Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

graaaaaaaaatulerer husky!! det er jo alldeles ypperlig :strix:

jeg lurer på en ting, om jeg ikke kommer inn på skole til høsten, så må jeg jobbe heltid i stedenfor. og la oss si at jeg får meg jobb fra 1.august. må det da gå lenge før banken vil gi meg lån til bolig?

om banken sier at jeg må ha hatt jobben så og så lenge før jeg kan få lån? (har 15-16-19 % EK og kausjonist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skitten pique

Livet innebærer dårlige sider ved seg som man før eller siden møter på, fordi livet bringer vondt og godt med seg.

Jeg har sett en del av disse mindre gode sidene i det siste, og håper derfor at dere forstår meg dersom jeg "pensjonerer" meg litt - selv om det ikke er det rette ordet. Men - hvis jeg er her sjeldent, eller om det virker som det er lite futt i meg, så vet dere hvorfor. Kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok ikke til å klare å stikke herfra, det er så fort gjort å dra en tur innom når man er på PC-en.

~

Selv med dine knappe en meter og seksti centimeter, var du et stort menneske - det du etterlater etter deg - og minnene alle har fra deg er bare godt.

rip

:dagens-rose:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hulk, snufs, gråt* Jeg har aldri vært god på avskjeder, men jeg skal håpe på at skjebnen fører deg tilbake til KG igjen, slik av vi på nytt kan fortelle hverandre om noe uinteressant gjennom våren, sommeren, høsten, vinteren. For alltid. :trist:

Du får si som Arnold: "I'll be back". :fnise:

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

Gratulerer Husky :dagens-rose:

Hei My, det er klarere nå :danse:

Skitten, det var da litt av en avskjed. :sjokkert: Skal du lese til eksamen eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det var forferdlig trist å høre skitten :sukk:

kom dødsfallet veldig plutselig? eller var personen gammel og syk?

muligens singel igjen snart? jeg visste ikke at du har kjæreste jeg :klo:

men hvorfor tror du at det går mot slutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kondolerer.

Trist at det muligens har skjært seg med kjæresten. Jeg vet ikke hva jeg kan si. Kjærester kommer og går for oss alle. I mellomtiden må du prøve å rette fokuset på andre ting som leder deg vekk fra sorg. Det er godt og sunt å gråte, men ikke bli stuck i denne fasen.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet innebærer dårlige sider ved seg som man før eller siden møter på, fordi livet bringer vondt og godt med seg.

Jeg har sett en del av disse mindre gode sidene i det siste, og håper derfor at dere forstår meg dersom jeg "pensjonerer" meg litt - selv om det ikke er det rette ordet. Men - hvis jeg er her sjeldent, eller om det virker som det er lite futt i meg, så vet dere hvorfor. Kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok ikke til å klare å stikke herfra, det er så fort gjort å dra en tur innom når man er på PC-en.

~

Selv med dine knappe en meter og seksti centimeter, var du et stort menneske - det du etterlater etter deg - og minnene alle har fra deg er bare godt.

rip

:dagens-rose:

Jeg ved godt at i slike stunder kan det være veldig godt å ha de uinteressante. Kom ind i tråden når du føler for det. Du har min medfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HuskyPusky

graaaaaaaaatulerer husky!! det er jo alldeles ypperlig :strix:

jeg lurer på en ting, om jeg ikke kommer inn på skole til høsten, så må jeg jobbe heltid i stedenfor. og la oss si at jeg får meg jobb fra 1.august. må det da gå lenge før banken vil gi meg lån til bolig?

om banken sier at jeg må ha hatt jobben så og så lenge før jeg kan få lån? (har 15-16-19 % EK og kausjonist)

Så snart du har fast inntekt vil jeg tro at du kan prøve deg på lån. Jeg fikk finansieringsbevis når jeg bare hadde skrevet under på arbeidskontrakt uten å ha startet å jobbe en gang.

Familiedødsfall og muligens singel snart.

:klem: Dette var trist! Håper ting ordner seg!

Endret av HuskyPusky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sånn plutselig følelse av å ikke få puste :( Lurer på hva det kommer av. Føles som jeg puster gjennom et sugerør, og begynner å hoste og harke noe voldsomt...

Ekkelt...

Endret av Mynona-83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...