pinar Skrevet 6. mai 2012 #75321 Del Skrevet 6. mai 2012 Herlighet, jeg er visst helt ute å kjøre, nå har jeg lest mange sider i den andre uinteressant tråden på leit etter dere, før jeg forstod at jeg var i feil tråd hehe forskjellen er vel at denne heter HELT og den andre heter SKIKKELIG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #75322 Del Skrevet 6. mai 2012 hehe forskjellen er vel at denne heter HELT og den andre heter SKIKKELIG? Ja! Skriver jo der også av og til, vet ikke hvorfor jeg tok feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 6. mai 2012 #75323 Del Skrevet 6. mai 2012 hehe forskjellen er vel at denne heter HELT og den andre heter SKIKKELIG? Det er noen "få" siders forskjell også *tasse rundt i tråden* Kaffe? Te? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #75324 Del Skrevet 6. mai 2012 Det er noen "få" siders forskjell også Ja, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. mai 2012 #75325 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg er så spent på hva banken sier, FruN! Jeg og! Og skal til behandling imorra, det gleder jeg meg også veldig til! Mest spent på førstnevnte da :gjeiper: Informasjon kommer fortløpende til de som vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. mai 2012 #75326 Del Skrevet 6. mai 2012 Nei, nå får jeg slenge på sengetøyet og hoppe til køys! God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #75327 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg og! Og skal til behandling imorra, det gleder jeg meg også veldig til! Mest spent på førstnevnte da :gjeiper: Informasjon kommer fortløpende til de som vil ha den! Jeg VIL!!!! Lykke til! Og natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2012 #75328 Del Skrevet 6. mai 2012 det stod plutselig en hund i døren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #75329 Del Skrevet 6. mai 2012 det stod plutselig en hund i døren min St. Bernhard? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2012 #75330 Del Skrevet 6. mai 2012 nei, en retriever. skal prøve ta bilde av ham neste gang han står der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. mai 2012 #75331 Del Skrevet 6. mai 2012 Det er noen "få" siders forskjell også *tasse rundt i tråden* Kaffe? Te? hehe det er sant! kaffe ja takk! Lykke til imorgen fruN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #75332 Del Skrevet 6. mai 2012 nei, en retriever. skal prøve ta bilde av ham neste gang han står der. Er det naboen sin, eller dukket den bare opp ut av ingenting??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #75333 Del Skrevet 6. mai 2012 Eple, jeg har et spørsmål til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. mai 2012 #75334 Del Skrevet 6. mai 2012 Eple, jeg har et spørsmål til deg! Ja? Spent nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matmet Skrevet 6. mai 2012 #75335 Del Skrevet 6. mai 2012 Må bare dele denne !! Helt utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #75336 Del Skrevet 6. mai 2012 Ja? Spent nå! Jeg lurer på; Hvis du måtte velge en - altså kun EN sjokolade, for resten av livet - Hva ville du valgt!? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. mai 2012 #75337 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg lurer på; Hvis du måtte velge en - altså kun EN sjokolade, for resten av livet - Hva ville du valgt!? :gjeiper: Oj! Dæven! Den var vanskelig! Jeg er glad i Freia, så tror det måtte vært noe derfra. Hmm tenke tenke! Kaaaaanskje fruktnøtt?! For da er det litt ting inni sjokoladen og, som jeg ikke blir så fort lei av! Men samtidig så vet jeg ikke om fruktnøtt er en favoritt. Sånne m&m kuler ligger og godt ann! Helnøtt derimot, er aldri en vinner. Toppris, og gjerne i plate er forsåvidt og ikke dum! Herregud! Så vanskelig! Jeg må tenke litt mer på den! Hva med deg?? Å nå fikk jeg lyst til å smelte melkesjokolade over honeycorn og la det stivne. Mmmmm! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #75338 Del Skrevet 6. mai 2012 Fruktnøtt?!!!! Det var virkelig et totalt uventet svar! Jeg tør nesten ikke å skrive det en gang, men jeg har faktisk aldri smakt fruktnøtt! Helnøtt ligger meget godt an for meg derimot! Samme med Lion, den er faktisk muuuuuuligens hakket foran! Eller Walters mandler - for den er bittelitt salt også. Men, det er ekstremt vanskelig!!!!!! Må tenke mer jeg også! Pleier forøvrig å tenke på slike dilemmaer når jeg ikke får sove ... Lurer på hvorfor jeg ikke får sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. mai 2012 #75339 Del Skrevet 6. mai 2012 har du ikke smakt fruktnøtt? Da er det på tide! Rosiner i sjokolade er undervurdert! Walters er godt! Mmm! Ja jeg kan ligge halve natten å tenke på sånne ting! haha! ÅÅå jeg klarer ikke lage en god problemstilling og kommer ikke videre i denne J$%æ#& møkka oppgaven før jeg har det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #75340 Del Skrevet 6. mai 2012 Av en eller annen grunn er jeg veldig skeptisk til å blande rosiner og sjokolade men, jeg tror jeg skal prøve den likevel - kanskje jeg spiser mindre enn ellers, om ikke annet Melkesjokolade må selvsagt også på listen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg