Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Hadde jeg vært naboen din så tror jeg du hadde blitt skremt over

ukvemsordene som hagler når jeg spiller xbox... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Two condoms walk into a gay bar, one turns to the other and says ''let's get shitfaced''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du ikke rød Noz? Og har du kombinert stekingen med eksamenslesing da??

Hurra Eple!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgon har eg planar om å levere eksamen :) Skal verte deilig å bli kvitt den :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1 uke igjen til eksamen jeg nå :sjokkert:

Men overraskende nok så føler jeg at jeg har fått litt kontroll over stoffet den siste uken. Jobber best og lærer mest under press.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en skriftlig innlevering om en uke. Har stagnert til de grader nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ble du ikke rød Noz? Og har du kombinert stekingen med eksamenslesing da??

nope, ikke rød i det hele tatt!

soler meg med sololje uten faktor i syden også jeg :sjenert:

stakar huden min- jeg kommer til å se ut som en ekstra skrukkete rosin innen jeg er 40...

lesingen har jeg visst glemt idag :sjenert:

hvordan går det med caset ditt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DERE! noen som har lyst å hjelpe meg? jeg trenger et navn på et lite og effektivt transporfirma! det trenger ikke være et norsk navn/ord/whatnot - det trenger bare være snertent, solid og genuint! haster litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har løst caset i statistikkprogrammet, og tolket en del av det. Men siden vi ikke vet hva vi får spm om til det, så har jeg ikke tolket så veldig detaljert.

Så nå gjenstår å løse gamle eksamensoppgaver!

Hvor mange sider har du igjen Noz? 1000?

Gjør noe helt annet en time eller to Eple. Koble helt av. Jogg en tur, eller spill et spill. Ett eller annet som gjør at du ikke tenker på oppgaven mer, så kanskje det går mer av seg selv etterpå.

Er det siste eskamen Day? Har aldri hatt hjemmeeksamen, det virker så stress...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DERE! noen som har lyst å hjelpe meg? jeg trenger et navn på et lite og effektivt transporfirma! det trenger ikke være et norsk navn/ord/whatnot - det trenger bare være snertent, solid og genuint! haster litt :)

Og det skal ikke være ColliCare, Sporty Budservice, Hurtiggutta eller noe sånt av de vanlige?? Det er en reklame som går på radioen konsant.. men husker ikke hva de heter igjen.. De som "leverer raskest i Norge".... Jo, jetpak.

Ellers har du jo Fedex hvis det skal til utlandet da.

DHL hvis det er store ting. (paller)

Freja

Har mange navn på lager, men har aldri brukt de selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser for meg noe enstavet og enkelt. noe man husker. vi snakker også om STORE biler, ikkeno bud-greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Har løst caset i statistikkprogrammet, og tolket en del av det. Men siden vi ikke vet hva vi får spm om til det, så har jeg ikke tolket så veldig detaljert.

Så nå gjenstår å løse gamle eksamensoppgaver!

Hvor mange sider har du igjen Noz? 1000?

Gjør noe helt annet en time eller to Eple. Koble helt av. Jogg en tur, eller spill et spill. Ett eller annet som gjør at du ikke tenker på oppgaven mer, så kanskje det går mer av seg selv etterpå.

Er det siste eskamen Day? Har aldri hatt hjemmeeksamen, det virker så stress...

så bra my! jeg bare vet vet veeet at eksamnene i år går bra! du er jo så rutinert, strukturert pluss at du har jo bra med erfaring, har du ikke?

jaaaa, sånn ca 1000 sider har jeg nok igjen :sjenert: er så vant til å gjøre det dårlig på eksamner jeg, så ingen krise om jeg stryker på 1 eller 2 av dem :sjenert:

Wild- jeg skjønte ikke helt greia, er du ute etter et bestemt firma som du ikke husker navnet på, eller skal man finne opp en nytt navneforslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååhhhh det skulle jeg gjerne ha gjort selv!

og som en stor takk for alle nyttig og lærerrik tid, så skulle jeg ha spandert hele turen og tilbehøret på Gia! :jepp:

skulle gjerne ha tatt han med til afrika også så han kan lære meg å bli et så godt menneske for andre i nøden.

oiioiii, milkshake :sikle:

du som er så kokkete av deg- hva er din milkshakeoppskrift? det lurer jeg veldig på :sjenert:

Nå må dere holde opp da! Jeg er virkelig ikke noe specielt spennende, altså. Men det er veldig hyggelig!

Veldig enkelt!

Melk (alltid helmelk), vaniljeis i mengder, så den bliver tykk og god, og noe frukt eller bær. Jeg har brukt rips, siden jeg har så mye av det i fryseren. Og tilføyet lidt sødme med solo, av alle ting. (Hvis man vil ha en slags iskremsoda, kan man ha i brusen når man serverer).

Edit: Det er lurt at deler av svaret ikke står inde i citatet....

Endret av Giacomo_P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser for meg noe enstavet og enkelt. noe man husker. vi snakker også om STORE biler, ikkeno bud-greier.

Hæ?? Skal du lage et transportfirma??

Trodde du skulle bruke ett jeg... Skjønner ikke... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er på full fart ut av utelivbransjen, jah. over til noe stuerent! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

Jeg er ny, regner det for ganske uinteressant for alle andre enn meg... :fnise:

vælkømmin skarru værra :blomst:

er du heeelt ny ny? eller har du sniklest en stund i dette forumet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...