Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Nei, venter fortsatt i spenning! Jeg håper vi får der vi er nummer 4 i køen, selv om det egentlig er litt for langt unna jobb. Det er så koselig der, og så er det gangavstand til universitetet. Vi har søkt overtakelse fra 1. juni, da, for å slippe for mye overlapp fra stedet vi bor nå. Så det er vel fra 15. mai vi har størst sannsynlighet for å høre noe. Og så er det bare en måneds oppsigelsestid på de boligene, så folk har vel ikke begynt å si opp enda heller.

Men jeg krysser fingrene! Det blir ikke bryllupsreise på oss fordi mannen må jobbe når jeg har ferie, men da kan vi bruke litt mer penger på flytting og innredning og heller da oss en helgetur et eller annet sted hvis vi begge får fri i en helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende, Tekola - krysser fingrene for dere! :)

Ja, sjokoooooolade eplealven! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er snøsur og har planer om å pakke meg inno dyna så fort jeg kommer hjen!

Det er ikke noe snø her... :klo: Sol faktisk.. Bor ikke vi i samme by??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte jeg kakesnakk :spise:

:fnise: jaaaaa! Sjekk de cupcakene Tekola linket til! :wow: Det var mat for oss kakemomser! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig Day :jepp:

Jeg skal få med meg siste Jason Bourne filmen på Nrk! :)

Ja,det vert skikkeleg koseleg :)

Høres trivelig ut. Jeg skal selv besøke en venninne i kveld. Eller ikke i kveld. Jeg reiser rundt klokka to. Skal da handle inn noe mat sammen og så skal hun vise meg sin nye leilighet først. :)

Så koseleg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

ja,jeg såg de kakene :gjeiper:

Det snør masse i Bergen leste jeg på nett :skravle:

Her er det vind og overskyet,regnet litt i morges men fuglene synger nå og det betyr vel fint vær i vente :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

:klemmer: Ha en fin dag Rumle.

Såg det jo på nyhetene også i morges,da filmet de folk mens det snødde,NRK 1 var i Bergen WT.

Du må ha sovet for lenge i dag WT :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke sovet :/ var hjemme fra jobb klokken halv fem, og fant ikke ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sovet :/ var hjemme fra jobb klokken halv fem, og fant ikke ro.

Lå du bare å vrei deg i senga, og tenkte på alle de slemme ABene? Du får si ifra neste gang, så skal du se at det er en ledig armkrok her hos meg, så kan vi klikke sammen. Har akkurat fått splitter ny fjernkonrtoll fra Get! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...