Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Så gøy med cupcake-bestilling FruN!

Jupp! Og det beste er at jeg står fritt til å spise de selv i selskapet :lur:

Grattis og ja takk. :skaal:

Jeg har forresten blitt A kjendis helt uten at jeg har merket det!

Woho! Grattis til deg og, Mynona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Jeg har begyndt på bringebærhekken. Men så måtte jeg på jobb.

1. mai er havejobbedag. Med min adresse, er jeg forpliktet til slikt!

Oslo beste vestkant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øøyhh...det er ikke før imorra at episode nr. 5 er tilgjengelig (tror jeg) :)

Jeg ser på sesong 1 :) Har ikke kommet til sesong 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er meldt 17 grader på tirsdag og 19 grader på onsdag!! :sol: DEEEILIG!

oiioiii! ypperlig :nigo: på tirsdag skal jeg jo inn til byen og forhåpentligvis nyte sola, men nå skal jeg jo garantert nye sola :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oiioiii! ypperlig :nigo: på tirsdag skal jeg jo inn til byen og forhåpentligvis nyte sola, men nå skal jeg jo garantert nye sola :sol:

Jeg tenkte meg kanskje ut på landet for å sitte på terrassen til mor&far jeg. Kanskje bikinien skal på for første gang i år. Hvertfall overdelen!

Det kan kanskje virke som eplebit var enig da, så dere er muligens to :opplyser:

Det var da enda godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg tenkte meg kanskje ut på landet for å sitte på terrassen til mor&far jeg. Kanskje bikinien skal på for første gang i år. Hvertfall overdelen!

been there done that :nigo:

det er på tide det nå My :jepp:

du har ikke fri, har du?:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda har fri, men har jo eksamen om 1,5 uke, så helt fri blir det ikke. Må lese og få klarhet i litt ting. Men jobber best under press, så da går det sikkert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Hva er jeg enig i? :)

Jeg tror kanskje det beste er å bare ignorere meg for tiden. Elendig døgnrytme og kaffe + sukker intravenøst :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

flyr du rundt som en duracellkanin med dynamitt i stumpen du eller hog?

:fnise:

Duracellfolka baserte den kaninen på formen jeg er i for tiden :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Skitten pique

I got a dig bick... Hva leste du? You perverted mind :nei:

Jeg skal på minnestund til uka.. en annen i familien kappet av tommelen på samme dag som dødsfallet.

Mye greier som skjedde lørdag altså.

Nattaaa :natti:

Endret av Skitten pique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Jeg føler meg og litt duracell for tiden, mtp at jeg trener gj.snittlig to ganger daglig - og når man har det skrall er det godt med en tur ut.

En dag uten trening er en dag uten mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo nesten bare dårlig gjort da pene sko? du kunne jo kanskje ha sagt at det ikke passer idag? det er jo hennes problem at hun satt seg på toget først....

Nja, jeg synes jeg var eksemplarisk, faktisk. Jeg spanderte middag, pratet om hverandres hverdag, null flørting fra min side og fortalte tidlig at jeg kun traff henne som en venn, ikke noe mer. Jeg gjorde det klart at jeg ikke føler noen gnist. Jeg sa også at jeg ville satt stor pris på om jeg fikk beskjed før hun plutselig står på døren.

Hun ville mer i kveld, men det sa jeg stopp til. Først heiv hun seg over meg og kysset meg. Så dro hun av meg buksene og begynte å onanere meg, men da dro jeg buksene på plass igjen og sa at nok får være nok. Hun var ustyrlig. Der etter reiste hun motvillig hjem igjen. For å ikke være helt drittsekk tilbød jeg meg å betale reisen hennes, og det synes hun var snilt av meg. Jeg fulgte henne ned og forklarte på nytt at jeg kun ønsket å treffe henne som venn, og ikke noe mer. Takket for kvelden og sa god natt.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Nja, jeg synes jeg var eksemplarisk, faktisk. Jeg spanderte middag, pratet om hverandres hverdag, null flørting fra min side og fortalte tidlig at jeg kun traff henne som en venn, ikke noe mer. Jeg gjorde det klart at jeg ikke føler noen gnist. Jeg sa også at jeg ville satt stor pris på om jeg fikk beskjed før hun plutselig står på døren.

Hun ville mer i kveld, men det sa jeg stopp til. Først heiv hun seg over meg og kysset meg. Så dro hun av meg buksene og begynte å onanere meg, men da dro jeg buksene på plass igjen og sa at nok får være nok. Hun var ustyrlig. Der etter reiste hun motvillig hjem igjen. For å ikke være helt drittsekk tilbød jeg meg å betale reisen hennes, og det synes hun var snilt av meg. Jeg fulgte henne ned og forklarte på nytt at jeg kun ønkset å treffe henne som venn, og ikke noe mer. Takket for kvelden og sa god natt.

:overrasket:

for en fantastisk måte å drite seg ut på :skratte:

jeg fikk assiasjoner til en viss paradise hotel deltagere som prøvde og prøvde seg på gutten, men ble så innmari avvist, men bare prøvde seg igjen... blir flau over folk som virkelig ikke klarer å fatte hintet..ikke en gang direkte tale :overrasket:

det blir nok heldigvis stille fra hennes side nå tror jeg..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...