Gjest Corto Maltese Skrevet 6. mai 2012 #75281 Del Skrevet 6. mai 2012 François Hollande ser ut til og vinne President valget i Frankrike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. mai 2012 #75282 Del Skrevet 6. mai 2012 Snemenn er dårlige svirebrødre, og heller ikke noe å ta med i bingen. Lav heller en snegiraff til Nozzeraffen. det synes jeg rett og slett var en fantastisk idè Gia (stilig bilde du la ut av sjiraff-snømannen da rumle, må si at du er veldig flink til å lage snøkunst ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. mai 2012 #75283 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei Nozze! Hva har du gjort i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. mai 2012 #75284 Del Skrevet 6. mai 2012 Hei Nozze! Hva har du gjort i helga? fruuuN! hmm...har hatt litt liv utenfor kg vært ute og vært sosial og kosa meg fælt:) du da fru? leste at dere driver å titter på hus! håper det årdner seg med lån! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 6. mai 2012 #75285 Del Skrevet 6. mai 2012 Nå blir det sommer. Golf på Borre i morgen med gammel kamerat, båten settes på vannet til helgen, foten min blir bedre og to damer kniver om min gunst. Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mai 2012 #75286 Del Skrevet 6. mai 2012 Nå har jeg trent *stolt* Må skrive i treningsdagboka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 6. mai 2012 #75287 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) fruuuN! hmm...har hatt litt liv utenfor kg vært ute og vært sosial og kosa meg fælt:) du da fru? leste at dere driver å titter på hus! håper det årdner seg med lån! For oss som ikke har noe nevneverdige liv, lurer vi jo på hva disse utenominternettslige aktiviterer består i? Nå har jeg trent *stolt* Må skrive i treningsdagboka!! Flinkis - i dag har ikke jeg rørt meg mer enn 100 meter Endret 6. mai 2012 av Skitten pique 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. mai 2012 #75288 Del Skrevet 6. mai 2012 To fugler sloss utforbi vinduet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. mai 2012 #75289 Del Skrevet 6. mai 2012 fruuuN! hmm...har hatt litt liv utenfor kg vært ute og vært sosial og kosa meg fælt:) du da fru? leste at dere driver å titter på hus! håper det årdner seg med lån! Så bra det finnes noen som har det Jaa, vi har vært på visning! Og såå spent på hva banken sier, om selger godtar bud og ingen kommer med forkjøpsrett! Plutselig bruker vi ferien min på å flytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. mai 2012 #75290 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Endret 6. mai 2012 av Corto Maltese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. mai 2012 #75291 Del Skrevet 6. mai 2012 For oss som ikke har noe nevneverdige liv, lurer vi jo på hva disse utenominternettslige aktiviterer består i? ja, det kan du lure på... det har vel stort sett bestått i litt shopping, godt selskap, avslapning, øøl og gode gamle venner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 6. mai 2012 #75292 Del Skrevet 6. mai 2012 For oss som ikke har noe nevneverdige liv, lurer vi jo på hva disse utenominternettslige aktiviterer består i? Drink, fuck & fight. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 6. mai 2012 #75293 Del Skrevet 6. mai 2012 Drink, fuck & fight. :gjeiper: Var det jeg lurte litt på skjønner du. Folk er så flinke til å pakke inn sånt, så det høres ut som helt andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. mai 2012 #75294 Del Skrevet 6. mai 2012 Drink, fuck & fight. :gjeiper: Drekka, pule, sloss som det sies på bygda... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. mai 2012 #75295 Del Skrevet 6. mai 2012 jupp, det er det vi gjør mynona! jeg prøver å komme på noe "vettug" å skrive, men etter å ha sitti her en halvtime å sett på denne skriveboksen, så har jeg fremdeles ikke klart å komme på å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 6. mai 2012 #75296 Del Skrevet 6. mai 2012 åååå kan ikke noen skrive eksamensoppgave for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. mai 2012 #75297 Del Skrevet 6. mai 2012 Kan noen legge på sengetøy for meg? Og vaske gulvene? Og tørke støv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. mai 2012 #75298 Del Skrevet 6. mai 2012 åååå kan ikke noen skrive eksamensoppgave for meg? jeg?? elsker å skrive jeg, og kan gjerne gjøre det ja, men jeg garanterer ikke for at all info blir korrekt og bra forumelt, ooooog- du har vel kanskje lagt merke til alle mine skriveleifer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. mai 2012 #75299 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg må holde et foredrag i morgen.............Noe jeg egentlig ikke har særlig lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2012 #75300 Del Skrevet 6. mai 2012 2 timer søvn. sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg