Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Can I visit, Jelly?

Jepp,bare svipp bortom når du føler for det,husk bare å ta med masse

solkrem og hula-hula skjørt (obligatorisk antrekk her nede)

åja,og masse kaker,det er ett lite stykke bort til næreste butikk... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

overfallsonanert? steike, den må jeg prøve - akkurat den har jeg gått glipp av i løpet av mine elleville streker :(

Jeg er blitt overfaldsfellatert en gang i tiden. Det kan anbefales! (Men det var ikke første gangen jeg møtte hende, altså....)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt overfaldsfellatert en gang i tiden. Det kan anbefales! (Men det var ikke første gangen jeg møtte hende, altså....)

haha, høres egentlig sjarmerende ut!

Jeg har opplevd noe nesten lignende, men jeg tok hintet da hun åpnet beltet og buksen min ^^

greit at jeg kan være litt sen i oppfattelsen, men når det er blod i bamsen så er jeg med på hva leken går i ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begyndt på bringebærhekken. Men så måtte jeg på jobb.

1. mai er havejobbedag. Med min adresse, er jeg forpliktet til slikt!

Yay! :duskedame:

Nå må du huske å kun ta kvister som er ødelagte da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til stedøtres konfirmasjon, men det er hyggelig alikevel! :jepp: Veldig koselig at de ville ha meg til å bake. Meg og bestemor!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal dokumenteres ja! :jepp:

Og sikles over her inne :lur: (håper jeg da..) Må bare få meg fancy muffinsbrett så jeg får alle like pene.. :sjenert: Synes muffinsformer sklir så lett ut og blir ujevne i kanten. Ikke pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert en god investering for deg uansett, du som baker så mye :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yay! :duskedame:

Nå må du huske å kun ta kvister som er ødelagte da! :)

Jeg tar bare de som er tørre og ikke har antydning til grønt. Det er skummelt allikevel.

I tillegg har jeg fått rettet opp mitt nyeste epletre, som la seg nesten helt ned i fjor høst. Det er snart tid for årets første plenklipp.

Har du glade havedager, Rumle? Gnistrer det av chrysantemum og lotus i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar bare de som er tørre og ikke har antydning til grønt. Det er skummelt allikevel.

I tillegg har jeg fått rettet opp mitt nyeste epletre, som la seg nesten helt ned i fjor høst. Det er snart tid for årets første plenklipp.

Har du glade havedager, Rumle? Gnistrer det av chrysantemum og lotus i livet?

Jeg tror det går bra! :)

Hvordan rettet du opp epletreet? Altså hva bruker du? Jeg har ett som jeg har prøvd å rette opp med en gren de siste årene (som stiver av), men jeg klarte å knekke den i høst da jeg ble litt overivrig på å presse treet enda mer rett :sukk: Så nå har det stått vinteren igjennom uten avstivning. Vet ikke helt hva jeg skal prøve nå ...

Har ikke vært så mye i hagen de siste dagene, har vært travel med diverse annet. Men, håper å få vært mye ute og jobbe i uken som kommer - ligger litt på etterskudd ser jeg :sjenert: så det er nok å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...