Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

både hendrix og the ymes hadde gode versjoner av meg, men jeg vil allikevel fremheve X sin lille søte versjon. den er litt sånn meg. rå og bråkete. og umenneskelig stor i kjeften ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg syns Jimmærn har den kuleste utgaven, egentlig... Hvorfor er det egentlig sånn at disse artisten alltid kælver når de er 27?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket grunnleggende behov er mest spennende?? Eliminasjon, sirkulasjon eller ernæring???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. husker ikke de der i Maslows behovspyramide... Er det sykepleierfag? Vet ikke hva som ligger i Eliminasjon og sirkulasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal knytte det opp mot hjerneslag. Er såååå lei av eksamen! Str fast, har vondt i hodet og har total skrivesperre nå.

Sirkulasjon er blod, årer etc. Altså blodet sirkulerer rundt i kroppen.

Eliminasjon er avføring, urin etc.

Maslow er de grunnleggende behovene ja :) Alle de 3 jeg har nevnt er en del av de viktigste grunnleggende behovene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I see.. Leser du eller skriver du eksamen?? Har du ikke gjort det en stund nå?? :klo:

Lurer du på hva mer du skal skrive? I forhold til hjerneslag vil jeg si at jeg synes sirkulasjon høres mest spennende ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva jeg skal lage til middag..

Har kyllingfilet, en del forskjelige grønnsaker, div tørrvarer, laks i frysern, rømme, fløte, tror jeg så butterdeig i frysern og (lurer på når og hvorfor jeg kjøpte den :klo: ), bacon, egg, kikerter, linser...

Noen forslag til hva jeg kan komponere??

Hei Yvonne og Skitten Pique :ninja:

:vinke:

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med kylling og bacon? Med fløtesaus til f.eks pasta?

Jeg hadde nylig praktisk eksamen, nå har jeg en skriftlig hjemmeeksamen. Nettopp ferdig med del 1, nå skal jeg starte på del 2. Jeg tenkte å på sirkulasjon siden det er relatert til hjerneslag, men har akkurat skrevet om det og det skal knyttes opp til slag og jeg må drøfte en problemstilling og dra inn etikk.

Snork ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loooooooooooooooove The Beatles :rodmer:

Baaah....Rolling Stones er MYE bedre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Dette er Michelle Anches

MichelleAnches.jpg

Hun påstod at hun var denne personen

1qogyvnmz5t4q1g5.jpg

Det var hun ikke siden personen på bildet under Michelle Anches døde i 1918 og Michelle Anches døde i 1925 der hun ble drept...Ironisk nok ble også hun som døde i 1918 drept sammen med sine foreldre og sine 4 søsken i en kjeller i Russland.

foresten hun nederst er Stor Fyrsterinne Tatiana den nest elsdte datter av den siste Russiske Keiser.

Dette burde være uinteressasnt nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Både Beatles og Rolling Stones er vanvittig bra. Alle som mener noe annet burde skamme seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Beatles :rodmer:

Jeg er syk. Tror jeg har kjørt meg for hardt i forhold til eksamen. Og vi som skulle på middag til svoger'n og alt. Jaja, mannen dro og jeg prøver å lage meg nudler til middag. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...