Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kribler det i kroppen din nå? :lur:

Haha ikke så veldig :P

God natt alle som skal sove :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fyrt i peisen og sett på tv, men jeg :fryser: jammen fremdeles! Fikk skikkelig frosten i meg ute i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*sende masse varm kakao med krem (og kanskje noe Baileys?)*

:takke: Det høres veldig godt ut :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig farlig..... særlig om du har en skvett whiskey oppi og... :sjenert:

Fått det servert en gang, og fy som det smalt :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tro! :fnise:

Men jeg klarer bare ikke smaken av whiskey altså, så den måtte jeg nok hoppet over! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste gangen jeg har fått det i meg, liker det ikke selv.

Jeg datt bakover på badet hos mamma og pappa, og falt i badekaret. Fikk blandebatteriet i ryggen, og greide å bøye det ut fra veggen. Ikke mye, men nok til at det synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok hadde jeg vondt på den andre siden av ryggen enn den jeg mente jeg landet på...og som hadde vært sannsynlig at jeg landet på :fnise: Men det var ikke spesielt vondere enn ryggen pleier å være :)

Skal surre meg innom trøkker og få time til rygghelsike imorra :jepp: Det skal bli goooodt å få knekket opp litt stive ledd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det Tønsbergs?! :gjeiper:

Noe sånt :fnise:

Ta meg selv i nakken for å gå innom naprapaten og bestille time :fnise:

Fysisk behandlig utføres av trøkker. Uansett om det er fysioterapaut, kiropraktor eller naprapat. Eller massør.

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ahhhhhh :fnise:

Høres ut som en god ide. Jeg har også trøblete rygg :sukk: kanskje jeg skulle prøvd napraprat en gang jeg også. Hva gjør de egentlig forskjellig fra fysio. og kiropraktor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er enklest å beskrive det som en mellomting. En som tar grep om både muskler (via trykkpunkter) og skjelett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en viss stolthet i at jeg ikke har en dags fravær grunnet dårlig rygg :opplyser:

Hatt vond rygg siden jeg var 15 år gammel, og eneste fraværet har i så fall vært grunnet behandling. Skjedde noen få ganger på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...