Daybreak Skrevet 3. mai 2012 #74761 Del Skrevet 3. mai 2012 God kveld alle samam Mykje sukker og lite søvn saman med godt selskap og film har gjort meg meget hyper :danser: :danser: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2012 #74762 Del Skrevet 3. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2012 #74763 Del Skrevet 3. mai 2012 Skal du lese til eksamen, eple? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 3. mai 2012 #74764 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Jeg er også hyper, men i tillegg også rastløs og stresset. Siste eksamensdag er i morgen. Om jeg får rettshistorie eller en annen teorioppgave vedrørende et fjernt begrep kommer jeg til å banke hodet i bordplata. Endret 3. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2012 #74765 Del Skrevet 3. mai 2012 Oi, masse lykke til i morgen, Pene sko - håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 3. mai 2012 #74766 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Jo, takk for det. En mager trøst må være at jeg kan ta opp eksamen i tilfelle det skal gå rett vest. Ønskelig er det ikke, men det er nå uansett en løsning om ulykken har skjedd. Endret 3. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mai 2012 #74767 Del Skrevet 3. mai 2012 Skal jeg fortelle noe skikkelig uinteressant?! Bussjåføren nektet å slippe meg på bussen i morges! Han lukka døra rett foran meg to ganger, og nektet å åpne når jeg gikk frem til forreste døra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2012 #74768 Del Skrevet 3. mai 2012 Skal jeg fortelle noe skikkelig uinteressant?! Bussjåføren nektet å slippe meg på bussen i morges! Han lukka døra rett foran meg to ganger, og nektet å åpne når jeg gikk frem til forreste døra igjen. Hva?! Hvorfor det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 3. mai 2012 #74769 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg er også hyper, men i tillegg også rastløs og stresset. Siste eksamensdag er i morgen. Om jeg får rettshistorie eller en annen teorioppgave vedrørende et fjernt begrep kommer jeg til å banke hodet i bordplata. Lukke til Skal tenkje på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mai 2012 #74770 Del Skrevet 3. mai 2012 Hva?! Hvorfor det?! Aner ikke! Jeg måtte løpe til bussen som var foran får å komme på den til slutt. Og når jeg måtte bytte buss for å gå på den jeg egentlig prøvde å komme på stoppet jeg foran sjåføren og spurte hvorfor han ikke slapp meg på. "ehh.. neeei.. døra lukker seg automatisk" Og når jeg sa at han har en knapp så han kan åpne den, sa han bare "eeeehhh". Jeg banket på ruta flere ganger og han så meg rett i øynene. Dustegubbe. Lurer på hvordan han i bussen foran som var på vei ut av holderplassen klarte å åpne døra jeg Klage er sendt til Ruter. Ikke veldig smart å være drittal mot en morragretten Mynona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 3. mai 2012 #74771 Del Skrevet 3. mai 2012 Å neeeeiiii!!!....*passer seg for hyperaktiv Daybreak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 3. mai 2012 #74772 Del Skrevet 3. mai 2012 Mulig det er mine frynsete og slitne eksamensnerver som tikker inn, men jeg er bare så lei av å bli kalt dum her. Ok. Skal ikke sutre. Stakkars Mynona, det er mange busssjåfører som er skikkelig kjipe Trikke sjåfører derimot er ofte litt hyggeligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2012 #74773 Del Skrevet 3. mai 2012 Aner ikke! Jeg måtte løpe til bussen som var foran får å komme på den til slutt. Og når jeg måtte bytte buss for å gå på den jeg egentlig prøvde å komme på stoppet jeg foran sjåføren og spurte hvorfor han ikke slapp meg på. "ehh.. neeei.. døra lukker seg automatisk" Og når jeg sa at han har en knapp så han kan åpne den, sa han bare "eeeehhh". Jeg banket på ruta flere ganger og han så meg rett i øynene. Dustegubbe. Lurer på hvordan han i bussen foran som var på vei ut av holderplassen klarte å åpne døra jeg Klage er sendt til Ruter. Ikke veldig smart å være drittal mot en morragretten Mynona. Så utrolig irriterende! Bra du sendte klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mai 2012 #74774 Del Skrevet 3. mai 2012 Skjønner hva du mener eple. Det er mange her inne som ikke fikser at andre har andre meninger enn en selv. Har vurdert retrett mange ganger jeg og. Har ikke fått svar på klagen min enda da.. Den var veldig rett frem, så jeg håper den sjåføren får en eller annen beskjed om at han må yte service hvis han skal jobbe i et servieyrke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 3. mai 2012 #74775 Del Skrevet 3. mai 2012 Skal bite han i rompa om jeg ser han Mynona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2012 #74776 Del Skrevet 3. mai 2012 Mulig det er mine frynsete og slitne eksamensnerver som tikker inn, men jeg er bare så lei av å bli kalt dum her. Ok. Skal ikke sutre. Stakkars Mynona, det er mange busssjåfører som er skikkelig kjipe Trikke sjåfører derimot er ofte litt hyggeligere. Men du er jo bare søt og smart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mai 2012 #74777 Del Skrevet 3. mai 2012 Synd jeg ikke husker hvordan han så ut, for da skulle jeg jaggu vært frekk neste gang jeg hadde sett han Jepp skikkelig barnslig. Men sånn går det når man plager morragretne Mynonaer. (vennene mine vet at de ikke skal snakke til meg før jeg har sagt mine første ord om morgenen Hardt rammet av morragretnen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 3. mai 2012 #74778 Del Skrevet 3. mai 2012 Jo takk Jeg vil ikke være nærtagen, men det er menneskelig å av og til bli lei, selv av ting helt fremmede mennesker sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2012 #74779 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Mulig det er mine frynsete og slitne eksamensnerver som tikker inn, men jeg er bare så lei av å bli kalt dum her. Ok. Skal ikke sutre. Stakkars Mynona, det er mange busssjåfører som er skikkelig kjipe Trikke sjåfører derimot er ofte litt hyggeligere. Men du er jo bare søt og smart! Enig! Synes ikke du skal ta noen pause! *måtte ha med riktig sitat* Endret 3. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 3. mai 2012 #74780 Del Skrevet 3. mai 2012 Pærebrus til alle sammen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg