Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Damn det var mye kvister! Svær busk du har?

Ikke kjøpt så mye fancy der da det ikke var så bra på svenske handel i forhold til der jeg var sist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Det kom en pus snikende i vinduet. Så veldig ut som den hadde tenkt å komme helt inn men det ble vist for skummelt :fnise:

Så 2 rødrever på turen. Hadde så lyst å kose med en av de!

Hvorfor er det jordskjelv der eplebit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøpt så mye fancy der da det ikke var så bra på svenske handel i forhold til der jeg var sist :(

Ikke en ny kjøkkendings en gang??

det er jordskjelv på stue taket mitt.

Hvorfor?? Lokalt jordskjelv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi venninen til hun som bor oppe, som nå bor der midlertidig har to barn som og bor der så løper frem og tilbake. Detter litt, hopper litt osv.

Hehe fine pus :) Min pus ble utsøtt igår. Det satt 5 katter og stirret på henne til hun gikk. Stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har jo en hel hekk! Tenk all den bringebærlikøren han kommer til å lage i sommer! :daane:

Var det gøy på tur, selv om du ikke fikk kjøpt så mye da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaah hvorfor er sjokolade såååååå godt? :bond:

Fordi det er umotståelig! Nå er smash, popcorn og kokos kubbe observert på Bunnpris og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er umotståelig! Nå er smash, popcorn og kokos kubbe observert på Bunnpris og.

Hva?!! Jeg har ikke observert det noen steder, og jeg tenker at det kanskje er like bra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett annet en smash og det var jo den mega posen med ingenting i! Duste ting!

Ooo så mye bringebær! Tror jeg må komme spise :jepp:

Hihi, stakkars pusen din eplebit. De andre lei at hun sjefer de sikkert :fnise: Kjekt på tur selv om jeg ikke fikk kjøpt det jeg ville og det var litt drama fra en av de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovte å ta bilde av påskepyntingen på Rådhusplassen til deg Rumle. For lenge siden. Nå har jeg husket å ta bilde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva?!! Jeg har ikke observert det noen steder, og jeg tenker at det kanskje er like bra :ler:

Jeg tror jeg har laser øyne når det kommer til å scanne butikker for sjokolade.

Hehe, stakkars dumme katten min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovte å ta bilde av påskepyntingen på Rådhusplassen til deg Rumle. For lenge siden. Nå har jeg husket å ta bilde.

Ååååhh?!! :hoppe: Så gøy!

Jeg tror jeg har laser øyne når det kommer til å scanne butikker for sjokolade.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

ååå som jeg gleder meg til å flytte :) Innrede et helt hus som bare er mitt!! (og typen sitt).

Ser for meg at feriepenger og skattepenger forsvinner på ikea i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns dere den Smash posen med fudge er god?

Har prøvd den likte den ikke no særlig,syns faktisk den vanlige smash'en

er bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

er det fudge på selve smashen? eller er smashen slik som den alltid har vært, så er det fudgebiter som dingler rundt i posen for seg selv rundtomkring smashen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...