Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åhh.. de har jeg ikke sett før... Trodde jeg hadde rimelig god oversikt over godisutvalget i norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

*Sender noen i posten*

Hva er sjokoladeskruer? :klo:

Bare det beste snackset noensinne... :rodmer:

Sjokoskrueeeer!

Er det mer igjen?

Mynona: det er Rema 1000s svar på smash <3

Ned til siste skruen no...

De selges faktisk på bunnpris også,tror de har hermet etter Rema eller no sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope aldri sett. Men handler sjelden på Rema da... :sjenert: Har blitt litt oftere etter jeg flyttet for da er det en i nærheten, men har faktisk aldri kjøpt godteri på Rema :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Hei Irina.

Wildthing-om du kjører rundt i Bergen bør du jo ha noe som matcher mitt firmanavn :fnise:

Men nå ble jeg opphengt i navn.... Jeg som skulle lese meg opp på algebra før eksamen.

Nozze :klemmer:

Blir Bergen - Trondheim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Ååh, fine colasangen :rodmer:

Tidlig oppe igjen, gitt! Montro om jeg får skrevet ferdig delen om Røde Kors i dag, sånn at jeg kan sende den til godkjenning hos de to jeg intervjuet? Og om jeg når 5500 ord, så er jeg jo nesten ferdig! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Surrehodet

Uuups, håper ikke det er du som skal kjøre disse store bilene. Glemme å sove?

Jeg MÅ komme igang, skal være på jobb om 30 min, og det tar minst 15 min å kjøre dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YouTube sin skyld! Er i gang her jeg også, ut og levere noe, så har jeg store planer om å dorme på terrassen i sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gia: en hjertespes på Haukeland snakker om venstresidig ventrikkelhvadetnåvar i Dagbladet i dag.

Men hvorfor sa du at man ikke snakker om det?? Er det omstridt? Eller er det noe man ikke vil innrømme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...