Rumle Skrevet 30. april 2012 #74221 Del Skrevet 30. april 2012 Jaja, sånn kan det gå! Var det en hyggelig kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 30. april 2012 #74222 Del Skrevet 30. april 2012 Det var en gang en mann som stod bak en kvinne Kvinnen bøyde seg ned og mannen hoppet bukk over henne snipp snapp snute så var eventyre ute Jeg trodde det skulle komme noe snuskete etter den første linjen, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 30. april 2012 #74223 Del Skrevet 30. april 2012 Jaja, sånn kan det gå! Var det en hyggelig kveld? Absoludt! Men jeg gleder meg ikke helt til elektrolyttbalansen imorgen..... Hmmmm. jeg kan vidst stadig treffe de riktige tastene når jeg skriver....astonishing.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 30. april 2012 #74224 Del Skrevet 30. april 2012 Hehe, en litt beruset herr Giacomo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. april 2012 #74225 Del Skrevet 30. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. mai 2012 #74226 Del Skrevet 1. mai 2012 *Sette frem en stor mugge med vann på nattbordet til Gia* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 1. mai 2012 #74227 Del Skrevet 1. mai 2012 Får vel komme meg i seng jeg også. Skal hjem til mamma og pappa til mat så da blir det masse mat Natti natt alle hyggelige og snille brukere i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 1. mai 2012 #74228 Del Skrevet 1. mai 2012 Hehe, en litt beruset herr Giacomo? Det vilde ikke være pent å si nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74229 Del Skrevet 1. mai 2012 Natta Rolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. mai 2012 #74230 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg er i ferd med å utvikle tourettesyndrom fordi bilen jeg kjøpte for en måned siden ikke vil starte, og ingenting av det elektriske virker med unntak av vindusviskere som begynner å stopper helt uten grunn... Vuderer å forlange Volvoen min tilbake så sint jeg er på dette franske faenskapet! Første feil: Du kjøpte fransk drit. jeg lurte på hvor det hadde blitt av deg ja rofl så det var jo fint du dukka opp! det er litt rart at du ikke titter innom her på et par dager Enig! Fordi det er umotståelig! Nå er smash, popcorn og kokos kubbe observert på Bunnpris og. Vi har på Iiiiicaaaa! *sende til Rumle* Now I lay me down to sleep, Pray the lord my soul to keep, And if I die before I wake, Pray the lord my soul to take ? HerrNs respons: Metallica!! Gangen ferdigmalt, første "porsjon" med takkekort klare til levering, og : ninja: etter muffinsbrett hos mamsen imorra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74231 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei FruuuuuN! På Ica?!!! Jeg skal jo ikke kjøpe sjokolade jo ... eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74232 Del Skrevet 1. mai 2012 Nu er det jooooooooooooooooo mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matmet Skrevet 1. mai 2012 #74233 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg har utviklet bedre selvtilitt i dag VELDIG mye bedre selvtilitt ! Kanskje blir det mann av meg også snart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. mai 2012 #74234 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei FruuuuuN! På Ica?!!! Jeg skal jo ikke kjøpe sjokolade jo ... eller Kjøpe til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74235 Del Skrevet 1. mai 2012 Jaaaa, må visst det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. mai 2012 #74236 Del Skrevet 1. mai 2012 Nei nu får jeg prøve å sove ... Natta folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. mai 2012 #74237 Del Skrevet 1. mai 2012 God natt, Rumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2012 #74238 Del Skrevet 1. mai 2012 Enda en 14-åring har blitt voldtatt på fest på festningen. Hvor mange må til før politiet åpner Marinen som er bedre belyst? Hun sol ble voldtatt i fjor tok livet av seg etter noen uker. Og Adressa skriver at de ikke en gang har fått tak i foreldrene til denne nattens offer! Jeg må slutte å lese nyheter når jeg våkner midt på natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2012 #74239 Del Skrevet 1. mai 2012 Jeg må slutte å våkne så tidlig! I hvert fall når jeg ikke får sove igjen! Jaja, stod opp rundt fem tror jeg, så nå har jeg jobbet med eksamen i litt over en time, spist frokost, drukket kaffe, sett på videoer på YouTube og skal jobbe videre med eksamen. Så legger jeg meg vel nedpå litt igjen litt seinere. Det er så praktisk å være student uten barn! Sove når man vil, være oppe så lenge man vil. Ikke klar for arbeidslivet på noen år til, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 1. mai 2012 #74240 Del Skrevet 1. mai 2012 Leste også om den 14-åringen. Tragisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg