Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74241 Del Skrevet 1. mai 2012 Now I lay me down to sleep, Pray the lord my soul to keep, And if I die before I wake, Pray the lord my soul to take ? Hehehe....heter ikke ranchen til Michael Jackson never never land eller no sånt? Ikke at jeg vil dit,du får jo ikke ligge ifred og sove der ute,blir jo bare tafsa på av Michael (selv om jeg kanskje er litt eldre enn hans 'foretrukne' aldersnivå)...eller,disse dager er vel det ikke ett problem lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 1. mai 2012 #74242 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei. Aldri vært i denne tråden før, men jeg måtte bare dele noe som hverken er et spørsmål eller et dilemma, bare en fiffig antagelse: Jeg tror at venninna mi er lesbisk og at kjæresten hennes er homofil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2012 #74243 Del Skrevet 1. mai 2012 Chloe-! Kanskje de begge er bifile? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 1. mai 2012 #74244 Del Skrevet 1. mai 2012 Chloe-! Kanskje de begge er bifile? Hoho, den tanken slo meg faktisk ikke! Som sagt er dette bare antagelser. Lett å bli forvirra når hun er mandig, både mentalt og fysisk (veldig bredskuldret, kort hår, mørk stemme, manneklær). Og han hjelper meg med å finne brudekjole og holde liv i tulipanene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 1. mai 2012 #74245 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Det var noen tafsete damer på byen i går. Hahaha! Hun ene begynte å kysse meg helt plutselig og kalte meg den søteste/peneste gutten. En annen synes tydeligvis det var gøy å beføle ballene mine. I det jeg sitter i drosjen på vei hjem for å sove får jeg sms av en annen om å komme på fuck til leiligheten hennes. Herregud, hva skjer med kvinnfolk om dagen? Våryre much? Endret 1. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 1. mai 2012 #74246 Del Skrevet 1. mai 2012 Haha Pene Sko Er ikkje anna å seie enn at du har draget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74247 Del Skrevet 1. mai 2012 Det var noen tafsete damer på byen i går. Hahaha! Hun ene begynte å kysse meg helt plutselig og kalte meg den søteste/peneste gutten. En annen synes tydeligvis det var gøy å beføle ballene mine. I det jeg sitter i drosjen på vei hjem for å sove får jeg sms av en annen om å komme på fuck til leiligheten hennes. Herregud, hva skjer med kvinnfolk om dagen? Våryre much? Det var meg!! Neida! Men jeg leste et sted at kvinner blir våryre i april/mai, mens menn blir ikke yre før i aug. Stemmer det med deres erfaringer?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74248 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei. Aldri vært i denne tråden før, men jeg måtte bare dele noe som hverken er et spørsmål eller et dilemma, bare en fiffig antagelse: Jeg tror at venninna mi er lesbisk og at kjæresten hennes er homofil. For et artig par. Kanskje de er hverandres skalkeskjul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74249 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg må slutte å våkne så tidlig! I hvert fall når jeg ikke får sove igjen! Jaja, stod opp rundt fem tror jeg, så nå har jeg jobbet med eksamen i litt over en time, spist frokost, drukket kaffe, sett på videoer på YouTube og skal jobbe videre med eksamen. Så legger jeg meg vel nedpå litt igjen litt seinere. Det er så praktisk å være student uten barn! Sove når man vil, være oppe så lenge man vil. Ikke klar for arbeidslivet på noen år til, tror jeg Oi, du har fått gjort mye! Og klokka er ikke 11 en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 1. mai 2012 #74250 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) Det var meg!! Jøss! Det var en rar måte å hilse på tenkte jeg. Hahaha! Men neste gang kan du godt presentere deg ordentlig før du begynner å forsyne deg av fruktfatet. EDIT: Hun som klådde på ballene mine kunne godt vært deg, for hun var i det minste blond og sånn cirka i din aldersgruppe, slik jeg tolket det. Endret 1. