Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eplebit! Du har vært på Cuba, din heldiggris! Var det fantastisk? Jeg har så lyst å dra dit en gang :rodmer:

Ikke vært på Cuba :( Men vil dit. Jeg har vært i Vietnam da, og Brasil, Argentina og Chile. Teller det?

Endret av eplebit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vært på Cuba :( Men vil dit. Jeg har vært i Vietnam da, og Brasil, Argentina og Chile. Teller det?

Åhh! Da leste jeg feil i ordleken, sorry! :fnise:

Er sikker på at det er flotte steder, ja! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går i underlig mønster mot meg, de planlegger heølt GARANTERT et angrep!!!!! Væææææææææææh!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edderkopper er ikke skumle, biller og stankelbein derimot :sjokk:

Endret av eplebit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edderkopper er ikke skumle, biller og stankelbein derimot :sjokk:

Jooo de er kjempeskumle!!!!!!!!!!!! *grøss* Stankelbein også! Helt grusomme!

Biller er ganske skumle også, men jeg har dog litt høyere terskel for de enn de grusomme edderkoppdyrene! :haar:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min store frykt og skrekk er kakerlakker. Jeg får frysninger over hele meg av sånne, føler det klør og jeg syns jeg hører rasling hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er livredd de små edderkoppene, som ikke finnes i norge. de er de giftige. de svære er sjeldent farlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle edderkopper er forferdelige! :opplyser:

Jeg var i Spania en gang hvor det var så mye kakkelakker at det knaste skikkelig mye under føttene når vi var ute på natten og gikk, det var rimelig heftig :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alle edderkopper er forferdelige! :opplyser:

Jeg var i Spania en gang hvor det var så mye kakkelakker at det knaste skikkelig mye under føttene når vi var ute på natten og gikk, det var rimelig heftig :haar:

:daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...