Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Konfirmasjonshelg Surre??

(jeg trodde brått det var 17. mai til helgen :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Surrehodet

For en ubegribelig hyggelig kommentar! Nå gjør du en skakkjørt halvgammel stabeis lidt rørt her.

Husk at det er pingviner i akvariet i Bergen også. Og i sydafrika. Så jeg tror vi dropper Antarktis.

Kanskje du vil være med på å plukke ud KGslottet i sørfrankrige?

Siste uken i Juli? Jeg tenkte meg en tur ut i verden da, og Sør-Frankrike er vel like bra som andre steder. Jeg flyr til Amsterdam 19 Juli og returnerer 27. Får sett på noen slott på den tiden :jepp:

Og Pingvinene på akvariet er ikke så sjarmerende, så vi må nok til Afrika :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Konfirmasjonshelg Surre??

(jeg trodde brått det var 17. mai til helgen :fnise: )

Jepp, nå skal de yndige konfirmantene jeg har holdt kurs for i vår motta kursbeviset.

Like stas hvert år, det å sende dem videre på livets vei, forhåpentligvis med mer reflekterte meninger og litt stødigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt misunnelig når jeg leser snakk om sommer, grill og sol :jolie:

Du er jo bare en kort flytur unna! (men da bør du sette deg på flyet asap - for i morgen blir det grått)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste uken i Juli? Jeg tenkte meg en tur ut i verden da, og Sør-Frankrike er vel like bra som andre steder. Jeg flyr til Amsterdam 19 Juli og returnerer 27. Får sett på noen slott på den tiden :jepp:

Og Pingvinene på akvariet er ikke så sjarmerende, så vi må nok til Afrika :klemmer:

Da sitter jeg nok på sørlandet, og spaner efter Odisi på store jaktholmen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Du er jo bare en kort flytur unna! (men da bør du sette deg på flyet asap - for i morgen blir det grått)

Jeg har ikke fly før fredag :sukk:

Er vel bare å lage seg en kopp varm drikke og nyte "høstværet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fly før fredag :sukk:

Er vel bare å lage seg en kopp varm drikke og nyte "høstværet".

Typisk! Men det blir sol igjen på søndag da. Men ikke like varmt. Men vi kan jo håpe at meterologene tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Typisk! Men det blir sol igjen på søndag da. Men ikke like varmt. Men vi kan jo håpe at meterologene tar feil.

Vel, på søndag har jeg fly nordover igjen! :ler:

Man kan vel ikke være heldig hele tiden :)

Jeg har minst en :kaffekopp: til overs hvis noen er tørste :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

Kan du ikke blive med Odisi, da? Så kan dere spane efter meg?

Du kan få en klem eller syv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Si meg; er det du som tar med høstværet til Oslo Hog?? :nei:

Nå føler jeg meg litt som hun her...:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

GIA

Jeg vil reise rundt i verden med deg, sitte på en strand og få all din visdom øst over meg.

Sitte på en gatecafe i en storby og bare se, sammen med deg.

åååhhhh det skulle jeg gjerne ha gjort selv!

og som en stor takk for alle nyttig og lærerrik tid, så skulle jeg ha spandert hele turen og tilbehøret på Gia! :jepp:

skulle gjerne ha tatt han med til afrika også så han kan lære meg å bli et så godt menneske for andre i nøden.

Nu går jeg ind og laver milk shake....

oiioiii, milkshake :sikle:

du som er så kokkete av deg- hva er din milkshakeoppskrift? det lurer jeg veldig på :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

idag har jeg sittet 5 timer å marinert meg selv i sololje uten faktor :ler: det var jo bare 34 grader utpå trappa mi idag da :strix:

(i sola vel og merke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så fint med sol og varme er at jeg må ha veranda døren oppe, hvilket det eldre ekteparet ved siden av og har. Da kan jeg høre absolutt alt de ser på tv.

Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...