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74251 Del Skrevet 1. mai 2012 Jøss! Det var en rar måte å hilse på tenkte jeg. Hahaha! Men neste gang kan du godt presentere deg ordentlig før du begynner å forsyne deg av fruktfatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74252 Del Skrevet 1. mai 2012 Aaaaahhh!!! Gamle Jelly har ligget og bakt seg ute i sola på terrassen sin! Lurer sløvt på om jeg skal labbe bort på butikken (som har åpent røddager) og kjøpe årets første is... Hadde bare alle dager kunne vært slik så hadde jeg ikke klaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74253 Del Skrevet 1. mai 2012 Enda en 14-åring har blitt voldtatt på fest på festningen. Hvor mange må til før politiet åpner Marinen som er bedre belyst? Hun sol ble voldtatt i fjor tok livet av seg etter noen uker. Og Adressa skriver at de ikke en gang har fått tak i foreldrene til denne nattens offer! Jeg må slutte å lese nyheter når jeg våkner midt på natten. Synes det er så fælt at vg bruker "angivelig voldtekt" og "angivelig åsted". Det får det til å høres ut som jenta lyver. De skriver jo at politiet ser på det som en reel voldtekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2012 #74254 Del Skrevet 1. mai 2012 Oi, du har fått gjort mye! Og klokka er ikke 11 en gang. Jeg fikk ikke sove lenger, så da kan jeg like greit være litt effektiv! Merkelig nok dalte effektiviteten rundt 9:30 Jøss! Det var en rar måte å hilse på tenkte jeg. Hahaha! Men neste gang kan du godt presentere deg ordentlig før du begynner å forsyne deg av fruktfatet. EDIT: Hun som klådde på ballene mine kunne godt vært deg, for hun var i det minste blond og sånn cirka i din aldersgruppe, slik jeg tolket det. Jeg liker at du skriver "slik jeg tolket det" Neste gang får du spørre om hun har en tafseavtale! Aaaaahhh!!! Gamle Jelly har ligget og bakt seg ute i sola på terrassen sin! Lurer sløvt på om jeg skal labbe bort på butikken (som har åpent røddager) og kjøpe årets første is... Hadde bare alle dager kunne vært slik så hadde jeg ikke klaget Tenk så digg det hadde vært! Men kanskje bittelitt kjedelig i lengden. Kanskje? Synes det er så fælt at vg bruker "angivelig voldtekt" og "angivelig åsted". Det får det til å høres ut som jenta lyver. De skriver jo at politiet ser på det som en reel voldtekt. Helt enig! Uff. Håper virkelig at de fikk tak i foreldrene hennes etter hvert! Stakkars jente. Husker moren til hun som ble voldtatt i fjor skrev et langt og fælt leserbrev i Adressa om hvor vondt datteren hadde hatt det før hun til slutt ikke orket mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. mai 2012 #74255 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) EDIT: Hun som klådde på ballene mine kunne godt vært deg, for hun var i det minste blond og sånn cirka i din aldersgruppe, slik jeg tolket det. øyh! Jeg må fortsatt vise leg når jeg kjøper vin altså! Endret 1. mai 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 1. mai 2012 #74256 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg liker at du skriver "slik jeg tolket det" Neste gang får du spørre om hun har en tafseavtale! Det er ikke så lett å beregne eksakt alder i et mørkt lokale når klokka nærmer seg halv to og man selv er litt brisen. Jeg var egentlig på vei ut og ble dermed litt forfjamset, naturlig nok. Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 1. mai 2012 #74257 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) øyh! Jeg må fortsatt vise leg når jeg kjøper vin altså! Men alvorlig talt, Mynona. Var det faktisk deg jeg "hilste" på i natt, eller? Endret 1. mai 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74258 Del Skrevet 1. mai 2012 Tenk så digg det hadde vært! Men kanskje bittelitt kjedelig i lengden. Kanskje? Joda,men om alternativene er regn,snø eller kulde,(ofte tilfelle i trøndelag) så foretrekker jeg faktisk dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2012 #74259 Del Skrevet 1. mai 2012 Isj, ikke snakk! Jeg bor i Trondheim og er overlykkelig over at det faktisk er sol nå! Så lei drittværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 1. mai 2012 #74260 Del Skrevet 1. mai 2012 Heey,en annen trønder,trodde det stort sett var sånne høy på pæra Oslo-folk her inne jeg....godt å vite at vi er fler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg