Gjest HuskyPusky Skrevet 1. mai 2012 #74281 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har lyst til å grille!! Bare synd at jeg ikke tenkte så langt i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2012 #74282 Del Skrevet 1. mai 2012 Så utrolig trist med Alexander Dale Oen Ja! Kjempe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74283 Del Skrevet 1. mai 2012 Gamle kinoen? Er ikke det Rosendal? Jeg er så heldig at jeg hører alt som foregår på fotballbanen her oppe. Spesielt når de har turneringer på sommeren Jo,bare jeg som tullet sammen de to stedene i stad ahhh..ok,like i nærheten av Lerkendal altså,¨litt sånn på nersia av Moholt med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74284 Del Skrevet 1. mai 2012 Interressant observasjon du hadde på spark i lysken kontra fødselssmerter forresten,Skitten. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2012 #74285 Del Skrevet 1. mai 2012 Jo,bare jeg som tullet sammen de to stedene i stad ahhh..ok,like i nærheten av Lerkendal altså,¨litt sånn på nersia av Moholt med andre ord? Nei nei, mellom... eh... Persaunet og festningen? Rett ovenfor Møllenberg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 1. mai 2012 #74286 Del Skrevet 1. mai 2012 Interressant observasjon du hadde på spark i lysken kontra fødselssmerter forresten,Skitten. :happy: Jeg har lenge vurdert å publisere forskningen min Hei Jelly, skal ikke vi ta en treningsøkt eller to i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74287 Del Skrevet 1. mai 2012 Nei, det var ikke meg pene sko. Jeg har vært hjemme hos foreldrene mine siden i går. Ja, kjempetrist med Dale Oen likte han. Virket veldig sympatisk. Jelly: det er vel bare 1 her fra Bærum er det ikke? Og det er vel bare 3 oslofolk (om man inkl meg som bare har vært oslofolk i 3 mnd). Det er jo like mange som trønderfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74288 Del Skrevet 1. mai 2012 Ja, har alltid synes han har virket så sympatisk jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74289 Del Skrevet 1. mai 2012 Har alle en fin 1. mai så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. mai 2012 #74290 Del Skrevet 1. mai 2012 Det var en gang en mann som het Valiant. En dag gikk Valiant opp en bakke. Da Valiant kom til toppen ble han blennet av solen snipp snapp snute så var eventyre ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74291 Del Skrevet 1. mai 2012 Fin 1.mai her. Solen stråler fra skyfri himmel! Sitter i BH og shorts. Deilig. Hadde bare naboene vært stille. Det bråker jo mer her på landet enn det gjør i byn der jeg bor. høyttrykkspylern, kvistekuttemaskin, løvblåsere, motorsager. Men får lest til eksamen da. Hva med deg rumlis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74292 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har lenge vurdert å publisere forskningen min Hei Jelly, skal ikke vi ta en treningsøkt eller to i dag? Eier du ingen respekt for helligdager,Skitten Jelly: det er vel bare 1 her fra Bærum er det ikke? Og det er vel bare 3 oslofolk (om man inkl meg som bare har vært oslofolk i 3 mnd). Det er jo like mange som trønderfolk. Skal vi se - du,Gia,Noz,Eplebit og Pene Sko som titter innom iblant... Ikke noe å bli fornærmet for da Mynona,bare litt velmenende 'rivalisering'... Kommer ikke du ifra fylket Oslo da? Er klar over at du ikke er oppvokst inne i kjernen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74293 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Nei, både jeg og Noz er akershusere. Ikke er jeg fornærmet heller. Endret 1. mai 2012 av Mynona-83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 1. mai 2012 #74294 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har en nabo som flagger. Her kan det blive baluba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74295 Del Skrevet 1. mai 2012 Nydelig vær her i dag. Skal ut i hagen snart Skal man ikke flagge på 1. mai, Gia? Og hvordan er formen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74296 Del Skrevet 1. mai 2012 Åh vent, du tenkte kanskje fordi du skal jobbe i hagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74297 Del Skrevet 1. mai 2012 Mamma fortalte at oldefar var høyremann, så på 1.mai gikk han alltid ned til veien og raket i grøftekanten, så det skulle synes at han protesterte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74298 Del Skrevet 1. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74299 Del Skrevet 1. mai 2012 Hmmm...kanskje jeg skal trene etterpå i 'protest',eller kjøpe meg en is borte på butikken i ren protestering...ganske god ide egentlig. :happy: Meeen,bare tanken på å løfte meg opp ifra fluktstolen gjør at kroppen min protersterer mot meg,så da så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 1. mai 2012 #74300 Del Skrevet 1. mai 2012 Nydelig vær her i dag. Skal ut i hagen snart Skal man ikke flagge på 1. mai, Gia? Og hvordan er formen forresten? Her hvor jeg bor, kan man falde i unåde om man flagger på 1ste mai. Det er et høyreorientert nabolag. Jeg ser ingen heiste flagg, bortsett fra det lille som diskret stikker ud fra naboens veranda. Ja, ja. Han er sociolog, så det er vel ikke andet å forvente. Nå er plenen klippet, og jeg skal trimme hekken en smule. Det er sol og varmt, og jeg må nok dra og kjøbe is senere. Jeg er forøvrig gandske tung i hodet idag, av en eller anden mystisk grund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg