Jellybean78 Skrevet 29. april 2012 #73941 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) Aaaaaahhh!!!...Jellybelly har tatt frem terrassemøblene nå! (for de av oss som er så heldige at vi har terasse)blæh..blæh.. *går og slenger seg i liggestolen* *fikser seg en smoothie først* Endret 29. april 2012 av Jellybean78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 29. april 2012 #73942 Del Skrevet 29. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 29. april 2012 #73943 Del Skrevet 29. april 2012 Det gjør jeg og! Har tenkt å ta med bøkene ut i sola om ikke så lenge. Hvordan går det med skulderen? Det går mye bedre. Er litt sår og slikt, men virker som om det gror bra Kos deg i sola med bøkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 29. april 2012 #73944 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) FAEN!!! Nå får jeg visst besøk uten forvarsel. Helvete, altså. Leiligheten ser litt crash ut akkurat nå, og jeg rekker ikke å rydde, og hun ønsker sannsynligvis å overnatte hos meg. Overnatter hun får hun falske forhåpninger og sender jeg henne hjem igjen på toget er jeg en svær drittsekk, men hun kunne da for svarte svingende spurt før hun setter seg på toget. AH!!! Endret 29. april 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 29. april 2012 #73945 Del Skrevet 29. april 2012 Så slitsomt Pene sko. Jeg misliker uventa besøk, sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. april 2012 #73946 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg gir bort masse masse klær. Hvem vil ha??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. april 2012 #73947 Del Skrevet 29. april 2012 Joda,du har rett Noz...sjelden jeg sier nei,stort sett om det kræsjer med noe annet jeg skal da. Det er vel mest sånn graving og løfting av tunge ting hun trengte hjelp til... Blir godt å komme seg ut i finværet også,sola skinner her,og det føles litt varmt.. (noe som er mangelvare her oppe i trøndelag,tro meg). Har du ikke ett nært forhold til moren din? (om jeg leste det du skrev rett) snille jelly joda, jeg har et alldeles ypperlig bra forhold til mamma jeg. det kunne faktisk ikke vært bedre Ja det vil jeg påstå. Formen er mye bedre, klær sitter litt bedre på og jammen trur jeg ikke de har forsvunnet ca 5 kg på vekta også... Også har jeg plutselig litt muskler her og der oiii men man skal være litt forsiktig med å trekke for mange positive konklusjoner ut fra kuren enda, for man bør kanskje vente å se hvor raskt en evt går opp igjen? kankjeee? det er ofte det som er, at når kuren er ferdig og man begynner å spise bare sunn mat i stedenfor shaker, eller slutter med piller, så har vekta en tendens til å øke litt igjen. mener ikke å være en gledesdreper altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. april 2012 #73948 Del Skrevet 29. april 2012 det var jo nesten bare dårlig gjort da pene sko? du kunne jo kanskje ha sagt at det ikke passer idag? det er jo hennes problem at hun satt seg på toget først.... jeeeeg epleeee er jo samme størrelse og greier eller, Mynona er også samme størrelse som oss, så kanskje hun trenger? hvorfor skal du gi bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. april 2012 #73949 Del Skrevet 29. april 2012 Fordi det er klær jeg bare ikke bruker av ulike grunenr, selv om det ikke er noe galt med de. Er ikke stygge klær Tenker at andre kan ha mer glede av de enn meg. Kom innom når du er i området :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. april 2012 #73950 Del Skrevet 29. april 2012 hva slags klær snakker vi om da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. april 2012 #73951 Del Skrevet 29. april 2012 Hmm litt av hvert! Topper, gensere, shorter, noe shortser? skjerf, tørkler osv. Har gitt bort litt allerede. hadde en vennine her idag som tok med en bærepose hjem hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 29. april 2012 #73952 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg gir bort masse masse klær. Hvem vil ha??? Jeg mistenker at du ikke har så mye i min størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. april 2012 #73953 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg mistenker at du ikke har så mye i min størrelse? Haha meget mulig du har rett der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. april 2012 #73954 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg har fått kakebestilling til konfirmasjon! Cupcakes! Så nå er det bare å sette igang med sprøytestrening! (det hørtes virkelig feil ut...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 29. april 2012 #73955 Del Skrevet 29. april 2012 Trent mye,masse,lenge,stiv og støl...men det må til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. april 2012 #73956 Del Skrevet 29. april 2012 Hmm litt av hvert! Topper, gensere, shorter, noe shortser? skjerf, tørkler osv. Har gitt bort litt allerede. hadde en vennine her idag som tok med en bærepose hjem hehe! Om du har noe undertøy å bli kvitt,finnes det mange flotte sider hvor hyggelige menn betaler godt for dem, så lenge de er uvaska etter bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. april 2012 #73957 Del Skrevet 29. april 2012 Om du har noe undertøy å bli kvitt,finnes det mange flotte sider hvor hyggelige menn betaler godt for dem, så lenge de er uvaska etter bruk. ysj driver ikke med slikt. Æsj, det er egentlig ganske ekkelt syns jeg. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 29. april 2012 #73958 Del Skrevet 29. april 2012 For 10 årsiden gikk jeg på en Jødisk gudstjenste i Krakow. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 29. april 2012 #73959 Del Skrevet 29. april 2012 Om du har noe undertøy å bli kvitt,finnes det mange flotte sider hvor hyggelige menn betaler godt for dem, så lenge de er uvaska etter bruk. Snakker du av personlig erfaring siden du vet de er hyggelige Yme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 29. april 2012 #73960 Del Skrevet 29. april 2012 ysj driver ikke med slikt. Æsj, det er egentlig ganske ekkelt syns jeg. hehe. Jeg hadde lett solgt mitt brukte undertøy for 800 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg