Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese

Det var en gang en ravn som satt på bysten til Pallas.

Og der ble den sittende og alt den sa var Nevermore

snipp snapp snute så var eventyre ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tror jeg hele nabolaget til foreldrene mine er høyrefolk og, for her jobbes det aktivt hager og i båter. Kan ikke se noen flagg heller. Merkelig at det er AP som styrer her :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe flagg her heller så langt jeg kan se men så er det jo bare masse leiligheter her. En del flagg når brann spiller men ellers ganske rolig og meget stille :)

Pus kom på besøk i dag igjen. Kom helt inn i dag og hadde tenkt å spise noe av maten til fluffy :fnise: Må nesten fange den for det ser ut til at noe har skjedd med bakpotene/låret til den. Håper det bare er litt pels som tuller seg men må nok sjekke. Håper den ikke er utsultet for da blir jeg lei meg for stakkars pusen og må nok gi den litt mat samt finne eierene og kjefte på de :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Det var en gang en fortelling som aldri skjedde

snipp snapp snute så var eventyre ikke ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Nei, i dag kommer jeg til å gråte meg i søvn hvis jeg ikke har fått vært ute i det fine været.

Dette været roper trening og kos ute i lang vei.

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er hekken delvis trimmet, og jeg har diskutert terapeutisk bruk av cycloxygenasehemmere i behandlingen av chondromalaci med min hyggelige nabo!

Nå er det sol, veranda og pils som gjelder, før jeg kanskje brender opp alle bringebærkvistene fra igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Opp alle jordens bundne treller................

Idag droppet jeg: 1 mai frokost i byen, 1 mai tog, flagg (skamme seg :tristbla: ), tur over vidden (fra Ulrikken til Fløyen) og så droppet jeg jammen å lage middag til familien og.

MEN jeg har sittet i sofaen, og planlagt stryking av bunaden som skal brukes Lørdag OG Søndag. Jeg har planlagt å vaske gulvet og planlagt å tømme oppvaskmaskinen.

Jeg kjenner jeg er helt tom for energi, det er vel slik det er når man nærmer seg 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Fordi de har dopet seg? Eller fordi det var en feil der som ikke var oppdaget? Eller fordi kroppen trente i høyden, og ikke var helt vant til det? Eller fordi eieren av hjertet var lei av å leve, eller........ eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dør 26åringer av hjertestans??

Som oftest på grund av kokain og centralstimulerende midler, men ellers kan det være medfødte tilstander, f. eks. forlenget QT-intervallsyndrom, embolier/tromboser eller coronar hypertrofi, eller infektiøse tilstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på tidligere stebroren min som har mistet så sinnsykt mange fra før, og nå fettern sin og. Det er jo alltid trist med dødsfall, men man tenker spesielt over det når det berører personer man kjenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke denne topptreningen er så bra for kroppen. Veldig mange toppidrettsutøvere som plutselig faller om. Det blir kanskje en overbelastning for hjertet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....kanskje jeg skal ta meg en eftermiddagslur?

Blir så sliten av å bare ligge å dovne seg i sola :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke denne topptreningen er så bra for kroppen. Veldig mange toppidrettsutøvere som plutselig faller om. Det blir kanskje en overbelastning for hjertet?

Det er ikke lov å snakke om det - men jeg er temmelig sikker på at en del toppidrettsudøvere har, eller kommer til å udvikle venstresidig ventrikkehypertrofi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner eksamensangstens klamme hånd stryke meg nedover ryggen. Har lest som en desperat i dag. Mønsterbesvarelser og atter mønsterbesvarelser.

Om jeg får teori i rettshistorie kommer jeg til å banke hodet i pulten og forbanne hvem som enn komponerte årets eksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Det var en gang en bruker som kalte seg for pene sko.

Så ble skoene stygge og han måtte bytte navn

snipp snapp snute så var eventyre ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Da er hekken delvis trimmet, og jeg har diskutert terapeutisk bruk av cycloxygenasehemmere i behandlingen av chondromalaci med min hyggelige nabo!

Nå er det sol, veranda og pils som gjelder, før jeg kanskje brender opp alle bringebærkvistene fra igår.

Har du pådraget dig chondromalacia under all haverydningen, stakkels mand?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...