Gjest Tekola Skrevet 29. april 2012 #73921 Del Skrevet 29. april 2012 God morgen, Gia! Jeg liker å tro at han gjør det, i hvert fall. Det er helt nydelig ute i dag ! Solskinn, vindstille og faktisk litt varme i lufta. Deilig! Det skal jeg! De er tidlig ute i år, men det er nok fordi snøen smeltet så tidlig. Kaffe til alle som titter innom på morgenkvisten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 29. april 2012 #73922 Del Skrevet 29. april 2012 GOd morgen alle sammen:) Jeg er litt sjokkert over at jeg har stått opp kl halv 9 på en søndag... men nå vurderer jeg å gjøre det beste ut av det å ta en skikkelig morgentur i sola med hunden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 29. april 2012 #73923 Del Skrevet 29. april 2012 Blæææææh!!.....fremdeles trøtt Nuvel...en ny dag truer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 29. april 2012 #73924 Del Skrevet 29. april 2012 Er ikke jeg som står opp først lenger merker jeg. Flinke dere er! God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 29. april 2012 #73925 Del Skrevet 29. april 2012 Livet innebærer dårlige sider ved seg som man før eller siden møter på, fordi livet bringer vondt og godt med seg. Jeg har sett en del av disse mindre gode sidene i det siste, og håper derfor at dere forstår meg dersom jeg "pensjonerer" meg litt - selv om det ikke er det rette ordet. Men - hvis jeg er her sjeldent, eller om det virker som det er lite futt i meg, så vet dere hvorfor. Kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok ikke til å klare å stikke herfra, det er så fort gjort å dra en tur innom når man er på PC-en. ~ Selv med dine knappe en meter og seksti centimeter, var du et stort menneske - det du etterlater etter deg - og minnene alle har fra deg er bare godt. rip Åh kjære deg SP! Jeg føler virkelig med deg! Stor til deg! Livet har gode og vonde sider. Jeg forstår at du har behov for å trekke deg bort litt, men husk at du alltid er velkommen her, og at du har gode innspill i denne tråden, og ellers her på KG også. Jeg kommer i ihvertfall til å savne deg. Må jo ha en Barca-lover her inne, ikke sant? Uansett, lykke til inn i de utfordringene du har og møter. Jeg har selv opplevd å miste noen veldig nært, og det er fortsatt veldig vanskelig. Bare å send meg en PM om du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 29. april 2012 #73926 Del Skrevet 29. april 2012 Frokosten er servert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 29. april 2012 #73927 Del Skrevet 29. april 2012 Hehe! Egg må man ha når det er søndag! Nå skal jeg straks i gang med å trene den aller siste dagen av ripped in 30 (Og da har jeg vært igjennom både 30 days shred og ripped in 30 siden vinterferien!) Woho!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 29. april 2012 #73928 Del Skrevet 29. april 2012 Da må du legge ut ett 'ripped' bilde av deg selv etterpå Husky! Forventer å se vaskebrett altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 29. april 2012 #73929 Del Skrevet 29. april 2012 Haha, er ikke på noe vaskebrett nei :gjeiper: Men nå klarer jeg å ta skikkelige push-ups, og balansen min har blitt 1000 ganger bedre! Og i morra begynner jeg på No more trouble zones, 6 week six-pack og banish fat boost metabolism (må bare finne ut hvordan jeg skal fordele de utover uka og hvor jeg skal legge inn hviledager). Kanskje det kommer et ripped bilde når jeg har gått på de et par måneder :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 29. april 2012 #73930 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg må vaske i dag............Men jeg har ikke lyst.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. april 2012 #73931 Del Skrevet 29. april 2012 Fixxed! du din pøbel husly-funka 30days? corto: har du ingen fru som tar seg av vaskingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. april 2012 #73932 Del Skrevet 29. april 2012 *Klapp på skulderen til seg selv* - løste alle oppgavene på eksamenscaset i går. Så nå gjenstår analyse og gjetting av hvilke spm vi kan få på eksamen, og løse det på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 29. april 2012 #73933 Del Skrevet 29. april 2012 Usssjjj!!.....mamma ringer og maser om hjelp til hagearbeid! Grave hull til rosebusker og stelling av blomsterbed. stakkarslige greier,hvor nedverdigende kan det bli for en voksen kar... (ja,ja hun lovte vafler som plaster på såret da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. april 2012 #73934 Del Skrevet 29. april 2012 så flink du er mynona as allways! være snill å hjelpe mamman din da Jelly! Mødre er trossalt det kjæreste man har (desverre ikke for alle riktignok men ) men jeg forstår at det ikke heeeelt er drømmejobben å luke i hagen.. nesten litt rart at hun spurte deg i det hele tatt enkli skulle likt å se min mammsru spørre storebroren min om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 29. april 2012 #73935 Del Skrevet 29. april 2012 Joda,du har rett Noz...sjelden jeg sier nei,stort sett om det kræsjer med noe annet jeg skal da. Det er vel mest sånn graving og løfting av tunge ting hun trengte hjelp til... Blir godt å komme seg ut i finværet også,sola skinner her,og det føles litt varmt.. (noe som er mangelvare her oppe i trøndelag,tro meg). Har du ikke ett nært forhold til moren din? (om jeg leste det du skrev rett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 29. april 2012 #73936 Del Skrevet 29. april 2012 du din pøbel husly-funka 30days? corto: har du ingen fru som tar seg av vaskingen da? Ja det vil jeg påstå. Formen er mye bedre, klær sitter litt bedre på og jammen trur jeg ikke de har forsvunnet ca 5 kg på vekta også... Også har jeg plutselig litt muskler her og der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 29. april 2012 #73937 Del Skrevet 29. april 2012 (endret) For et fantastisk vær i dag!! Endret 29. april 2012 av LightBulb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. april 2012 #73938 Del Skrevet 29. april 2012 Her skinner sola også! Merker på ryggen at det har vært en laaang uke... dassedag i dag da Bare lage middag og dessert (hjemmelagde burgere og eplekake) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 29. april 2012 #73939 Del Skrevet 29. april 2012 Åh, kos deg FruN! Hørtes deilig ut. I dag må jeg lese til eksamen. Tror det blir take out i dag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 29. april 2012 #73940 Del Skrevet 29. april 2012 Åh, kos deg FruN! Hørtes deilig ut. I dag må jeg lese til eksamen. Tror det blir take out i dag ja. Det gjør jeg og! Har tenkt å ta med bøkene ut i sola om ikke så lenge. Hvordan går det med skulderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg