Gjest HuskyPusky Skrevet 4. mai 2012 #74841 Del Skrevet 4. mai 2012 oooog mange av dem høres rett og slett grusomme ut sjokolade med røde bønner og grønn te for.eks og potet?! potetsjokolade?? Det må jo være noe ala de derre sjokoskruene flere her inne er så begeistra for. Er det forresten potet eller mais som er inni de skruene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mai 2012 #74842 Del Skrevet 4. mai 2012 Men Noz, de sjokoladene må jo være perfekt for deg! Du som liker så mange rare matkomboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. mai 2012 #74843 Del Skrevet 4. mai 2012 Nå er skjitværet på vei mynona Wifi på Norwegian ftw. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mai 2012 #74844 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Og no!! Jeg som ikke har paraply Kos deg i Oslo hog Forresten, jeg skal nok en tur opp til tr.heim før sommern, så da skal jeg se om jeg har like mye makt som deg, og ta med meg finværet Endret 4. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. mai 2012 #74845 Del Skrevet 4. mai 2012 Isåfall håper jeg du blir i Trøndelag lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 4. mai 2012 #74846 Del Skrevet 4. mai 2012 Mynona kommer opp hit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 4. mai 2012 #74847 Del Skrevet 4. mai 2012 Det er en del av "uinteressante folk utvekslingsprogrammet" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 4. mai 2012 #74848 Del Skrevet 4. mai 2012 Sukk, jeg får vel begynne å skrive tale nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mai 2012 #74849 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Det er en del av "uinteressante folk utvekslingsprogrammet" jeg var på utveksling i Stavanger i februar, du er på utveksling til Oslo nå, det er Tekola også til uka. Rofl har også vært på utveksling til Oslo. Og surre er til stadighet på utveksling til buskene til odi tror jeg. Endret 4. mai 2012 av Mynona-83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 4. mai 2012 #74850 Del Skrevet 4. mai 2012 Mynona kommer opp hit!! Ja, det er bare å passe seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mai 2012 #74851 Del Skrevet 4. mai 2012 Vi er flinke ambassadører, som får til en så stor grad av utveksling! (eller noe) Nå lager jeg meg litt espresso og satser på at den holder meg våken nok til å nå 6000 ord i dag. Det hadde vært så deilig! Må jo få sendt den til disse menneskene jeg intervjuet også, for at de skal godkjenne det de står sitert med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 4. mai 2012 #74852 Del Skrevet 4. mai 2012 Det må jo være noe ala de derre sjokoskruene flere her inne er så begeistra for. Er det forresten potet eller mais som er inni de skruene? potet? altdri hørt om noen sjokoladegreier i norge som har potet inni seg? er sikkert mais i de skruene kan jeg tenke meg Men Noz, de sjokoladene må jo være perfekt for deg! Du som liker så mange rare matkomboer hehee... ja, helt sikkert! om jeg hadde spist sjokolade så. men jeg tror ikke jeg hadde likt rare sjokoladekombinasjoner på samme måte som pålegg-greiene mine jeg var på utveksling i Stavanger i februar, du er på utveksling til Oslo nå, det er Tekola også til uka. Rofl har også vært på utveksling til Oslo. Og surre er til stadighet på utveksling til buskene til odi tror jeg. og jeg har vært på utvekling i tromsø og i kr.sand, men der bor det jo ingen herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 4. mai 2012 #74853 Del Skrevet 4. mai 2012 I no longer believe in marriage. I believe in love and trust and commitment, but not in marriage. Marriage may do something for lawyers and mothers, but not for husbands and wives. I deal with reality, with the feelings I have at the moment. And then I go on from there. Kloke ord fra Susan Sarandon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 4. mai 2012 #74854 Del Skrevet 4. mai 2012 Nå skal jeg ignorere sola og se på Game of Thrones istede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2012 #74855 Del Skrevet 4. mai 2012 Det må jo være noe ala de derre sjokoskruene flere her inne er så begeistra for. Er det forresten potet eller mais som er inni de skruene? Ja, det stemmer - det er jo salte potetskruer med sjokolade vel? Høres rart ut, men godt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mai 2012 #74856 Del Skrevet 4. mai 2012 Remas sjokoskruer er det mais inni! Montro om det er godt å smelte sjokolade og dyppe sånne paprikaskruer i det? Hei, jeg heter Tekola og skal egentlig skrive eksamen. Derfor er det mye mer interessant å pønske ut nye former for snacks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2012 #74857 Del Skrevet 4. mai 2012 Er det virkelig mais i de? Jeg var sikker på at det var potetskruer, men det er vel bare pga formen da Gode er det okke som! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2012 #74858 Del Skrevet 4. mai 2012 Hmmm jeg er litt skeptisk til paprika og sjokolade, men du kan jo prøve Jeg tror det ville vært kjempegodt med salte pringles dyppet halvveis i sjokolade Kanskje jeg skal prøve det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mai 2012 #74859 Del Skrevet 4. mai 2012 Nå må jeg kjøpe med meg en liten boks med grønn pringles neste gang jeg er på jobb og prøve det hjemme! Finner jo ikke grønn pringles i butikkene lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 4. mai 2012 #74860 Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Aaaaaaahhhhh. Nå er det sommerferie for meg. Helt frem til midten av august, faktisk. Hvor mange av dere hater meg nå? Endret 4. mai 2012 av Pene sko... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg