Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest HuskyPusky

oooog mange av dem høres rett og slett grusomme ut :fnise:

sjokolade med røde bønner og grønn te for.eks :overrasket:

og potet?! potetsjokolade?? :ler:

Det må jo være noe ala de derre sjokoskruene flere her inne er så begeistra for. Er det forresten potet eller mais som er inni de skruene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men Noz, de sjokoladene må jo være perfekt for deg! Du som liker så mange rare matkomboer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og no!! Jeg som ikke har paraply :sjokk:

Kos deg i Oslo hog ;)

Forresten, jeg skal nok en tur opp til tr.heim før sommern, så da skal jeg se om jeg har like mye makt som deg, og ta med meg finværet :)

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en del av "uinteressante folk utvekslingsprogrammet" :opplyser:

:jepp: jeg var på utveksling i Stavanger i februar, du er på utveksling til Oslo nå, det er Tekola også til uka. Rofl har også vært på utveksling til Oslo. Og surre er til stadighet på utveksling til buskene til odi tror jeg.

Endret av Mynona-83
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Vi er flinke ambassadører, som får til en så stor grad av utveksling! :jepp: (eller noe)

Nå lager jeg meg litt espresso og satser på at den holder meg våken nok til å nå 6000 ord i dag. Det hadde vært så deilig! Må jo få sendt den til disse menneskene jeg intervjuet også, for at de skal godkjenne det de står sitert med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det må jo være noe ala de derre sjokoskruene flere her inne er så begeistra for. Er det forresten potet eller mais som er inni de skruene?

potet? altdri hørt om noen sjokoladegreier i norge som har potet inni seg? :fnise: er sikkert mais i de skruene kan jeg tenke meg :)

Men Noz, de sjokoladene må jo være perfekt for deg! Du som liker så mange rare matkomboer ;)

hehee... ja, helt sikkert! om jeg hadde spist sjokolade så.

men jeg tror ikke jeg hadde likt rare sjokoladekombinasjoner på samme måte som pålegg-greiene mine :fnise:

:jepp: jeg var på utveksling i Stavanger i februar, du er på utveksling til Oslo nå, det er Tekola også til uka. Rofl har også vært på utveksling til Oslo. Og surre er til stadighet på utveksling til buskene til odi tror jeg.

og jeg har vært på utvekling i tromsø og i kr.sand, men der bor det jo ingen herfra :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

I no longer believe in marriage. I believe in love and trust and commitment, but not in marriage. Marriage may do something for lawyers and mothers, but not for husbands and wives. I deal with reality, with the feelings I have at the moment. And then I go on from there.

Kloke ord fra Susan Sarandon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det stemmer - det er jo salte potetskruer med sjokolade vel? :klo: Høres rart ut, men godt er det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Remas sjokoskruer er det mais inni!

Montro om det er godt å smelte sjokolade og dyppe sånne paprikaskruer i det?

Hei, jeg heter Tekola og skal egentlig skrive eksamen. Derfor er det mye mer interessant å pønske ut nye former for snacks :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det virkelig mais i de? Jeg var sikker på at det var potetskruer, men det er vel bare pga formen da :fnise: Gode er det okke som! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm jeg er litt skeptisk til paprika og sjokolade, men du kan jo prøve :jepp: Jeg tror det ville vært kjempegodt med salte pringles dyppet halvveis i sjokolade :rodmer: Kanskje jeg skal prøve det? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Nå må jeg kjøpe med meg en liten boks med grønn pringles neste gang jeg er på jobb og prøve det hjemme! :fnise: Finner jo ikke grønn pringles i butikkene lenger! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaaahhhhh. Nå er det sommerferie for meg. Helt frem til midten av august, faktisk.

Hvor mange av dere hater meg nå? :fnise:

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...