Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Det kommer jo an på hvor du vil med den?

Den gir jo sine assosiasjoner til ting, og jeg skal innrømme at jeg ble smått provosert av den. Smatidig så er budskapet i den ganske søtt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg spinner vil litt rundt det jeg personlig mener er ekstreme mirakler. det er rett og slett en sang om hvor lite jeg tror på at jeg og henne kommer til å finne tilbake igjen. kall det desperasjon.

har gitt teksten tittelen "godtroende".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Spilt av en litt ruggedly handsome fyr med kassegitar og glimt i øye tror jeg den hadde blitt dødssjarmerende! Av en litt cocky fyr som virker blottet for humor - provoserende og tåpelig.

Overanalyserer jeg nå? :fnise:

Etter hvert som jeg leser den flere ganger, liker jeg den bedre og bedre, though! :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

handsome kan jeg nok ikke stille opp med, hehe.

men den blir enkel i sin fremførelse, ja. jeg har gitaren med, og forestiller meg en enkel baseline bak med fokus på vokal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Men litt rufsete og med glimt i blikket? ;)

Jeg følte meg fryktelig kritisk nå, det var ikke meningen. Men det er vel sånn man blir når man begynner på pensumbøkene før åtte om morgenen på en lørdag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kritikk er viktig om den er berettiget! uten den kan ikke ting forbedres :) rufsete; det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Liker veldig godt at du har skrevet på norsk, forresten! Og at du ikke har prøvd deg på en knotete, dårlig engelsk som mange nordmenn ender med! :)

Har du sovet noe i natt da, WT? Eller kommer søvnen senere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at jeg skriver kun norsk er en greie jeg og gamle bandet mitt kom frem til. vi var veldig klare på at norsk musikk skulle være på norsk, og at det er sinnsvakt mye vanskeligere å skrive norsk enn engelsk.

siden har jeg fortsatt med det. ex påpekte en gang at det ville være lettere å komme gjennom isen om jeg valgte å skrive dem på engelsk, men det ville vært feil for min del. dette er tekster som gjerne handler om livet jeg har levd og lever, og det gjør jeg jo på norsk.

og, det funker jo. en håndfull tekster er jo solgt og lever videre sammen med andre band, så får vi se hva som skjer for min egen del nå fremover.

jeg er ikke så god på å sove. mye å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes jeg så en Gia som :ninja: der nede? :lete:

En aldeles korrekt og gyldig observasjon.

Jeg er ved at finde mitt leie, efter en lang natt på vestfronten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Men det er intet nytt att melde derifra?

Håper søvnen behandler Dem pent, ærede Giacomo!

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet Nyt fra Vestfronten, udover de sædvanlige Træfninge.

Måtte Dagen henrulle med Fred, Enighed og Glæde som Sjælefred under Skyggen af Platangrænernes Flætverk for Eders samlede Flok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...