hørtes streeess ut! Og typisk at man gjør ting vanskeligere for seg selv! Det er det jeg prøver å unngå å gjøre med velge en problemstilling som ikke er så vanskelig, men til tross for det føler jeg fortsatt at det bare blir svada! Eliminasjon som kroppslig eliminasjon som avføring og urin Inkontinens som i manglende evne til å kontrollere det som kommer ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75374 Del Skrevet 7. mai 2012 Snøen har regnet bort! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. mai 2012 #75375 Del Skrevet 7. mai 2012 eple; jeg enig med Tekola - bra tema Og Tekola; hva blir konklusjonen din da? At det kommer an på hvordan man definerer nøytralitet, men at de i de tilfellene jeg har tatt for meg faktisk er det. Oj Tekola det hørtes streeess ut! Og typisk at man gjør ting vanskeligere for seg selv! Det er det jeg prøver å unngå å gjøre med velge en problemstilling som ikke er så vanskelig, men til tross for det føler jeg fortsatt at det bare blir svada! Eliminasjon som kroppslig eliminasjon som avføring og urin Inkontinens som i manglende evne til å kontrollere det som kommer ut... Aah, sånn eliminasjon! "Hvordan kan man best mulig ivareta verdigheten til en slagpasient?" Av og til skulle jeg ønske at jeg hadde blitt lege eller sykepleier. Jeg synes sånt er kjempespennene! Snøen har regnet bort! :gjeiper: Hurra! Jeg skal prøve å komme så tett opptil 7000 ord som jeg kan nå, og så skal jeg prøve å legge meg igjen. Prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. mai 2012 #75376 Del Skrevet 7. mai 2012 Snøen har regnet bort! :gjeiper: To flasker deilig Rhônevin, og derefter ud med frøspandet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75377 Del Skrevet 7. mai 2012 To flasker deilig Rhônevin, og derefter ud med frøspandet! Høres fornuftig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75378 Del Skrevet 7. mai 2012 To flasker var nå muligens litt i overkant, da er det nok en annen som havner i bedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 7. mai 2012 #75379 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Men kanskje du spirer, og bliver til et Rumletre? Arbora Rumliforme! Endret 7. mai 2012 av Giacomo_P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 7. mai 2012 #75380 Del Skrevet 7. mai 2012 At det kommer an på hvordan man definerer nøytralitet, men at de i de tilfellene jeg har tatt for meg faktisk er det. Virkelig? Det er godt gjort om de klarer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg