Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest Applecore

Jeg som hadde tenkt til å ta en rolig kveld i går og bruke lørdagen til noe fornuftig...

Hadde nok vært lurt å tenke seg om før jeg drakk en flaske rusbrus med koffein og guarana.

Har ikke fått sove enda! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bort på butikken og handle til helga også løpe litt etterpå er planen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har planar om å sjå film saman med ei venninne :)

Høres trivelig ut. Jeg skal selv besøke en venninne i kveld. Eller ikke i kveld. Jeg reiser rundt klokka to. Skal da handle inn noe mat sammen og så skal hun vise meg sin nye leilighet først. :)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg har så dilla på dette bandet for tiden! Elsker dem!

I dag skal jeg få skrevet litt mer, og så skal jeg i bursdagsfest for en venninne! Skal ha med meg oreo-cupcakes, så jeg må vel få bakt dem på et eller annet tidspunkt også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så dilla på dette bandet for tiden! Elsker dem!

I dag skal jeg få skrevet litt mer, og så skal jeg i bursdagsfest for en venninne! Skal ha med meg oreo-cupcakes, så jeg må vel få bakt dem på et eller annet tidspunkt også :fnise:

Åhh den sangen er så digg! :jepp: Da vil du kanskje like dette Jeg synes det er utrolig behagelig å høre på i bakgrunnen når jeg driver med noe annet, på sånn passe lav volum. Herlig beroligende ... dog en underlig kombinasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snøsur og har planer om å pakke meg inno dyna så fort jeg kommer hjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tekola

Åhh den sangen er så digg! :jepp: Da vil du kanskje like dette Jeg synes det er utrolig behagelig å høre på i bakgrunnen når jeg driver med noe annet, på sånn passe lav volum. Herlig beroligende ... dog en underlig kombinasjon ;)

Åh, herlig! :jepp:

Oreocupcakes?!!! :wow:

Skal jeg spare en til deg? Jeg tror de blir kjempegode! Skal bruke denne oppskriften for jeg finner ikke igjen den jeg har brukt tidligere. Tror denne blir lettere, da. For tidligere har jeg laget smørkrem med oreo i, og det ble litt vel mektig :fnise:

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh ja, spar gjerne en til meg!!!!!!!!! Jeg er skikkelig kakemonster! :gjeiper: :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...