Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Aaaaaahhh!!!...Jellybelly har tatt frem terrassemøblene nå! (for de av oss som er så heldige

at vi har terasse)blæh..blæh..:nigo: *går og slenger seg i liggestolen* :briller:

*fikser seg en smoothie først*

Endret av Jellybean78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannee

Det gjør jeg og! Har tenkt å ta med bøkene ut i sola om ikke så lenge.

Hvordan går det med skulderen?

Det går mye bedre. Er litt sår og slikt, men virker som om det gror bra :) Kos deg i sola med bøkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN!!! Nå får jeg visst besøk uten forvarsel. Helvete, altså. Leiligheten ser litt crash ut akkurat nå, og jeg rekker ikke å rydde, og hun ønsker sannsynligvis å overnatte hos meg.

Overnatter hun får hun falske forhåpninger og sender jeg henne hjem igjen på toget er jeg en svær drittsekk, men hun kunne da for svarte svingende spurt før hun setter seg på toget. AH!!!

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Joda,du har rett Noz...sjelden jeg sier nei,stort sett om det kræsjer med noe

annet jeg skal da.

Det er vel mest sånn graving og løfting av tunge ting hun trengte hjelp til...

Blir godt å komme seg ut i finværet også,sola skinner her,og det føles litt varmt..

(noe som er mangelvare her oppe i trøndelag,tro meg).

Har du ikke ett nært forhold til moren din? (om jeg leste det du skrev rett)

snille jelly :)

joda, jeg har et alldeles ypperlig bra forhold til mamma jeg.

det kunne faktisk ikke vært bedre :rodmer:

Ja det vil jeg påstå. Formen er mye bedre, klær sitter litt bedre på og jammen trur jeg ikke de har forsvunnet ca 5 kg på vekta også...

Også har jeg plutselig litt muskler her og der :)

oiii :)

men man skal være litt forsiktig med å trekke for mange positive konklusjoner ut fra kuren enda, for man bør kanskje vente å se hvor raskt en evt går opp igjen? kankjeee?

det er ofte det som er, at når kuren er ferdig og man begynner å spise bare sunn mat i stedenfor shaker, eller slutter med piller, så har vekta en tendens til å øke litt igjen.

mener ikke å være en gledesdreper altså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det var jo nesten bare dårlig gjort da pene sko? du kunne jo kanskje ha sagt at det ikke passer idag? det er jo hennes problem at hun satt seg på toget først....

jeeeeg epleeee :strix:

:fnise:

er jo samme størrelse og greier :fnise:

eller, Mynona er også samme størrelse som oss, så kanskje hun trenger?

hvorfor skal du gi bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er klær jeg bare ikke bruker av ulike grunenr, selv om det ikke er noe galt med de. Er ikke stygge klær :) Tenker at andre kan ha mer glede av de enn meg. Kom innom når du er i området :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm litt av hvert! Topper, gensere, shorter, noe shortser? skjerf, tørkler osv. Har gitt bort litt allerede. hadde en vennine her idag som tok med en bærepose hjem hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått kakebestilling til konfirmasjon!

Cupcakes! Så nå er det bare å sette igang med sprøytestrening! (det hørtes virkelig feil ut...) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm litt av hvert! Topper, gensere, shorter, noe shortser? skjerf, tørkler osv. Har gitt bort litt allerede. hadde en vennine her idag som tok med en bærepose hjem hehe!

Om du har noe undertøy å bli kvitt,finnes det mange flotte sider hvor hyggelige menn betaler godt for dem, så lenge de er uvaska etter bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om du har noe undertøy å bli kvitt,finnes det mange flotte sider hvor hyggelige menn betaler godt for dem, så lenge de er uvaska etter bruk.

ysj driver ikke med slikt. Æsj, det er egentlig ganske ekkelt syns jeg. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Snakker du av personlig erfaring siden du vet de er hyggelige Yme? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ysj driver ikke med slikt. Æsj, det er egentlig ganske ekkelt syns jeg. hehe.

Jeg hadde lett solgt mitt brukte undertøy for 800 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...