Gjest HuskyPusky Skrevet 28. april 2012 #73881 Del Skrevet 28. april 2012 Ja! Glimrende ide. Vi lover å oppføre oss. Æresord. Jeg lover på mine mors øyne. :gjeiper: Kan vi komme også Husky? VÆR SÅ SNILL!!!??? Nååååh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. april 2012 #73882 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg fant englesk cider på jobben idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. april 2012 #73883 Del Skrevet 28. april 2012 Kan vi komme også Husky? VÆR SÅ SNILL!!!??? Så søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 28. april 2012 #73884 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg -helt edru Betongtrapp med ujevne trinn Mørk Bergensnatt. Det kunne jo bare gå galt Jeg er sikker på om jeg var å hadde både bukse, kne og arm vert ok. Trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 28. april 2012 #73885 Del Skrevet 28. april 2012 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 28. april 2012 #73886 Del Skrevet 28. april 2012 Heh Kun med Baileys Kanskje jeg kan drikke bort au. Blir vanskelig å forklare på jobb atter engang at jeg var faktisk edru. Det blir 4de Mandagen på rad jeg kommer med synlige blåmerker "2 ganger etter å ha blitt bitt av hunder, sist helg slo jeg en stein i tommelen og nå har jeg en kjempe hoven arm som mangler mye hud Og bestebuksa mi er ødelagt, slo opp kneet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 28. april 2012 #73887 Del Skrevet 28. april 2012 Ikke helt heldig for tiden Surre? Baileys har jeg ikke her, så den får du eventuellt fikse selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. april 2012 #73888 Del Skrevet 28. april 2012 Heh Kun med Baileys Kanskje jeg kan drikke bort au. Blir vanskelig å forklare på jobb atter engang at jeg var faktisk edru. Det blir 4de Mandagen på rad jeg kommer med synlige blåmerker "2 ganger etter å ha blitt bitt av hunder, sist helg slo jeg en stein i tommelen og nå har jeg en kjempe hoven arm som mangler mye hud Og bestebuksa mi er ødelagt, slo opp kneet. Jeg har nok fått varige mén av å arbeide på krisesenter. Min første tanke hvis jeg hadde sett deg og kjent deg litt, ville være at du levde i et mishandlerforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 28. april 2012 #73889 Del Skrevet 28. april 2012 He he om du hadde kjent meg litt hadde du bare vært overrasket at jeg ikke var mer skadet. Jeg er det man kaller en klossmajor Kan ikke engang ha tepper på gulvene for de snubler jeg i Men jeg ser hvor du kommer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 28. april 2012 #73890 Del Skrevet 28. april 2012 He he om du hadde kjent meg litt hadde du bare vært overrasket at jeg ikke var mer skadet. Jeg er det man kaller en klossmajor Kan ikke engang ha tepper på gulvene for de snubler jeg i Men jeg ser hvor du kommer fra Har du sjekket synet ditt noen gang? Det kan være noe med øynene som gjør at du feilvurderer avstand og sånt. Hvor kommer jeg fra, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 28. april 2012 #73891 Del Skrevet 28. april 2012 åååhhh jeg mente at det er naturlig å tenke mishandling, spesielt siden du har bakgrunn fra krisesenter Synet er ok, jeg er bare generelt surrete og glemmer å løfte beina når jeg skal gå på tepper Men idag da jeg skulle gå ned den dumme trappa, tenkte jeg at jeg måtte være forsiktig fordi det var så mørkt. Og jeg bar på en koffert, det var jo ikke helt min feil at det ene trinnet var litt kortere enn de 24 andre trinnene. Heldigvis holdt jeg meg i rekkverket, det kunne ha gått så mye verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. april 2012 #73892 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg -helt edru Betongtrapp med ujevne trinn Mørk Bergensnatt. Det kunne jo bare gå galt Jeg er sikker på om jeg var å hadde både bukse, kne og arm vert ok. Trenger hahaa, du er kronisk morsom du surre! kronisk søt også! ypperlig nick som kler deg vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 29. april 2012 #73893 Del Skrevet 29. april 2012 Nå finner jeg senga , så får jeg se hvilken farge armen har i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. april 2012 #73894 Del Skrevet 29. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. april 2012 #73895 Del Skrevet 29. april 2012 du fant en nooooz rumle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. april 2012 #73896 Del Skrevet 29. april 2012 skitten! jeg ser du her her... talk to us! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. april 2012 #73897 Del Skrevet 29. april 2012 du fant en nooooz rumle! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 29. april 2012 #73898 Del Skrevet 29. april 2012 vi kan ha vår egen fest her vi fortenk! vi har jo evig med øl som bestandig fyller seg opp automatisk! :ol: ...men det er litt værre med vinen din! for den ser ikke særlig flytende og lett drikkelig ut... men rumler får jo til det meste! her, dette bør holde, jaffal til nesten melding! da kommer det nye forsyninger! ---> :vin: :vin: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. april 2012 #73899 Del Skrevet 29. april 2012 Jeg har spilt brettspill ikveld. Dere vet, sånne barnslige turn off greier som er for barn. (haha!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. april 2012 #73900 Del Skrevet 29. april 2012 Takker og bukker, Noz!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg