Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

bæææææææææææææææææ-buuuuu bææææ-bæææ bæææ-buuuu :buss:

alle kg`ene og jeg kommer å redder deg myyyyy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det begynte når jeg ble forkjølet i påsken... Men skjer ikke så ofte. Er ikke noe spesielt forkjølet nå da. Men plutselig kommer det et "stikk" ved svelget, også hoster og får ikke puste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en astmamedisin liggende (som har gått ut på dato), så jeg tar noen drag av den og en halstablett, drikker vann og trekker pusten så dypt jeg kan. Det pleier å hjelpe. Men det er grusomt mens det står på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Hmm, har du sjekket deg for astma noengang Mynona? Jeg blir litt sånn av og til hvis jeg er allergisk mot noe. Da reagerer jeg ofte med et slags stikk, også pustebesvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannee

Du kan få meg,er en sofagris av dimensjoner :jepp:

Du hadde nok passa godt inn her, for vi har stor sofa. Men du hadde nok ikke likt at vi ser på fotball cirka tre kvelder i uka. Og gjerne litt på formiddagen og. Og før - og ettersendinger.

Hehe, ikke egentlig. Men han sovnet på sofaen i natt, og når jeg vekket han og sa han hadde sovnet på sofaen så brølte han i fjeset mitt og sa at det hadde han ikke gjort for han hadde nettopp stått opp :fnise: Han drømte bare :ler:

:fnise: Hihi! Det hørtes litt søtt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har du sjekket deg for astma noengang Mynona? Jeg blir litt sånn av og til hvis jeg er allergisk mot noe. Da reagerer jeg ofte med et slags stikk, også pustebesvær.

Hadde astma som barn. Ikke i noe alvorlig grad. Kan ikke huske jeg hadde noen anfall en gang. Men har vokst det av meg. Trodde jeg.. Kanskje jeg burde sjekket det igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk det igjen. Det er bedre å ha sjekket en gang for mye enn en gang for lite.

Jeg begynner å tro at eiendomsmegleren jeg dater/datet (er usikker) er fra KG. Hun overrasker meg stadig med info jeg ikke kan huske å ha fortalt henne. :klo:

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å tro at eiendomsmegleren jeg dater/datet (er usikker) er fra KG. Hun overrasker meg stadig med info jeg ikke kan huske å ha fortalt henne. :klo:

Hmm.. skummelt... Du får skrive noe litt rundt omkring her som er veldig spesielt, som du vet du ikke har sagt til noen - fordi det kanskje ikke er sant en gang. Se om hun nevner det en gang... Da vet du at hun er herfra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Hadde astma som barn. Ikke i noe alvorlig grad. Kan ikke huske jeg hadde noen anfall en gang. Men har vokst det av meg. Trodde jeg.. Kanskje jeg burde sjekket det igjen..

Ja, hør på Pene sko og sjekk det igjen. Og det finnes ulike typer astmaer, og du kan ha astma uten å få anfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Hmm.. skummelt... Du får skrive noe litt rundt omkring her som er veldig spesielt, som du vet du ikke har sagt til noen - fordi det kanskje ikke er sant en gang. Se om hun nevner det en gang... Da vet du at hun er herfra :fnise:

eller bare spør henne " er du aktiv på kvinneguiden kanskjeem? " :fnise:

da begynner hun sikkert og lure, jaffal om hun ikke er det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller bare spør henne " er du aktiv på kvinneguiden kanskjeem? " :fnise:

da begynner hun sikkert og lure, jaffal om hun ikke er det!

Nja. Får se det an. Først må jeg se hva som skjer videre med oss. Undertiden er det litt shaky og jeg tror jeg gikk litt for langt sist gang vi traff hverandre. Gikk kanskje litt for fort frem og drepte noe av gnisten. : /

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går Gåten Jason Bourne på NRK. Canal Digital (jippi fått ny boks som funker) omtaler filmen som "film/drama, eventyr/western/krig"

Jeg er ikke så god på å sette filmer i bås altså, men bommet de ikke veldig her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innflyttningsfest? :lur:

Ja! Glimrende ide.

Vi lover å oppføre oss. Æresord. Jeg lover på mine mors øyne. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskyPusky

Weee! Gratulerer Husky!!

Så spennende med huskjøp!

Innflyttningsfest? :lur:

:jepp: Det må vi jo ha!!

Off, det er faktisk ikke så veldig behagelig å spise så masse taco at man er helt stapp mett.... og småkvalm.. :gjeiper:

Orker ikke tanken på alt det smågodet jeg har kjøpt en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...