Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74361 Del Skrevet 1. mai 2012 joda, men jeg ser jo oslo og bærum hver dag, så da synes jeg litt av idyllen forsvinner.. desuten så er det vel ikke vits å si at den byen en bor i er best, bare fordi du bor der selv? Tvert imot Noz,det er den aller beste grunnen! Særlig når det kommer en gjeng frekke trøndere som hevder at Trondheim er Norges beste by... Neida,spøk til side...er enig i det du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. mai 2012 #74362 Del Skrevet 1. mai 2012 hvert sitt sted, hver sin sjarm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 1. mai 2012 #74363 Del Skrevet 1. mai 2012 Dublin er en av mine favoritt byer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74364 Del Skrevet 1. mai 2012 Her Rumle: Her er påskepyntet Rådhusplass. Det ble pyntet til påske, men det står enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74365 Del Skrevet 1. mai 2012 Hadde på bukse når jeg satt meg ut i stad, så jeg smurte ikke leggene mine. Også dro jeg opp buksa, og nå er jeg kjempesolbrent på leggene. På høyreside, resten er hvite. AUUU! Og selvfølgelig et kjempelekkert sokkeskille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 1. mai 2012 #74366 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har gått med Boffen Nå leter han etter godbiter i den nye 5 etg. omdreibare lekesaken sin. Det er igrunnen et artig syn for han blir litt frustrert og dytter boksen rundt i stuen med snuten, og når det ikke går skraper han med poten til hele dritten velter. DA får han tak i godisen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Betty Skrevet 1. mai 2012 #74367 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har mensen, og får ikke pult mannen min før han blir 32 år på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74368 Del Skrevet 1. mai 2012 Rumle: http://www.vg.no/dinepenger/mobil/article/10050481 Den var jo kjempesmart, tusen takk! Her Rumle: Her er påskepyntet Rådhusplass. Det ble pyntet til påske, men det står enda. Takk for bildet, veldig snilt av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. mai 2012 #74369 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har mensen, og får ikke pult mannen min før han blir 32 år på fredag! men da er det jo bare å ta igjen for tapt tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. mai 2012 #74370 Del Skrevet 1. mai 2012 appropo det bilde mynona la ut nettopp- i stad så spilte rådhusklokka en lang sang da klokka var 15.00, men jeg kom aldri på hvilken det var, og det irriterer meg! det er så stilig at rådhusklokka spiller så mange forskjellige sanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74371 Del Skrevet 1. mai 2012 Hog, er du utvandret bergenser egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. mai 2012 #74372 Del Skrevet 1. mai 2012 Det var en gang en bruker som het Rumle. En dag rumlet magen til Rumle så da spiste Rumle snipp snapp snute så var eventyre ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2012 #74373 Del Skrevet 1. mai 2012 appropo det bilde mynona la ut nettopp- i stad så spilte rådhusklokka en lang sang da klokka var 15.00, men jeg kom aldri på hvilken det var, og det irriterer meg! det er så stilig at rådhusklokka spiller så mange forskjellige sanger Internasjonalen kanskje. "Opp all jordens bundne treller, opp I som sulten knuget har..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. mai 2012 #74374 Del Skrevet 1. mai 2012 Hog, er du utvandret bergenser egentlig? Neida, bare bodd der i 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74375 Del Skrevet 1. mai 2012 appropo det bilde mynona la ut nettopp- i stad så spilte rådhusklokka en lang sang da klokka var 15.00, men jeg kom aldri på hvilken det var, og det irriterer meg! det er så stilig at rådhusklokka spiller så mange forskjellige sanger Ja, jeg vet. Digger når de spiller skomakergata melodien i adventstiden kl. 12 Internasjonalen kanskje. "Opp all jordens bundne treller, opp I som sulten knuget har..." Det var sikkert den, siden det er 1.mai og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74376 Del Skrevet 1. mai 2012 Neida, bare bodd der i 3 år Ahh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 1. mai 2012 #74377 Del Skrevet 1. mai 2012 Nom nom. Godt med grillmat hos mamma og pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74378 Del Skrevet 1. mai 2012 Nom nom. Godt med grillmat hos mamma og pappa Det har jeg fått/gjort i dag og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. mai 2012 #74379 Del Skrevet 1. mai 2012 mynona- jeg må bare få sagt at du er et herlig kvinnemenneske! takk for at du støttet meg i ph-tråden og tusen takk for de rørende ordene du skrev om meg i tråden som het noe som "hvilke brukere lurer du på hvordan ser ut" Du er en sann venn! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74380 Del Skrevet 1. mai 2012 mynona- jeg må bare få sagt at du er et herlig kvinnemenneske! takk for at du støttet meg i ph-tråden og tusen takk for de rørende ordene du skrev om meg i tråden som het noe som "hvilke brukere lurer du på hvordan ser ut" Du er en sann venn! Bare hyggelig Noz! Husker ikke hva jeg skrev i den tråden som du nevner som nr 2 da... Må lete tilbake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg