Daybreak Skrevet 4. mai 2012 #74861 Del Skrevet 4. mai 2012 Aaaaaaahhhhh. Nå er det sommerferie for meg. Helt frem til midten av august, faktisk. Hvor mange av dere hater meg nå? Du fortjener det Sjølv om eg misunnar deg å ha sommarferie ein og ein halv månad lengre enn meg Gjekk det bra på eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 4. mai 2012 #74862 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Jeg krysser fingre i hvert fall. Sensuren faller ikke før om en måned cirka. Inntil da skal jeg ikke ligge våken om natten og lure på hvordan det faktisk gikk. Om eksamen går bra, har jeg fortjent det, om ikke skal jeg bruke ferien på å lese pensumet på nytt som en passende straff for min latskap. Hahaha! Endret 4. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 4. mai 2012 #74863 Del Skrevet 4. mai 2012 Går heilt sikkert bra Har vel spurt før,men er det eitt år du har att av studia? Eller er dette det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mai 2012 #74864 Del Skrevet 4. mai 2012 Aaaaaaahhhhh. Nå er det sommerferie for meg. Helt frem til midten av august, faktisk. Hvor mange av dere hater meg nå? Neida, du har sikkert gjort deg fortjent til det. Om litt over en måned er jeg ferdig selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 4. mai 2012 #74865 Del Skrevet 4. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 4. mai 2012 #74866 Del Skrevet 4. mai 2012 Går heilt sikkert bra Har vel spurt før,men er det eitt år du har att av studia? Eller er dette det siste? Om eksamen gikk bra, så har jeg strengt talt kun fjerdeåret + en masteroppgave igjen av studiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 4. mai 2012 #74867 Del Skrevet 4. mai 2012 Gratulerer Pene Sko!! Skal nok innrømme at jeg er litt misunnelig. Hva skal du bruke ferien til da? Sommerjobb? Når jeg virkelig skal kose meg så kjøper jeg en pose sørlandschips og en rull krokanrull, også blander jeg det i samme bolle og rister litt så all den deilige sjokoladen får salt fra potetgullet på seg og omvent. Sjokolade og potetgull er hvertfall en fantastisk kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mai 2012 #74868 Del Skrevet 4. mai 2012 Støl i fotbuen etter å ha gått med ballerinasko to dager.. Aiaiai.. Og vannblemme på to tær. Vårvær tar på kroppen ja. Og sjef nr 2 ville også på spa, så på mandag skal vi finne en dag!! Jippi Fri fra jobb+spa på jobbens regning!! DEEEILIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 4. mai 2012 #74869 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Hva skal du bruke ferien til da? Sommerjobb? Dette har jeg ikke tatt så mye stilling til riktig enda. Undertiden har det fremdeles ikke gått riktig opp for meg at det er sommerferie allerede, men en golfgal kamerat fikk snusen på dette og har laget et tidskjema for alle banene og folka vi skal knuse på banen denne sommeren. Hahaha! Jeg skal i hvert fall lese litt annet enn pensumbøker og slappe av. Jeg har så langt funnet frem Tolstoj, Jens Lapidus (digger Lapidus) og bøker med kjente noveller. Endret 4. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 4. mai 2012 #74870 Del Skrevet 4. mai 2012 Dette har jeg ikke tatt så mye stilling til riktig enda. Undertiden har det fremdeles ikke gått riktig opp for meg at det er sommerferie allerede, men en golfgal kamerat fikk snusen på dette og har laget et tidskjema for alle banene og folka vi skal knuse på banen denne sommeren. Hahaha! Jeg skal i hvert fall lese litt annet enn pensumbøker og slappe av. Jeg har så langt funnet frem Tolstoj, Jens Lapidus og bøker med kjente noveller. Høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 4. mai 2012 #74871 Del Skrevet 4. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. mai 2012 #74872 Del Skrevet 4. mai 2012 Aaaaaaahhhhh. Nå er det sommerferie for meg. Helt frem til midten av august, faktisk. Hvor mange av dere hater meg nå? Har litt over 7 ukers betalt ferie jeg kan bruke i år så ikke så mye misunnelse egentlig :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mai 2012 #74873 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Innlegg 1337! Endret 4. mai 2012 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. mai 2012 #74874 Del Skrevet 4. mai 2012 Hihi. Lille geeken du også Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. mai 2012 #74875 Del Skrevet 4. mai 2012 Ooo. Gjett hvem som skal se Avengers i dag? ME!!!! Gleder meg masse :jepp: :bolledeig: :strix: :skya: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mai 2012 #74876 Del Skrevet 4. mai 2012 Aah! Kos deg Rofl! Den er superkonge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. mai 2012 #74877 Del Skrevet 4. mai 2012 Gleder meg masse! Ikke bare er det masse gøy action med superhelter det er også Scarlett Min søster forstår ikke helt hva jeg ser i Scarlett men pft hva vet vel hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mai 2012 #74878 Del Skrevet 4. mai 2012 What? Hvordan kan noen, uansett kjønn, ikke verdsette synet av Scarlett i åletrange klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. mai 2012 #74879 Del Skrevet 4. mai 2012 Hehe. Det forstår hun men ikke hvorfor jeg syntes hun er så pen til "vanlig". Men det er bra du er enig med meg Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mai 2012 #74880 Del Skrevet 4. mai 2012 Synes det er kjipt med serier som har en slutt mens den enda er bra.. Liker det bedre når jeg blir lei av serien før den er over. Da savner jeg den ikke Bare 3 episoder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg