Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2012 #74261 Del Skrevet 1. mai 2012 Skaptrønder, i hvert fall! Er egentlig sørfra, men har bodd her oppe i tre år og trives myyyye bedre her oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 1. mai 2012 #74262 Del Skrevet 1. mai 2012 Vi er ikke høye på hverken pærer, epler, bananer eller annen frukt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 1. mai 2012 #74263 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er ikke specielt høy, og jeg tror ikke jeg bliver noe høyere av om det kommer en pære ind i kroppen min. I hvert fald ikke hvis den ikke kommer ind gjennom munden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74264 Del Skrevet 1. mai 2012 Vi er ikke høye på hverken pærer, epler, bananer eller annen frukt Neeeeeida,var ikke meningen å forulempe deg lille vennen,men jeg siktet vel mest til slike som kommer fra Bærum da kanskje (typiske sosser). (utenom Noz,da)(viktig å poengtere dette slik at jeg ikke tramper på flere tær) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 1. mai 2012 #74265 Del Skrevet 1. mai 2012 :hjerte: Kom Mai du skjønne milde....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74266 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er ikke specielt høy, og jeg tror ikke jeg bliver noe høyere av om det kommer en pære ind i kroppen min. I hvert fald ikke hvis den ikke kommer ind gjennom munden. Enn den drikkbare sorten da Gia?,dvs. i form av likør unntaksvis? I store nok kvanta så kan vel den påvirke din generelle sinnstilstand skulle jeg tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 1. mai 2012 #74267 Del Skrevet 1. mai 2012 Enn den drikkbare sorten da Gia?,dvs. i form av likør unntaksvis? I store nok kvanta så kan vel den påvirke din generelle sinnstilstand skulle jeg tro? Det er ikke veksthormoner i alkohol. Men jeg liker "bearbeidet" frukt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. mai 2012 #74268 Del Skrevet 1. mai 2012 Heey,en annen trønder,trodde det stort sett var sånne høy på pæra Oslo-folk her inne jeg....godt å vite at vi er fler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74269 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er ikke veksthormoner i alkohol. Men jeg liker "bearbeidet" frukt! Det var vel helst i overført betydning jeg kanskje uttalte meg istad da *hint,hint* Baaah...heller bart enn klysete soss ifra Blærum iallefall! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. mai 2012 #74270 Del Skrevet 1. mai 2012 ... Baaah...heller bart enn klysete soss ifra Blærum iallefall! :gjeiper: Kanskje æ itj fikk fram poenge mitt heilt? fra møllenberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74271 Del Skrevet 1. mai 2012 Kanskje æ itj fikk fram poenge mitt heilt? fra møllenberg Heeeey,misforstod litt istad ja,er vandt til at de fra Oslo bruker det 'uttrykket' imot oss fra før av,siden du er bosatt på Møllenberg så er det vel kanskje ikke så dumt å tippe på at du er student,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. mai 2012 #74272 Del Skrevet 1. mai 2012 Heeeey,misforstod litt istad ja,er vandt til at de fra Oslo bruker det 'uttrykket' imot oss fra før av De er bare misunnelige på vår fantastiske ballklubb siden du er bosatt på Møllenberg så er det vel kanskje ikke så dumt å tippe på at du er student,eller? Ikke så dumt tippet nei, men er nok kun arbeider Liker denne siden av byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2012 #74273 Del Skrevet 1. mai 2012 Møllenberg er kooos! Blir litt trist å skulle flytte fra Rosenborg sånn sett, egentlig. Men studentbolig er studentbolig, og det er litt greiere enn å leie privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74274 Del Skrevet 1. mai 2012 Ikke så dumt tippet nei, men er nok kun arbeider Liker denne siden av byen! Hehehe...kort vei ned til nærmeste og beste vannhull iallefall! (les:solsiden) Møllenberg er kooos! Blir litt trist å skulle flytte fra Rosenborg sånn sett, egentlig. Men studentbolig er studentbolig, og det er litt greiere enn å leie privat. Hmmm...bor du oppe på Rosenborg? I nærheten av den gamle kinoen,eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2012 #74275 Del Skrevet 1. mai 2012 Gamle kinoen? Er ikke det Rosendal? Jeg er så heldig at jeg hører alt som foregår på fotballbanen her oppe. Spesielt når de har turneringer på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74276 Del Skrevet 1. mai 2012 Så utrolig trist med Alexander Dale Oen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. mai 2012 #74277 Del Skrevet 1. mai 2012 Det var en gang et ekorn som hoppet fra tre til tre. Men en dag kom ugla og spiste den snipp snapp snute så var eventyre ute ( snart begynner dere vel å klage over dette også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Shadows Skrevet 1. mai 2012 #74278 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har faktisk aldri vært i Trondheim! Bare kjørt innom, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 1. mai 2012 #74279 Del Skrevet 1. mai 2012 God morgen/ettermiddag (selv om jeg ikke har spist middag!) Sol i verdens fineste by i dag også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 1. mai 2012 #74280 Del Skrevet 1. mai 2012 øøh hvorfor blir jeg så fort innblandet i drama D___D ;<_< >: ((((((( Men akkurat nå for øyeblikket har jeg det bra, jeg fortsetter fra der jeg slapp i går kveld med litt musikk. Det var en gang et ekorn som hoppet fra tre til tre. Men en dag kom ugla og spiste den snipp snapp snute så var eventyre ute ( snart begynner dere vel å klage over dette også ) Men gjør du ikke det for å fremprovosere en reaksjon? Tror forøvrig du må gå tom før noen gidder å klage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg