Giacomo_P Skrevet 3. mai 2012 #74661 Del Skrevet 3. mai 2012 Gia: en hjertespes på Haukeland snakker om venstresidig ventrikkelhvadetnåvar i Dagbladet i dag. Men hvorfor sa du at man ikke snakker om det?? Er det omstridt? Eller er det noe man ikke vil innrømme? Det er vel bare fordi idretten er en hellig ku her i landet. Jeg opplever at det er et uuttalt forbud mod å si at noe som helst knyttet til idrett kan være usundt eller negativt. Det gleder meg faktisk at denne debatten nå kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 3. mai 2012 #74662 Del Skrevet 3. mai 2012 jeg glemte faen meg å sove Same her,eller eg prøvde,men kroppen ville ikkje Få timar med søvn siste veka,kan bli spanande å sjå korleis dette vert til slutt om eg ikkje får sove skikkeleg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2012 #74663 Del Skrevet 3. mai 2012 Same her,eller eg prøvde,men kroppen ville ikkje Få timar med søvn siste veka,kan bli spanande å sjå korleis dette vert til slutt om eg ikkje får sove skikkeleg snart Vi suger! ^^ Jobbet til tre, så litt rapportskriving. Så skrev jeg et innlegg i en tråd her, som fikk meg til å tenke og filosofere litt. Og, så fant jeg... youtube. Plutselig var det morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 3. mai 2012 #74664 Del Skrevet 3. mai 2012 Vi suger! ^^ Jobbet til tre, så litt rapportskriving. Så skrev jeg et innlegg i en tråd her, som fikk meg til å tenke og filosofere litt. Og, så fant jeg... youtube. Plutselig var det morgen. Haha,eigentleg Vel,eg er sann noko lunde våken no,så er vel eigentleg berre å ete litt før eg skal levere eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2012 #74665 Del Skrevet 3. mai 2012 jeg har dyttet i meg to burn, vært ute og kjørt mazda i solen og er egentlig uforskammet våken. men jeg tenkte legge meg litt nedpå med Kollektivet på terrassen og døse litt allikevel, med litt musikk på lur bak øret. lykke til med eksamensleveringen, daybreak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 3. mai 2012 #74666 Del Skrevet 3. mai 2012 Jo takk for det WT Du og får ha ein fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2012 #74667 Del Skrevet 3. mai 2012 *Sender over litt av sin egen motivasjon og konsentrasjon* Jeg klarer å skrive bra fra 7 til 12, så går det nedover derfra. Betyr det at jeg er et A-menenske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 3. mai 2012 #74668 Del Skrevet 3. mai 2012 Travelt på jobb! God morgen alle sammen Blir en del transport firma i Bergen nå Du skal vite at det er veldig stor konkurranse og prisene er veldig kjipe til tider. Har jobbet en del i transportnæringen før. Lykke til med all lesning av eksamener på folk. Tulle Nozzingen må passe på seg selv også. Hjelper ikke å hjelpe andre om man ikke hjelper seg selv også. Er bra og sette seg selv først noen ganger også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 3. mai 2012 #74669 Del Skrevet 3. mai 2012 Det er vel bare fordi idretten er en hellig ku her i landet. Jeg opplever at det er et uuttalt forbud mod å si at noe som helst knyttet til idrett kan være usundt eller negativt. Det gleder meg faktisk at denne debatten nå kommer. Skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 3. mai 2012 #74670 Del Skrevet 3. mai 2012 Have A Nice Day! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2012 #74671 Del Skrevet 3. mai 2012 true story Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 3. mai 2012 #74672 Del Skrevet 3. mai 2012 *sniff sniff* Lukter det stril..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 3. mai 2012 #74673 Del Skrevet 3. mai 2012 Forøvrig WT, hvis du fortsatt lusker rundt, sterk lesing i den "skumleste opplevelse" tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2012 #74674 Del Skrevet 3. mai 2012 jauh. er rart med det, men dette er 2. gang jeg forteller om det. rart å dele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 3. mai 2012 #74675 Del Skrevet 3. mai 2012 Off, så irriterende å bli vekket av naboer som borrer hver dag, som for meg er midt på natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2012 #74676 Del Skrevet 3. mai 2012 Det er så godt når skrivinga bare løsner! 500 ord skrevet hittil i dag! ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2012 #74677 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Til de av dere her inne som er litt akademiske av dere: Er en innledning på 1500 ord for mye i en oppgave som blir på totalt 8000? og til alle som svarer Endret 3. mai 2012 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 3. mai 2012 #74678 Del Skrevet 3. mai 2012 Til de av dere her inne som er litt akademiske av dere: Er en innledning på 1500 ord for mye i en oppgave som blir på totalt 8000? og til alle som svarer Eg tykkjer det høyrtest ganske mykje ut,men veit ikkje kva krava er? På mi forrige eksamensoppgåve vart innleiinga på ca 500 ord,og oppgåva var på 12 000 ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2012 #74679 Del Skrevet 3. mai 2012 høres litt brutalt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2012 #74680 Del Skrevet 3. mai 2012 Har du funnet navn til firmaet ditt, WT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg