TheHairyToothfairy Skrevet 2. mai 2012 #74521 Del Skrevet 2. mai 2012 jeg ser den og kjenner meg godt igjen. nå ser jeg egentlig bare frem til tiden som venter, med mitt eget hjem. jeg føler allerede en enorm lettelse. tidligere idag da jeg stod i gangen og kjente på følelsen at "dette, er mine vegger. her skal jeg leve." - så falt en abnorm følelse av lettelse og tilfredshet inn over meg. og litt svimmelhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. mai 2012 #74522 Del Skrevet 2. mai 2012 Ja, man trenger en "hule" der man kan slå seg til ro, og ikke måtte forholde seg til verden udenfor hele tiden. Er man i dårlig selskab når man er alene, må man nok ta visse greb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. mai 2012 #74523 Del Skrevet 2. mai 2012 denne må bare deles. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 2. mai 2012 #74524 Del Skrevet 2. mai 2012 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #74525 Del Skrevet 2. mai 2012 Hvordan skal man klare å stå opp med en gang klokka ringer?? Det går ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2012 #74526 Del Skrevet 2. mai 2012 For meg så funker det å stå opp med en gang hvis jeg aldri lar meg selv ligge litt lenger. For da vet kroppen at når den klokka ringer, så er det ingen kjære mor! Eventuelt stille om døgnrytmen sånn som jeg har gjort nå. I seng før elleve, våkne av seg selv rundt syv. Jeg savner å kunne klare å sove lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 2. mai 2012 #74527 Del Skrevet 2. mai 2012 God morgen i dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 2. mai 2012 #74528 Del Skrevet 2. mai 2012 God morgen! Jeg stuber i seng straks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2012 #74529 Del Skrevet 2. mai 2012 Sov godt, Gia! Jeg er klar for å gyve løs på dagens skriving. Skulle ønske jeg bare kunne sette en USB-penn inn i nakken og dermed ha full kontroll på hva som er skrevet hvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2012 #74530 Del Skrevet 2. mai 2012 Åh, jeg er så lei av at noen alltid skal krangle. På den minste ting! Hva skjedde med "Har du ikke noe pent å si, så ikke si noe"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 2. mai 2012 #74531 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) hei................... Endret 2. mai 2012 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #74532 Del Skrevet 2. mai 2012 For meg så funker det å stå opp med en gang hvis jeg aldri lar meg selv ligge litt lenger. For da vet kroppen at når den klokka ringer, så er det ingen kjære mor! Eventuelt stille om døgnrytmen sånn som jeg har gjort nå. I seng før elleve, våkne av seg selv rundt syv. Jeg savner å kunne klare å sove lenge! Hmm.. Jeg klarer ikke jeg og selv om jeg sovner kl 11, våkner jeg ikke før 11 dagen etter. Skulle ønske jeg var A menneske. Kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har våknet av meg selv før 10. Selv når jeh var baby sov jeg til 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #74533 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Hvorfor er aloe vera bra egentlig?? Det avkjøler, men gjør det noe mer?? Det trekker jo ikke inn i huden, blir bare liggende utapå som en hinne. Smurte meg med aloevera i går, og tok på faktor 30 i morges i tilfelle jeg skal få sol på meg, men da blir all aloeveraen liggende i sånne flasselignendeflak på kroppen. Skjønner ikke det her. Liker bedre å bruke fet krem. Endret 2. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2012 #74534 Del Skrevet 2. mai 2012 Hva slags Alove Vera bruker du, Mynona? Vi bruker alltid en (tror det er) 98% gele på alt av brannskader. Det lindrer, mykgjør og skal hjelpe på prosessen med å lege den skadede huden, sånn jeg har skjønt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #74535 Del Skrevet 2. mai 2012 96% aloe vera gel. Og den lindrer jo når det er varmt der, men når det ikke er varmt lenger? Bare solbrent. Skjønner ikke at det kan ha noe for seg når det ikke trekker inn i huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2012 #74536 Del Skrevet 2. mai 2012 Så rart at den ikke trekker inn. Det har jeg ikke opplevd før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. mai 2012 #74537 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Trekker aldri inn på meg. Blir sånt stivt lag utapå huden, også når jeg tar på en gang til senere skreller jeg av det forrige laget også på en måte. Så nå ser det ut som jeg flasser. Og når jeg dusjer blir jeg helt sånn glatt og ekkel før jeg får vasket av meg gelen. Edit: kanskje jeg er impringnert? Endret 2. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2012 #74538 Del Skrevet 2. mai 2012 Jøss. Kanskje du rett og slett er en av de få som Aloe Vera ikke fungerer på? Uten tvil imprignert! Har du andre superkrefter også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 2. mai 2012 #74539 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Noz er en 'forkortelse' for Nosferatu,Rofl... Nozzingen alt for søt til å være noe vampyr Jelly. søt!? søt er kjedelig! Endret 2. mai 2012 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 2. mai 2012 #74540 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Rart ikkje aloe vera funkar på deg Mynona Eg har meget kjennsam hud, og toler lite. Likevel så fungerer den på meg (sjølv om eg må smørje meg inn 6-7 gongar om eg solbrent ) Den funkar ei lita stund i alle fall,og trekk inn i huda mi. edit: for å leggje til,har du prøvd sann gele som ein har på brannskader? Finnast i Fyrstehjelpsskrin. Kan vere det kan funke. Endret 2. mai 2012 av Daybreak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg