Gjest NozMonster Skrevet 28. april 2012 #73861 Del Skrevet 28. april 2012 bæææææææææææææææææ-buuuuu bææææ-bæææ bæææ-buuuu alle kg`ene og jeg kommer å redder deg myyyyy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2012 #73862 Del Skrevet 28. april 2012 Det begynte når jeg ble forkjølet i påsken... Men skjer ikke så ofte. Er ikke noe spesielt forkjølet nå da. Men plutselig kommer det et "stikk" ved svelget, også hoster og får ikke puste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 28. april 2012 #73863 Del Skrevet 28. april 2012 Bare forhold deg rolig og ta lange gode drag etter beste evne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2012 #73864 Del Skrevet 28. april 2012 Har en astmamedisin liggende (som har gått ut på dato), så jeg tar noen drag av den og en halstablett, drikker vann og trekker pusten så dypt jeg kan. Det pleier å hjelpe. Men det er grusomt mens det står på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 28. april 2012 #73865 Del Skrevet 28. april 2012 Så ekkelt, Mynona! Kanskje Gia har noen gode råd til deg når han titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 28. april 2012 #73866 Del Skrevet 28. april 2012 Hmm, har du sjekket deg for astma noengang Mynona? Jeg blir litt sånn av og til hvis jeg er allergisk mot noe. Da reagerer jeg ofte med et slags stikk, også pustebesvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 28. april 2012 #73867 Del Skrevet 28. april 2012 Du kan få meg,er en sofagris av dimensjoner Du hadde nok passa godt inn her, for vi har stor sofa. Men du hadde nok ikke likt at vi ser på fotball cirka tre kvelder i uka. Og gjerne litt på formiddagen og. Og før - og ettersendinger. Hehe, ikke egentlig. Men han sovnet på sofaen i natt, og når jeg vekket han og sa han hadde sovnet på sofaen så brølte han i fjeset mitt og sa at det hadde han ikke gjort for han hadde nettopp stått opp Han drømte bare Hihi! Det hørtes litt søtt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia82 Skrevet 28. april 2012 #73868 Del Skrevet 28. april 2012 Det begynner å bli mørkt ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2012 #73869 Del Skrevet 28. april 2012 Hmm, har du sjekket deg for astma noengang Mynona? Jeg blir litt sånn av og til hvis jeg er allergisk mot noe. Da reagerer jeg ofte med et slags stikk, også pustebesvær. Hadde astma som barn. Ikke i noe alvorlig grad. Kan ikke huske jeg hadde noen anfall en gang. Men har vokst det av meg. Trodde jeg.. Kanskje jeg burde sjekket det igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 28. april 2012 #73870 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Sjekk det igjen. Det er bedre å ha sjekket en gang for mye enn en gang for lite. Jeg begynner å tro at eiendomsmegleren jeg dater/datet (er usikker) er fra KG. Hun overrasker meg stadig med info jeg ikke kan huske å ha fortalt henne. Endret 28. april 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2012 #73871 Del Skrevet 28. april 2012 Store katter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2012 #73872 Del Skrevet 28. april 2012 Jeg begynner å tro at eiendomsmegleren jeg dater/datet (er usikker) er fra KG. Hun overrasker meg stadig med info jeg ikke kan huske å ha fortalt henne. Hmm.. skummelt... Du får skrive noe litt rundt omkring her som er veldig spesielt, som du vet du ikke har sagt til noen - fordi det kanskje ikke er sant en gang. Se om hun nevner det en gang... Da vet du at hun er herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 28. april 2012 #73873 Del Skrevet 28. april 2012 Hadde astma som barn. Ikke i noe alvorlig grad. Kan ikke huske jeg hadde noen anfall en gang. Men har vokst det av meg. Trodde jeg.. Kanskje jeg burde sjekket det igjen.. Ja, hør på Pene sko og sjekk det igjen. Og det finnes ulike typer astmaer, og du kan ha astma uten å få anfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. april 2012 #73874 Del Skrevet 28. april 2012 Hmm.. skummelt... Du får skrive noe litt rundt omkring her som er veldig spesielt, som du vet du ikke har sagt til noen - fordi det kanskje ikke er sant en gang. Se om hun nevner det en gang... Da vet du at hun er herfra eller bare spør henne " er du aktiv på kvinneguiden kanskjeem? " da begynner hun sikkert og lure, jaffal om hun ikke er det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 28. april 2012 #73875 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) eller bare spør henne " er du aktiv på kvinneguiden kanskjeem? " da begynner hun sikkert og lure, jaffal om hun ikke er det! Nja. Får se det an. Først må jeg se hva som skjer videre med oss. Undertiden er det litt shaky og jeg tror jeg gikk litt for langt sist gang vi traff hverandre. Gikk kanskje litt for fort frem og drepte noe av gnisten. : / Endret 28. april 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2012 #73876 Del Skrevet 28. april 2012 Nå går Gåten Jason Bourne på NRK. Canal Digital (jippi fått ny boks som funker) omtaler filmen som "film/drama, eventyr/western/krig" Jeg er ikke så god på å sette filmer i bås altså, men bommet de ikke veldig her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. april 2012 #73877 Del Skrevet 28. april 2012 Weee! Gratulerer Husky!! Så spennende med huskjøp! Innflyttningsfest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 28. april 2012 #73878 Del Skrevet 28. april 2012 Innflyttningsfest? Ja! Glimrende ide. Vi lover å oppføre oss. Æresord. Jeg lover på mine mors øyne. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 28. april 2012 #73879 Del Skrevet 28. april 2012 Kan vi komme også Husky? VÆR SÅ SNILL!!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 28. april 2012 #73880 Del Skrevet 28. april 2012 Weee! Gratulerer Husky!! Så spennende med huskjøp! Innflyttningsfest? Det må vi jo ha!! Off, det er faktisk ikke så veldig behagelig å spise så masse taco at man er helt stapp mett.... og småkvalm.. :gjeiper: Orker ikke tanken på alt det smågodet jeg har kjøpt en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg