Mynona Skrevet 2. mai 2012 #74561 Del Skrevet 2. mai 2012 Konfirmasjonshelg Surre?? (jeg trodde brått det var 17. mai til helgen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. mai 2012 #74562 Del Skrevet 2. mai 2012 Nu går jeg ind og laver milk shake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 2. mai 2012 #74563 Del Skrevet 2. mai 2012 For en ubegribelig hyggelig kommentar! Nå gjør du en skakkjørt halvgammel stabeis lidt rørt her. Husk at det er pingviner i akvariet i Bergen også. Og i sydafrika. Så jeg tror vi dropper Antarktis. Kanskje du vil være med på å plukke ud KGslottet i sørfrankrige? Siste uken i Juli? Jeg tenkte meg en tur ut i verden da, og Sør-Frankrike er vel like bra som andre steder. Jeg flyr til Amsterdam 19 Juli og returnerer 27. Får sett på noen slott på den tiden Og Pingvinene på akvariet er ikke så sjarmerende, så vi må nok til Afrika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 2. mai 2012 #74564 Del Skrevet 2. mai 2012 Kjenner jeg blir litt misunnelig når jeg leser snakk om sommer, grill og sol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 2. mai 2012 #74565 Del Skrevet 2. mai 2012 Konfirmasjonshelg Surre?? (jeg trodde brått det var 17. mai til helgen ) Jepp, nå skal de yndige konfirmantene jeg har holdt kurs for i vår motta kursbeviset. Like stas hvert år, det å sende dem videre på livets vei, forhåpentligvis med mer reflekterte meninger og litt stødigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #74566 Del Skrevet 2. mai 2012 Kjenner jeg blir litt misunnelig når jeg leser snakk om sommer, grill og sol Du er jo bare en kort flytur unna! (men da bør du sette deg på flyet asap - for i morgen blir det grått) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. mai 2012 #74567 Del Skrevet 2. mai 2012 Siste uken i Juli? Jeg tenkte meg en tur ut i verden da, og Sør-Frankrike er vel like bra som andre steder. Jeg flyr til Amsterdam 19 Juli og returnerer 27. Får sett på noen slott på den tiden Og Pingvinene på akvariet er ikke så sjarmerende, så vi må nok til Afrika Da sitter jeg nok på sørlandet, og spaner efter Odisi på store jaktholmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 2. mai 2012 #74568 Del Skrevet 2. mai 2012 Du er jo bare en kort flytur unna! (men da bør du sette deg på flyet asap - for i morgen blir det grått) Jeg har ikke fly før fredag Er vel bare å lage seg en kopp varm drikke og nyte "høstværet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #74569 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg har ikke fly før fredag Er vel bare å lage seg en kopp varm drikke og nyte "høstværet". Typisk! Men det blir sol igjen på søndag da. Men ikke like varmt. Men vi kan jo håpe at meterologene tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 2. mai 2012 #74570 Del Skrevet 2. mai 2012 Da sitter jeg nok på sørlandet, og spaner efter Odisi på store jaktholmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 2. mai 2012 #74571 Del Skrevet 2. mai 2012 Typisk! Men det blir sol igjen på søndag da. Men ikke like varmt. Men vi kan jo håpe at meterologene tar feil. Vel, på søndag har jeg fly nordover igjen! Man kan vel ikke være heldig hele tiden Jeg har minst en til overs hvis noen er tørste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #74572 Del Skrevet 2. mai 2012 Si meg; er det du som tar med høstværet til Oslo Hog?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. mai 2012 #74573 Del Skrevet 2. mai 2012 Kan du ikke blive med Odisi, da? Så kan dere spane efter meg? Du kan få en klem eller syv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. mai 2012 #74574 Del Skrevet 2. mai 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 2. mai 2012 #74575 Del Skrevet 2. mai 2012 Si meg; er det du som tar med høstværet til Oslo Hog?? Nå føler jeg meg litt som hun her...: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 2. mai 2012 #74576 Del Skrevet 2. mai 2012 Lyst på noe godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. mai 2012 #74577 Del Skrevet 2. mai 2012 GIA Jeg vil reise rundt i verden med deg, sitte på en strand og få all din visdom øst over meg. Sitte på en gatecafe i en storby og bare se, sammen med deg. åååhhhh det skulle jeg gjerne ha gjort selv! og som en stor takk for alle nyttig og lærerrik tid, så skulle jeg ha spandert hele turen og tilbehøret på Gia! skulle gjerne ha tatt han med til afrika også så han kan lære meg å bli et så godt menneske for andre i nøden. Nu går jeg ind og laver milk shake.... oiioiii, milkshake du som er så kokkete av deg- hva er din milkshakeoppskrift? det lurer jeg veldig på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. mai 2012 #74578 Del Skrevet 2. mai 2012 idag har jeg sittet 5 timer å marinert meg selv i sololje uten faktor det var jo bare 34 grader utpå trappa mi idag da (i sola vel og merke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 2. mai 2012 #74579 Del Skrevet 2. mai 2012 Kaldt og grått og trist i Trøndelag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 2. mai 2012 #74580 Del Skrevet 2. mai 2012 Det som er så fint med sol og varme er at jeg må ha veranda døren oppe, hvilket det eldre ekteparet ved siden av og har. Da kan jeg høre absolutt alt de ser på tv. Hurra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg