Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Jeg får ikke sove. Jeg stresser med alt mulig rart. Så jeg stod opp og sitter nå og skriver videre på oppgaven min. Vi får se hvor langt jeg kommer før søvnen kaller igjen.

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg med problemstilling på en eller annen måte, Eple!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har dårlig døgnrytme -.-

Jeg har ingen døgnrytme....

Velkommen i de uinteressantes rekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove. Jeg stresser med alt mulig rart. Så jeg stod opp og sitter nå og skriver videre på oppgaven min. Vi får se hvor langt jeg kommer før søvnen kaller igjen.

Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg med problemstilling på en eller annen måte, Eple!

Takk og føler med deg!

Huff, den skal omhandle hjerneslag, eliminasjon, og etikk. Jeg må ha en eller annen problemstilling som skal kunne drøftes.

Hyl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Hvordan kan man etisk godta at hjerneslag eleminerer menneskets kommunikasjonsevner? :fnise:

Av alle ting sitter jeg og skriver om Røde Kors-bevegelsens arbeid i Israel og Palestina. Det blir ikke mer religionsaktuelt enn det føler jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha nei! Hva studerer du? Når skal du levere?

Jeg må være ferdig til Onsdag og så til min store skrekk at jeg er satt opp på vakt imorgen, og det går ikke!!!!

Hehe jeg tenkte på noe sånt som "hvordan ivareta verdigheten til slagpasienter med inkontinens"... eller noe sånt. Men det er så bla bla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg studerer religionsvitenskap og har tatt meg vann over hodet og vel så det da jeg valgte å skrive en oppgave om hvor vidt Røde Kors-bevegelsen klarer å være helt nøytral i forhold til religion. Oppgaven skal ha 8000 ord og leveres 18. mai, jeg har nå passert 6600. Problemet mitt er bare at jeg A. først nå har skjønt hva slags kilder jeg egentlig burde skaffet meg, noe som er alt for sent i forhold til å faktisk skaffe dem og B. må få begynt på 4000-ords oppgaven som også skal inn 18. mai. :daane:

Jeg synes det høres ut som en bra problemstilling, jeg! Det er jo et viktig tema! (dog, jeg skjønner ikke helt eliminasjonsbegrepet, tror jeg?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mere hei end hopp, tror jeg.

Hvorledes går det med nattens haveengel?

Du har forsåvidt rett i det, ja; hei og hei, da! :)

Joda, går greit, men ingen haging før været oppfører seg! :gjeiper:

Hvordan står det til på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen faktorer her som kan kreve en del indsats, men det går greit.

Jeg håber dine smekre tulipaner henger snekåben i skabet snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj Tekola det hørtes streeess ut! :klemmer: Og typisk at man gjør ting vanskeligere for seg selv! Det er det jeg prøver å unngå å gjøre med velge en problemstilling som ikke er så vanskelig, men til tross for det føler jeg fortsatt at det bare blir svada!

Eliminasjon som kroppslig eliminasjon som avføring og urin :) Inkontinens som i manglende evne til å kontrollere det som kommer ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

eple; jeg enig med Tekola - bra tema

Og Tekola; hva blir konklusjonen din da? :)

At det kommer an på hvordan man definerer nøytralitet, men at de i de tilfellene jeg har tatt for meg faktisk er det. :rodmer:

Oj Tekola det hørtes streeess ut! :klemmer: Og typisk at man gjør ting vanskeligere for seg selv! Det er det jeg prøver å unngå å gjøre med velge en problemstilling som ikke er så vanskelig, men til tross for det føler jeg fortsatt at det bare blir svada!

Eliminasjon som kroppslig eliminasjon som avføring og urin :) Inkontinens som i manglende evne til å kontrollere det som kommer ut...

Aah, sånn eliminasjon! "Hvordan kan man best mulig ivareta verdigheten til en slagpasient?"

Av og til skulle jeg ønske at jeg hadde blitt lege eller sykepleier. Jeg synes sånt er kjempespennene!

Snøen har regnet bort! :gjeiper:

Hurra!

Jeg skal prøve å komme så tett opptil 7000 ord som jeg kan nå, og så skal jeg prøve å legge meg igjen. Prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen har regnet bort! :gjeiper:

To flasker deilig Rhônevin, og derefter ud med frøspandet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To flasker deilig Rhônevin, og derefter ud med frøspandet!

Høres fornuftig ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To flasker var nå muligens litt i overkant, da er det nok en annen som havner i bedet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kanskje du spirer, og bliver til et Rumletre?

Arbora Rumliforme!

Endret av Giacomo_P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det kommer an på hvordan man definerer nøytralitet, men at de i de tilfellene jeg har tatt for meg faktisk er det. :rodmer:

Virkelig? Det er godt gjort om de klarer det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...