Giacomo_P Skrevet 5. mai 2012 #74921 Del Skrevet 5. mai 2012 Hva grubler en Rumle på i natten? Ikke noe ukoselig, håber jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2012 #74922 Del Skrevet 5. mai 2012 Ahhhh! Du vet vel at en Rumle alltid grubler på noe! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 5. mai 2012 #74923 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg er så lei meg....... Hva er hendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2012 #74924 Del Skrevet 5. mai 2012 Har du fått ordnet mer i hagen siden sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 5. mai 2012 #74925 Del Skrevet 5. mai 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=654607&pid=10911552&st=0&#entry10911552 Dette har hendt....... og jeg døør innvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 5. mai 2012 #74926 Del Skrevet 5. mai 2012 Nei, dessverre. Det stoppet lidt opp med indsatsmoralen, er jeg redd. Men jeg fortsetter snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2012 #74927 Del Skrevet 5. mai 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=654607&pid=10911552&st=0&#entry10911552 Dette har hendt....... og jeg døør innvendig.. Forstår at du har det vondt nå Ser du har fått råd om å gi ham rom til å tenke, og det tror jeg nok er lurt. Håper dette ordner seg for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2012 #74928 Del Skrevet 5. mai 2012 Nei, dessverre. Det stoppet lidt opp med indsatsmoralen, er jeg redd. Men jeg fortsetter snart.... Sånn er det nå en gang, med meg også - slikt er hyggeligst å jobbe med når man har lyst til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 5. mai 2012 #74929 Del Skrevet 5. mai 2012 Forstår at du har det vondt nå Ser du har fått råd om å gi ham rom til å tenke, og det tror jeg nok er lurt. Håper dette ordner seg for dere Er så vanskelig å gi han litt rom til å tenke når jeg bare tenker på han hele tiden og savner han.... Men er nok det som er lurest.. Føler meg litt dum som skrev til han tidligere ikveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2012 #74930 Del Skrevet 5. mai 2012 Ja, det forstår jeg veldig godt Bra at dere har timer hos familievernkontoret da, håper det kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 5. mai 2012 #74931 Del Skrevet 5. mai 2012 Takk! Jeg håper også det hjelper.. Men desverre tror jeg han har gjort seg opp en mening om at han har det best alene Vet ikke om jeg tør å håpe på det motsatte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vodka Skrevet 5. mai 2012 #74932 Del Skrevet 5. mai 2012 til knudz3n. Håper det ordner seg for dere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 5. mai 2012 #74933 Del Skrevet 5. mai 2012 kjære Knudz3n. Det er dessverre ingen garantier for noe her i livet. Jeg kjender meg igjen i den situasjonen du er i, og tenker at det bedste du kan gjøre, er å være ærlig overfor både deg selv og ham i forhold til hva du vil, ønsker og håber. Husk at det nok er bedre at ting finder sin slutt, end at man lever i et ulykkelig forsøk på å håbe på et bedre liv en eller anden gang når "hvis bare...." indtreffer. Kanskje vil dere finde sammen igjen - kanskje ikke. Jeg kan ikke give noe bedre råd end at du må være oppriktig, men realistisk. Jeg håber i hvert fald du slipper å leve i uvisshed over lang tid. Det er på mange måder det verste, og hindrer en i å komme noen som helst vei. Jeg sender mine bedste ønsker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 5. mai 2012 #74934 Del Skrevet 5. mai 2012 kjære Knudz3n. Det er dessverre ingen garantier for noe her i livet. Jeg kjender meg igjen i den situasjonen du er i, og tenker at det bedste du kan gjøre, er å være ærlig overfor både deg selv og ham i forhold til hva du vil, ønsker og håber. Husk at det nok er bedre at ting finder sin slutt, end at man lever i et ulykkelig forsøk på å håbe på et bedre liv en eller anden gang når "hvis bare...." indtreffer. Kanskje vil dere finde sammen igjen - kanskje ikke. Jeg kan ikke give noe bedre råd end at du må være oppriktig, men realistisk. Jeg håber i hvert fald du slipper å leve i uvisshed over lang tid. Det er på mange måder det verste, og hindrer en i å komme noen som helst vei. Jeg sender mine bedste ønsker! Tusen takk, du fikk meg til å gråte... Men skal jeg være helt realistisk, så går han nok fra meg. Han ønsker seg tilbake til livet uten barn og forpliktelser. Der han kan gjøre det han vil når han vil.. Men jeg vil så gjerne beholde min familie sammen Vil så gjerne at vi skal komme over denne krisen og ha det bra sammen... Jeg føler meg helt håpløs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 5. mai 2012 #74935 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er nesten umulig å gjøre noe som helst "riktig" i din situasjon, så jeg vil være forsiktig med å give konkrete råd. Nesten uansett hva man velger, vil man sandsynligvis på et tidspunkt tenke "hvis jeg bare hadde...i stedet for...." Jeg tenker, på principielt grundlag, at du skal la denne tenkefasen få gå sin gang, og derefter være helt ærlig på hva du ønsker. Hvis han da ikke er villig til å forsøke igjen, kan det nok være lurt å indse at det ikke er noe større poeng i å trekke det hele ud i langdrag. Men jeg kjender ingen av dere, og kan ikke si at dette er det riktige. Jeg ved dog av bitter erfaring at det er vondt å gå over en lengre periode med et håb som bliver mindre og mindre realistisk dag for dag. Du må selv bestemme hva som føles riktig å gjøre. Følg ditt hjerte, og vid at du har gjort hva du kunde. Noe mere kan ingen forlange. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 5. mai 2012 #74936 Del Skrevet 5. mai 2012 Du har så kloke og gode svar Du er velkommen til meg når som helst for en samtale! Jeg vet at det beste er at jeg ikke kontakter han i det hele tatt, men det er bare så fryktelig vanskelig.. Selv om jeg vet at jeg har gjort det jeg kan, så føler jeg meg ikke fornøyd med det. Vil bare så inderlig gjerne at det skal fungere og at sønnen min skal få ha mamman og pappan sin sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. mai 2012 #74937 Del Skrevet 5. mai 2012 HJEMME! pføy jeg er så lei foooolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. mai 2012 #74938 Del Skrevet 5. mai 2012 leste tråden din, knudz3n, kan ikke annet enn si at jeg føler med deg. jeg håper det ordner seg for deg. all min omtanke er din i denne stunden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 5. mai 2012 #74939 Del Skrevet 5. mai 2012 Stor til knudz3n! Og en riktig god morgen til alle dere andre! Her skinner solen, og mannen la seg da jeg stod opp. Snakk om å være A og D-mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 5. mai 2012 #74940 Del Skrevet 5. mai 2012 jeg tror på lover og advokater jeg tror på de forente staters president og at politikere alltid snakker sant jeg tror på julenissen jeg har sett bilder av bigfoot jeg tror på bermudahavets trekant det er gull der regnbuen slutter og jeg tror jesus var guds sønn jeg tror på en almektig gud som passer på jeg tror defintivt på en ønskebrønn og mest av alt tror jeg at jeg kommer til å holde rundt deg igjen mest av alt tror jeg at det blir oss to, igjen jeg tror på alle synske jeg tror märtha har englevenn og jeg tror alt du trenger er naturens medisin jeg tror på romvesener i fly og kjærlighet som blomstrer opp igjen jeg tror det finnes piller som gjør deg tynn og mest av alt tror jeg at jeg kommer til å holde rundt deg igjen det eneste jeg vil er å tro på at det blir oss to, igjen funker denne? sittet og jobbet litt i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg