Gjest NozMonster Skrevet 28. april 2012 #73841 Del Skrevet 28. april 2012 graaaaaaaaatulerer husky!! det er jo alldeles ypperlig jeg lurer på en ting, om jeg ikke kommer inn på skole til høsten, så må jeg jobbe heltid i stedenfor. og la oss si at jeg får meg jobb fra 1.august. må det da gå lenge før banken vil gi meg lån til bolig? om banken sier at jeg må ha hatt jobben så og så lenge før jeg kan få lån? (har 15-16-19 % EK og kausjonist) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. april 2012 #73842 Del Skrevet 28. april 2012 Hei Rumle... Sjekka om kysten var klar.... Det tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 28. april 2012 #73843 Del Skrevet 28. april 2012 Livet innebærer dårlige sider ved seg som man før eller siden møter på, fordi livet bringer vondt og godt med seg. Jeg har sett en del av disse mindre gode sidene i det siste, og håper derfor at dere forstår meg dersom jeg "pensjonerer" meg litt - selv om det ikke er det rette ordet. Men - hvis jeg er her sjeldent, eller om det virker som det er lite futt i meg, så vet dere hvorfor. Kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok ikke til å klare å stikke herfra, det er så fort gjort å dra en tur innom når man er på PC-en. ~ Selv med dine knappe en meter og seksti centimeter, var du et stort menneske - det du etterlater etter deg - og minnene alle har fra deg er bare godt. rip 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 28. april 2012 #73844 Del Skrevet 28. april 2012 Manhug og en pils til Skitten pique. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 28. april 2012 #73845 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) *Hulk, snufs, gråt* Jeg har aldri vært god på avskjeder, men jeg skal håpe på at skjebnen fører deg tilbake til KG igjen, slik av vi på nytt kan fortelle hverandre om noe uinteressant gjennom våren, sommeren, høsten, vinteren. For alltid. Du får si som Arnold: "I'll be back". Endret 28. april 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. april 2012 #73846 Del Skrevet 28. april 2012 hva skjeeeer skitten?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 28. april 2012 #73847 Del Skrevet 28. april 2012 Gratulerer Husky Hei My, det er klarere nå Skitten, det var da litt av en avskjed. Skal du lese til eksamen eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2012 #73848 Del Skrevet 28. april 2012 Har du mistet noen som står deg nær Skitten? Eller tolker jeg deg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skitten pique Skrevet 28. april 2012 #73849 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Familiedødsfall og muligens singel snart. Endret 28. april 2012 av Skitten pique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2012 #73850 Del Skrevet 28. april 2012 Familiedødsfall og muligens singel snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 28. april 2012 #73851 Del Skrevet 28. april 2012 Ååh, Skitten Klem til deg, kondolere Håper det ordner seg mellom deg og kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. april 2012 #73852 Del Skrevet 28. april 2012 det var forferdlig trist å høre skitten kom dødsfallet veldig plutselig? eller var personen gammel og syk? muligens singel igjen snart? jeg visste ikke at du har kjæreste jeg men hvorfor tror du at det går mot slutten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 28. april 2012 #73853 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Jeg kondolerer. Trist at det muligens har skjært seg med kjæresten. Jeg vet ikke hva jeg kan si. Kjærester kommer og går for oss alle. I mellomtiden må du prøve å rette fokuset på andre ting som leder deg vekk fra sorg. Det er godt og sunt å gråte, men ikke bli stuck i denne fasen. Endret 28. april 2012 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 28. april 2012 #73854 Del Skrevet 28. april 2012 Livet innebærer dårlige sider ved seg som man før eller siden møter på, fordi livet bringer vondt og godt med seg. Jeg har sett en del av disse mindre gode sidene i det siste, og håper derfor at dere forstår meg dersom jeg "pensjonerer" meg litt - selv om det ikke er det rette ordet. Men - hvis jeg er her sjeldent, eller om det virker som det er lite futt i meg, så vet dere hvorfor. Kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok ikke til å klare å stikke herfra, det er så fort gjort å dra en tur innom når man er på PC-en. ~ Selv med dine knappe en meter og seksti centimeter, var du et stort menneske - det du etterlater etter deg - og minnene alle har fra deg er bare godt. rip Jeg ved godt at i slike stunder kan det være veldig godt å ha de uinteressante. Kom ind i tråden når du føler for det. Du har min medfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 28. april 2012 #73855 Del Skrevet 28. april 2012 :klemmer: Skitten, varme tanker og klemmer fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. april 2012 #73856 Del Skrevet 28. april 2012 Kondolerer SP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 28. april 2012 #73857 Del Skrevet 28. april 2012 Salamander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HuskyPusky Skrevet 28. april 2012 #73858 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) graaaaaaaaatulerer husky!! det er jo alldeles ypperlig jeg lurer på en ting, om jeg ikke kommer inn på skole til høsten, så må jeg jobbe heltid i stedenfor. og la oss si at jeg får meg jobb fra 1.august. må det da gå lenge før banken vil gi meg lån til bolig? om banken sier at jeg må ha hatt jobben så og så lenge før jeg kan få lån? (har 15-16-19 % EK og kausjonist) Så snart du har fast inntekt vil jeg tro at du kan prøve deg på lån. Jeg fikk finansieringsbevis når jeg bare hadde skrevet under på arbeidskontrakt uten å ha startet å jobbe en gang. Familiedødsfall og muligens singel snart. Dette var trist! Håper ting ordner seg! Endret 28. april 2012 av HuskyPusky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 28. april 2012 #73859 Del Skrevet 28. april 2012 (endret) Jeg får sånn plutselig følelse av å ikke få puste Lurer på hva det kommer av. Føles som jeg puster gjennom et sugerør, og begynner å hoste og harke noe voldsomt... Ekkelt... Endret 28. april 2012 av Mynona-83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 28. april 2012 #73860 Del Skrevet 28. april 2012 mynona! ikke skrem oss sånn da! Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiia!!!??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg