Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bøkene kan anbefales, vanskelig å legge fra seg når du først begynner, men heldigvis har du jo endel tusen sider å pløye igjennom før du er ferdig med bok 5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? kanskje jeg skal prøve meg på å lese de da. Tar vel en evighet før Nrk får sendt alle sesongene uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? kanskje jeg skal prøve meg på å lese de da. Tar vel en evighet før Nrk får sendt alle sesongene uansett :fnise:

Er vel ikke sikkert at alle bøkene skal bli tv serie enda? Tror de tar en bok av gangen og ser an responsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

leser dagboken til ex. er alt annet enn trivelig lesing. jeg forstår ikke foreldre som kan være grusomme mot egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulde vært licensiering av foreldre. Noen mennesker burde virkelig ikke ha barn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dine egne foreldre straffer deg fysisk fordi du har hørt på musikk. det tar din oppmerksomhet vekk fra Gud.

og vi snakker nedsettende om muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanatisme og fundamentalisme er livsfarlig - helt uavhengig av hvilken tro man bekjender seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt. det eneste som burde være "fundamentalistisk" er kjærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjærligheden er fundamentalistisk, min gode mann. Det er det eneste fenomenet som noen sinde flytter fokus helt og holdent ud av deg selv og dine behov.

Dessverre er det alt for mange som ikke våger å give seg kjærligheden i vold. Man bliver så uhyre sårbar. Men det er verdt det. Selv om man taber, har man vundet, hvis man har elsket med et oppriktig hjerte!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jauh, det vet jeg jo alt om i disse dager. føler meg dog ikke som noen vinner. jeg føler meg som gutten i barnehagen ingen vil leke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også WT!

Men jeg ved at jeg har vundet, selv om det ikke kjendes slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i slike stunder som i aften, kan jeg ikke annet enn å innrømme at jeg savner cowboy-livet langs veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunde nok tenke meg å stikke av lidt, ja. Men det løser dessverre ingen ting. Hadde det gjort det, hadde jeg sandsynligvis vandret rundt i ørkenen med hvid képi og blod på hendene for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet med å rømme er at man skal på et eller annet tidspunkt hjem.

men de små avstikkerne, kall dem rundtturer, de er bare greie - så lenge man vet at veien fører hjem den siste dagen.

jeg har måtte lære å bli glad i hjemturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lært å sette pris på hjemturen. Jeg har aldrig hatt lyst til å dra hjem, når jeg har vært ude. Slik er vel en gang livet, er jeg redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...