Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

:klemmer:

Bare hyggelig Noz! Husker ikke hva jeg skrev i den tråden som du nevner som nr 2 da... Må lete tilbake :fnise:

det var noen som lurte på hvordan NozMonster ser ut, så skrev du at jeg har lagt ut bilde og at vi har truffet hverandre flere ganger i virkligheten og at jeg er er bra og sprudlene :sjenert:

og bare så det er sagt, så er du bra på alle mulige måter som det er mulig å være bra på :kose:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snille Mynona :klemmer:

Noen som vil låne en meget kosesyk pus litt? Får rett og slett ikke nok kos så trenger hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen gode tips til hvordan man får kjølt ned glohete kroppsdelers om er solbrente?? Annet enn aloe vera?

(og ikke yoghurt heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Noen gode tips til hvordan man får kjølt ned glohete kroppsdelers om er solbrente?? Annet enn aloe vera?

(og ikke yoghurt heller)

Fuktighet og vifte/ispose :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter det: "jeg valgte og la HUN, eller jeg valgte å la HENNE sove lenger.

Hun eller henne?..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si det på engelsk:

I let her (henne)

I let she (hun)

Lettere å se det da. Er ikke alle dialekter i norge som bruker "henne"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så henne da :) Jeg trodde det, men i mitt hode høres hun mer riktig ut hehe. Så måtte dobbelt sjekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

mynona, om du ikke har noe som kan funke, så er det bedre å legge et håndkle som du kjøler ned i iskaldt vann bedre enn ingenting vil jeg påstå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå no er eg lei altså :sukk:

Lei av eksamen,lei av notatskriving,lei av enkelte folk :kjefte:

Fint å kunne kome inn her til folket som bryr seg og som alltid har noko positivt å seie då i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har tatt en porsjon til med aloe vera, så får jeg ta med meg en våt klut å legge på nattbordet for nattlig avkjøling tror jeg.

Og aloeveraen får bli med på jobb i morgen..

Min kritthvite blondinehud tåler ikke sol uten faktor altså.. Ikke før uti augut en gang :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å kunne kome inn her til folket som bryr seg og som alltid har noko positivt å seie då i alle fall :)

Når er første eksamen??

Kjenner til frustrasjonen. Begynner å bli mektig lei av statistisk modeller og vanskelige ord nå. (har endelig lært meg å uttale de lange rare ordene da :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...