Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Det var da leit å høre?

Ta frem en magnumflaske med Sancerre, sett deg på verandaen, og kontempler morgenens gyldne frembrudd i morgentimene, mens du drikker deg på plads i dagen. Morgenrødmen bliver så meget mere vemodig hjerterørende med gyldne dråber i hjernens og hjertets hvelv!

Det er en ordre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sidste post går faktisk både til Rumle og Wildthing.

Jeg synes ikke noe om det øyeblikk da skaberen i et plutselig indfald av edruelighed skabte sneen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På verandaen i snø? :sukk:

Jeg viiiiiil ikke ha snø i mai! :bond:

Kanskje best at jeg legger meg og så får jeg håpe på at det er borte når jeg våkner :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det Rumle - men glem ikke følgende visdomsord:

"Å legge seg edru - det er å be om å blive liggende og rulle rundt i sengen og tenke dumme tanker!" (Skal leses med slesk Bergensaksent).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

villetingen nyter nok aldri alkohyler, aldri gjort det heller. i kveld synder jeg med 0.5 liter coca-cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det Rumle - men glem ikke følgende visdomsord:

"Å legge seg edru - det er å be om å blive liggende og rulle rundt i sengen og tenke dumme tanker!" (Skal leses med slesk Bergensaksent).

Hva mener du med slesk bergensaksent?!!! :dry: Slikt finnes da ikke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fullstendig avholds, røyker ikke engang. tar det igjen på banning og puling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Er ikke det en uvanlig kombinasjon i utelivsbransjen? Eller er det kanskje bare noe jeg tror? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Joiner dere jeg.

Mannen min sitter ute i stuen med noen kompiser og drikker whiskey og ser på youtube-videoer (for øyeblikket av folk som spiser ekle ting); vanligvis ville jeg nok holdt dem med selskap, men formen og humøret er ikke helt på topp, og ikke er jeg trøtt nok til å legge meg heller :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i deppe-gjengen Applecore :goodbye: må nesten advare deg om at humøret er noe labert her i natt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er nok noe uvanlig, ja. men slik måtte det bli. som jeg allerede har nevnt kanskje alt for ofte her, så har jeg bakgrunn fra forsvaret og alt for mange år i krig. jeg var veldig ung da jeg reise første gang, før jeg var fylt 20 hadde jeg mange opplevelser bak meg. det var soleklart for meg at å begynne å drikke med den bagasjen av tanker jeg hadde med meg hjem - det ville være lite intelligent. siden har det bare blitt sånn. jeg har aldri hatt behovet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Velkommen i deppe-gjengen Applecore :goodbye: må nesten advare deg om at humøret er noe labert her i natt :fnise:

Hehe, da er jeg ikke den eneste, i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her kan jeg snart gå ut og lage snømann - men det har stoppet å snø i alle fall ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med slesk bergensaksent?!!! :dry: Slikt finnes da ikke! ;)

Du har tydeligvis ikke opplevet visse pubverter på St. Hanshaugen. Citatets opphavsmann var særdeles slesk.

det er nok noe uvanlig, ja. men slik måtte det bli. som jeg allerede har nevnt kanskje alt for ofte her, så har jeg bakgrunn fra forsvaret og alt for mange år i krig. jeg var veldig ung da jeg reise første gang, før jeg var fylt 20 hadde jeg mange opplevelser bak meg. det var soleklart for meg at å begynne å drikke med den bagasjen av tanker jeg hadde med meg hjem - det ville være lite intelligent. siden har det bare blitt sånn. jeg har aldri hatt behovet.

Det tror jeg er veldig fornuftig av deg. Jeg har møtt mange veteraner som ikke har fått det bedre av å drikke. Mildest talt.

Dessuden drikker jeg i min frekkhed din kvote, så slipper du å tenke mere på det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay kanskje jeg overdriver litt, en liten snømann :fnise:

Snemenn er dårlige svirebrødre, og heller ikke noe å ta med i bingen. Lav heller en snegiraff til Nozzeraffen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...